„Publicum“ grupė pardavė vieną iš savo įmonių

Publikuota: 2017-08-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos „Publicum Group“ pardavė įvykių rinkodaros agentūros „Publicum Events“ kontrolinį akcijų paketą jos bendrasavininkei ir vadovei Vilmai Balčiūnienei. Agentūra tęs savarankišką veiklą nauju – agentūros „UP“ vardu.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, p. Balčiūnienė padidino turėtą 33% akcijų paketą iki 90%. Kitas akcijas valdo bendrovės projektų direktorius Mantas Garlauskas.

Pasak p. Balčiūnienės, naujuoju vardu veikiančios agentūros pagrindinę veiklą ir toliau sudarys įvykių kūrimo, rinkodaros projektų įgyvendinimo ir su tuo susijusios visos komunikacijos paslaugos.

nuotrauka::1

„Per dešimt veiklos metų kartu su kitais grupės profesionalais mes iš renginių organizatorių sėkmingai tapome įvykius ne tik valdančia, bet pirmiausiai – juos ir visą komunikacinę aplinką kuriančia komanda“, – išplatintame pranešime teigia p. Balčiūnienė.

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris – vienas iš žingsnių, įgyvendinant strateginį grupės veiklos išgryninimo ir plėtros planą.

„Toliau nykstant riboms tarp komunikacijos ir rinkodaros disciplinų, svarbu laiku suvokti ribą, ties kuria paslaugas reikia integruoti, o ties kuria – leisti vystytis savarankiškai“, – teigia p. Jarmalavičius, pažadėjęs vėliau pakomentuoti pokyčius grupėje.

Pasak jo, šis sandoris yra naudingas ir svarbus abejoms pusėms.

„Įvykių rinkodaros agentūrai atsiveria naujos bendradarbiavimo ir veiklos galimybės, o mūsų grupei tai leidžia koncentruoti dėmesį svarbiausių komunikacijos ir rinkodaros disciplinų integracijai ir vystymui grupėje“, – kalba p. Jarmalavičius.

„Publicum“ grupė toliau vienija penkias svarbiausių komunikacijos disciplinų bendroves – strateginės komunikacijos agentūrą „Publicum PROI Worldwide“, komunikacijos planavimo bendrovę „Arena Media“, kūrybinės reklamos agentūrą „Love“, finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

Viso grupės įmonėse dirba per 90 darbuotojų.

Tarp didžiausių grupės įmonių klientų: „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „DNB bankas“, „Inchcape“, „Mars“, „Pieno centras“ ir t.t.

Visos grupės įmonių bendros pajamos 2016 m. išliko stabilios – viršijo 8,6 mln. Eur, tuo tarpu tiesioginės pajamos padidėjo 15% ir siekė 3,6 mln. Eur.

„Publicum PROI Worldwide“ tiesioginės pajamos pernai padidėjo 28,6% iki 1,395 mln. Eur, apyvarta – 1,5% iki 2,01 mln. Eur, o grynasis pelnas augo beveik 5 kartus iki 260.258 Eur.

„Publicum Events“ apyvarta praėjusiais metais sudarė 1,042 mln. Eur – beveik 15% daugiau nei 2015 m., tiesioginės pajamos padidėjo 1%, iki 347.000 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
12:38
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau