Lauko reklamos inovacijomis vėl lyderiauja Lietuva

Publikuota: 2017-09-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ įgyvendintas netradicinis sprendimas išrinktas geriausia inovacijų kampanija visame globaliame agentūros tinkle liepos mėnesį.

Su įvertinta kampanija karštą vasaros dieną Vilniaus centre tirpstantys ledo luitai atkreipė ne vieno praeivio dėmesį ir kvietė atsigaivinti. Taip „JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos stende buvo pristatomas nealkoholinis „Somersby“ sidras.

Paklaustas, kaip kampanijai buvo pasirinkta diena, kai šiltais orais Lietuvos vasara nelepino, Vadimas Komarskis, „JCDecaux“ rinkodaros direktorius nusišypso: „Su klientu laukėme ir žiūrėjome orų prognozes ir liepos pradžioje tokios dienos sulaukėme“.

Laimis Balčiūnas, UAB „Švyturys – Utenos alus“ rinkodaros direktorius, išplatintame pranešime teigia, kad tokį sprendimą pasirinko siekdami išsiskirti ir nenuskęsti bendrame reklamos triukšme.

„Visada stengiamės ieškoti originalių sprendimų. Naujai pristatomą nealkoholinį „Somersby“ sidrą rekomenduojame gerti gerai atšaldytą, su ledukais. Taip ir kilo šios netradicinės kampanijos idėja. Džiugu, kad reklama, sulaukusi pozityvios vartotojų reakcijos ir dėmesio, dabar dar įvertinta ir reklamos ekspertų“, – sako p. Balčiūnas.

nuotrauka::1

Tai jau antrasis šiemet „JCDecaux Lietuva“ laimėjimas. Šį vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija tinkle buvo paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje su naujuoju šūkiu „Daugiau gyvenimo“.

Pasak „JCDecaux Lietuva“ vadovės Žanetos Fomovos, tai rodo, kad globaliame reklamos pasaulyje konkuruoti galima tik išskirtinėmis idėjomis ir čia nėra svarbu nei šalies dydis, nei geografinė vieta: „Didžiuojamės, kad drauge su partneriais sukuriame tokias kampanijas, kuris savo kūrybiškumu gali varžytis ir laimėti pasaulinėje reklamos rinkoje.“

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“ agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima.

Šį kartą Lietuva laimėjo prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Serbija, Prancūzija ir Kinija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau