„Publicum“ grupė pardavė vieną iš savo įmonių

Publikuota: 2017-08-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos „Publicum Group“ pardavė įvykių rinkodaros agentūros „Publicum Events“ kontrolinį akcijų paketą jos bendrasavininkei ir vadovei Vilmai Balčiūnienei. Agentūra tęs savarankišką veiklą nauju – agentūros „UP“ vardu.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, p. Balčiūnienė padidino turėtą 33% akcijų paketą iki 90%. Kitas akcijas valdo bendrovės projektų direktorius Mantas Garlauskas.

Pasak p. Balčiūnienės, naujuoju vardu veikiančios agentūros pagrindinę veiklą ir toliau sudarys įvykių kūrimo, rinkodaros projektų įgyvendinimo ir su tuo susijusios visos komunikacijos paslaugos.

nuotrauka::1

„Per dešimt veiklos metų kartu su kitais grupės profesionalais mes iš renginių organizatorių sėkmingai tapome įvykius ne tik valdančia, bet pirmiausiai – juos ir visą komunikacinę aplinką kuriančia komanda“, – išplatintame pranešime teigia p. Balčiūnienė.

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris – vienas iš žingsnių, įgyvendinant strateginį grupės veiklos išgryninimo ir plėtros planą.

„Toliau nykstant riboms tarp komunikacijos ir rinkodaros disciplinų, svarbu laiku suvokti ribą, ties kuria paslaugas reikia integruoti, o ties kuria – leisti vystytis savarankiškai“, – teigia p. Jarmalavičius, pažadėjęs vėliau pakomentuoti pokyčius grupėje.

Pasak jo, šis sandoris yra naudingas ir svarbus abejoms pusėms.

„Įvykių rinkodaros agentūrai atsiveria naujos bendradarbiavimo ir veiklos galimybės, o mūsų grupei tai leidžia koncentruoti dėmesį svarbiausių komunikacijos ir rinkodaros disciplinų integracijai ir vystymui grupėje“, – kalba p. Jarmalavičius.

„Publicum“ grupė toliau vienija penkias svarbiausių komunikacijos disciplinų bendroves – strateginės komunikacijos agentūrą „Publicum PROI Worldwide“, komunikacijos planavimo bendrovę „Arena Media“, kūrybinės reklamos agentūrą „Love“, finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

Viso grupės įmonėse dirba per 90 darbuotojų.

Tarp didžiausių grupės įmonių klientų: „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „DNB bankas“, „Inchcape“, „Mars“, „Pieno centras“ ir t.t.

Visos grupės įmonių bendros pajamos 2016 m. išliko stabilios – viršijo 8,6 mln. Eur, tuo tarpu tiesioginės pajamos padidėjo 15% ir siekė 3,6 mln. Eur.

„Publicum PROI Worldwide“ tiesioginės pajamos pernai padidėjo 28,6% iki 1,395 mln. Eur, apyvarta – 1,5% iki 2,01 mln. Eur, o grynasis pelnas augo beveik 5 kartus iki 260.258 Eur.

„Publicum Events“ apyvarta praėjusiais metais sudarė 1,042 mln. Eur – beveik 15% daugiau nei 2015 m., tiesioginės pajamos padidėjo 1%, iki 347.000 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau