Į reklamos spragas internete žiūri skirtingai

Publikuota: 2017-08-23
Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Lietuvoje esame gavę vos vieną kitą paklausimą, kokius punktus derėtų įtraukti į sutartis su agentūromis, kad prekių ženklai galėtų geriau kontroliuoti situaciją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Lietuvoje esame gavę vos vieną kitą paklausimą, kokius punktus derėtų įtraukti į sutartis su agentūromis, kad prekių ženklai galėtų geriau kontroliuoti situaciją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didieji pasauliniai prekių ženklai, planuodami ir pirkdami reklamą skaitmeninėje erdvėje, ima kreipti vis didesnį dėmesį, kur pasirodo jų komunikacija internete.

Tai yra reakcija į šių metų pradžioje garsiai nuskambėjusias istorijas, kai prekių ženklai ėmė stabdyti reklamines savo kampanijas „YouTube“, „Google“ ir kt. puslapiuose, kai pamatė, kad jos atsiduria šalia propagandinio, melagingo ar neapykantą, ras ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau