Dažniausiai žiniasklaidoje cituojami – Mačiulis ir Nausėda

Publikuota: 2017-08-22
Nerijus Mačiulis, AB „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Mačiulis, AB „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bankų atstovai 2016 m. išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje, tačiau jų citatų skaičius per praėjusius metus sumažėjo. Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai.

Iš viso bankininkystės atstovai praėjusiais metais šalies žiniasklaidoje buvo cituoti 7.282 kartus – kiek mažiau nei užpernai. Mažesnio bankų sferos nuomonių lyderių citavimo tendencija stebima jau trečius metus iš eilės: 2014 m. bankų ekspertai iš viso cituoti buvo 8.236 kartus, rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta komunikacijos žiniasklaidoje analizė.

Dvi pirmaujančias pozicijas reputacijos advokatų sąraše užimančių ekonomistų Nerijaus Mačiulio ir Gitano Nausėdos aktyvumas pernai smuktelėjo. Nors „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas p. Mačiulis išlieka dažniausiai viešojoje erdvėje pasisakančiu asmeniu ketvirtus metus iš eilės, jo citatų mažėjo 15%, o SEB banko prezidento patarėjo p. Nausėdos – 2%, palyginus su 2015 m., rašoma „Kantar TNS“ pranešime spaudai.

Tęsinys po grafiku

[infogram id="cd3531d6-08e2-4544-8a93-8472f4b69f73" prefix="ir5" format="interactive" title="Rinkodara-Nuomonės lyderiai pagal citatų skaičių 2016 m."]

Prekybininkų laikas

2016 m., palyginus su 2015 m., žiniasklaidoje cituotų atstovų skaičius išaugo 9%. Vertinant pagal sektorius cituotų draudikų skaičius išaugo 32%, mažmeninės prekybos atstovų – 48%, o telekomunikacijų sektoriaus sumažėjo 16%.

„Praėjusiais metais telekomunikacijų tema buvo mažiau aktuali, o vienas didžiausių įvykių – „Omnitel“ ir „Teo“ galutinis susijungimas – įvyko jau 2017 m. Tad ekspertinių nuomonių šoktelėjimo šioje sferoje galima bus tikėtis jau šių metų analizėje. Tuo tarpu domėjimasis mažmeninės prekybos sektoriumi pernai buvo susijęs su plačiai žiniasklaidoje nušviestu naujo žaidėjo – „Lidl“ prekybos tinklo – atėjimu į rinką bei praėjusiais metais įvykusia vadinamąja kalafiorų krize“, – pranešime cituojamas Linas Spėčius, „Kantar TNS“ Komunikacijos analizės vadovas.

Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai. Iš viso suskaičiuotos 2.515 jų citatos žiniasklaidoje. 2016 m. stiprėjo „Maxima“ pozicijos: žiniasklaidoje praėjusiais metais jų pasisakymų buvo 117 citatomis daugiau nei užpernai.

Daugiausiai kilo „Iki“ pozicijos: šio prekybos tinklo nuomonės lyderiai cituoti net 426 pasisakymais daugiau nei 2015 m.

nuotrauka::1left

„Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė, pakilusi per penkias pozicijas, atsidūrė pirmoje vietoje tarp mažmeninės prekybos įmonių reputacijos advokatų (621 citata). Toks šuolis susijęs su praėjusių metų pabaigoje paskelbtu „Rimi“ ir „Iki“ susijungimu, kuomet abu tinklai pranešė, kad „Rimi“ perka „Iki“.

Užpernai neaplenkiama tarp mažmeninės prekybos sektoriaus atstovų pagal matomumą žiniasklaidoje buvusi „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė liko antra su 422 citatomis (Ji praėjusių metų vasarą paliko „Maxima“ ir rudenį perėjo dirbti į STT).

Tarp aktyviausiai viešojoje erdvėje komunikuojančių įmonių vadovų pernai pirmąją vietą stabiliai užėmė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris su 223 citatomis (nuo šių metų pradžios p. Valkeris pasitraukė iš pareigų), beveik dvigubai aplenkęs antroje vietoje likusią „Swedbank“ vadovę Dovilę Grigienę (125 citatos). Tiesa, pastaroji į antrąją poziciją per metus šoktelėjo net iš šeštos, savo pasisakymų skaičių padidindama 64 citatomis. Trečioje vietoje liko „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau