„Publicum“ grupė pardavė vieną iš savo įmonių

Publikuota: 2017-08-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos „Publicum Group“ pardavė įvykių rinkodaros agentūros „Publicum Events“ kontrolinį akcijų paketą jos bendrasavininkei ir vadovei Vilmai Balčiūnienei. Agentūra tęs savarankišką veiklą nauju – agentūros „UP“ vardu.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, p. Balčiūnienė padidino turėtą 33% akcijų paketą iki 90%. Kitas akcijas valdo bendrovės projektų direktorius Mantas Garlauskas.

Pasak p. Balčiūnienės, naujuoju vardu veikiančios agentūros pagrindinę veiklą ir toliau sudarys įvykių kūrimo, rinkodaros projektų įgyvendinimo ir su tuo susijusios visos komunikacijos paslaugos.

nuotrauka::1

„Per dešimt veiklos metų kartu su kitais grupės profesionalais mes iš renginių organizatorių sėkmingai tapome įvykius ne tik valdančia, bet pirmiausiai – juos ir visą komunikacinę aplinką kuriančia komanda“, – išplatintame pranešime teigia p. Balčiūnienė.

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris – vienas iš žingsnių, įgyvendinant strateginį grupės veiklos išgryninimo ir plėtros planą.

„Toliau nykstant riboms tarp komunikacijos ir rinkodaros disciplinų, svarbu laiku suvokti ribą, ties kuria paslaugas reikia integruoti, o ties kuria – leisti vystytis savarankiškai“, – teigia p. Jarmalavičius, pažadėjęs vėliau pakomentuoti pokyčius grupėje.

Pasak jo, šis sandoris yra naudingas ir svarbus abejoms pusėms.

„Įvykių rinkodaros agentūrai atsiveria naujos bendradarbiavimo ir veiklos galimybės, o mūsų grupei tai leidžia koncentruoti dėmesį svarbiausių komunikacijos ir rinkodaros disciplinų integracijai ir vystymui grupėje“, – kalba p. Jarmalavičius.

„Publicum“ grupė toliau vienija penkias svarbiausių komunikacijos disciplinų bendroves – strateginės komunikacijos agentūrą „Publicum PROI Worldwide“, komunikacijos planavimo bendrovę „Arena Media“, kūrybinės reklamos agentūrą „Love“, finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

Viso grupės įmonėse dirba per 90 darbuotojų.

Tarp didžiausių grupės įmonių klientų: „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „DNB bankas“, „Inchcape“, „Mars“, „Pieno centras“ ir t.t.

Visos grupės įmonių bendros pajamos 2016 m. išliko stabilios – viršijo 8,6 mln. Eur, tuo tarpu tiesioginės pajamos padidėjo 15% ir siekė 3,6 mln. Eur.

„Publicum PROI Worldwide“ tiesioginės pajamos pernai padidėjo 28,6% iki 1,395 mln. Eur, apyvarta – 1,5% iki 2,01 mln. Eur, o grynasis pelnas augo beveik 5 kartus iki 260.258 Eur.

„Publicum Events“ apyvarta praėjusiais metais sudarė 1,042 mln. Eur – beveik 15% daugiau nei 2015 m., tiesioginės pajamos padidėjo 1%, iki 347.000 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau