Dažniausiai žiniasklaidoje cituojami – Mačiulis ir Nausėda

Publikuota: 2017-08-22
Nerijus Mačiulis, AB „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Mačiulis, AB „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bankų atstovai 2016 m. išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje, tačiau jų citatų skaičius per praėjusius metus sumažėjo. Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai.

Iš viso bankininkystės atstovai praėjusiais metais šalies žiniasklaidoje buvo cituoti 7.282 kartus – kiek mažiau nei užpernai. Mažesnio bankų sferos nuomonių lyderių citavimo tendencija stebima jau trečius metus iš eilės: 2014 m. bankų ekspertai iš viso cituoti buvo 8.236 kartus, rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta komunikacijos žiniasklaidoje analizė.

Dvi pirmaujančias pozicijas reputacijos advokatų sąraše užimančių ekonomistų Nerijaus Mačiulio ir Gitano Nausėdos aktyvumas pernai smuktelėjo. Nors „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas p. Mačiulis išlieka dažniausiai viešojoje erdvėje pasisakančiu asmeniu ketvirtus metus iš eilės, jo citatų mažėjo 15%, o SEB banko prezidento patarėjo p. Nausėdos – 2%, palyginus su 2015 m., rašoma „Kantar TNS“ pranešime spaudai.

Tęsinys po grafiku

[infogram id="cd3531d6-08e2-4544-8a93-8472f4b69f73" prefix="ir5" format="interactive" title="Rinkodara-Nuomonės lyderiai pagal citatų skaičių 2016 m."]

Prekybininkų laikas

2016 m., palyginus su 2015 m., žiniasklaidoje cituotų atstovų skaičius išaugo 9%. Vertinant pagal sektorius cituotų draudikų skaičius išaugo 32%, mažmeninės prekybos atstovų – 48%, o telekomunikacijų sektoriaus sumažėjo 16%.

„Praėjusiais metais telekomunikacijų tema buvo mažiau aktuali, o vienas didžiausių įvykių – „Omnitel“ ir „Teo“ galutinis susijungimas – įvyko jau 2017 m. Tad ekspertinių nuomonių šoktelėjimo šioje sferoje galima bus tikėtis jau šių metų analizėje. Tuo tarpu domėjimasis mažmeninės prekybos sektoriumi pernai buvo susijęs su plačiai žiniasklaidoje nušviestu naujo žaidėjo – „Lidl“ prekybos tinklo – atėjimu į rinką bei praėjusiais metais įvykusia vadinamąja kalafiorų krize“, – pranešime cituojamas Linas Spėčius, „Kantar TNS“ Komunikacijos analizės vadovas.

Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai. Iš viso suskaičiuotos 2.515 jų citatos žiniasklaidoje. 2016 m. stiprėjo „Maxima“ pozicijos: žiniasklaidoje praėjusiais metais jų pasisakymų buvo 117 citatomis daugiau nei užpernai.

Daugiausiai kilo „Iki“ pozicijos: šio prekybos tinklo nuomonės lyderiai cituoti net 426 pasisakymais daugiau nei 2015 m.

nuotrauka::1left

„Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė, pakilusi per penkias pozicijas, atsidūrė pirmoje vietoje tarp mažmeninės prekybos įmonių reputacijos advokatų (621 citata). Toks šuolis susijęs su praėjusių metų pabaigoje paskelbtu „Rimi“ ir „Iki“ susijungimu, kuomet abu tinklai pranešė, kad „Rimi“ perka „Iki“.

Užpernai neaplenkiama tarp mažmeninės prekybos sektoriaus atstovų pagal matomumą žiniasklaidoje buvusi „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė liko antra su 422 citatomis (Ji praėjusių metų vasarą paliko „Maxima“ ir rudenį perėjo dirbti į STT).

Tarp aktyviausiai viešojoje erdvėje komunikuojančių įmonių vadovų pernai pirmąją vietą stabiliai užėmė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris su 223 citatomis (nuo šių metų pradžios p. Valkeris pasitraukė iš pareigų), beveik dvigubai aplenkęs antroje vietoje likusią „Swedbank“ vadovę Dovilę Grigienę (125 citatos). Tiesa, pastaroji į antrąją poziciją per metus šoktelėjo net iš šeštos, savo pasisakymų skaičių padidindama 64 citatomis. Trečioje vietoje liko „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau