„Facebook“ – kartais reikia ir asmeninio patarėjo

Publikuota: 2017-08-23
Rita Griguolaitė, asmeninės rinkodaros specialistė: „Reklamos ar socialinių tinklų agentūros man ne konkurentės, nes mūsų klientai – ne tie patys.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rita Griguolaitė, asmeninės rinkodaros specialistė: „Reklamos ar socialinių tinklų agentūros man ne konkurentės, nes mūsų klientai – ne tie patys.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nors šiandien sunkoka rasti socialiniuose tinkluose asmeninio profilio neturintį aktyvesne veikla užsiimantį žmogų, neretam vis dar prireikia profesionalų patarimų, kaip juose komunikuoti.

Pamačiusi šią nišą, tokių paslaugų ėmėsi Rita Griguolaitė, asmeninės rinkodaros specialistė, prieš daugiau nei pusmetį pasitraukusi iš nekilnojamojo turto (NT) bendrovės „RE/MAX Lietuva“ rinkodaros vadovo pareigų, dar anksčiau ketverius metus dirbusi ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau