Dažniausiai žiniasklaidoje cituojami – Mačiulis ir Nausėda

Publikuota: 2017-08-22
Nerijus Mačiulis, AB „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Mačiulis, AB „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Bankų atstovai 2016 m. išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje, tačiau jų citatų skaičius per praėjusius metus sumažėjo. Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai.

Iš viso bankininkystės atstovai praėjusiais metais šalies žiniasklaidoje buvo cituoti 7.282 kartus – kiek mažiau nei užpernai. Mažesnio bankų sferos nuomonių lyderių citavimo tendencija stebima jau trečius metus iš eilės: 2014 m. bankų ekspertai iš viso cituoti buvo 8.236 kartus, rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta komunikacijos žiniasklaidoje analizė.

Dvi pirmaujančias pozicijas reputacijos advokatų sąraše užimančių ekonomistų Nerijaus Mačiulio ir Gitano Nausėdos aktyvumas pernai smuktelėjo. Nors „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas p. Mačiulis išlieka dažniausiai viešojoje erdvėje pasisakančiu asmeniu ketvirtus metus iš eilės, jo citatų mažėjo 15%, o SEB banko prezidento patarėjo p. Nausėdos – 2%, palyginus su 2015 m., rašoma „Kantar TNS“ pranešime spaudai.

Tęsinys po grafiku

[infogram id="cd3531d6-08e2-4544-8a93-8472f4b69f73" prefix="ir5" format="interactive" title="Rinkodara-Nuomonės lyderiai pagal citatų skaičių 2016 m."]

Prekybininkų laikas

2016 m., palyginus su 2015 m., žiniasklaidoje cituotų atstovų skaičius išaugo 9%. Vertinant pagal sektorius cituotų draudikų skaičius išaugo 32%, mažmeninės prekybos atstovų – 48%, o telekomunikacijų sektoriaus sumažėjo 16%.

„Praėjusiais metais telekomunikacijų tema buvo mažiau aktuali, o vienas didžiausių įvykių – „Omnitel“ ir „Teo“ galutinis susijungimas – įvyko jau 2017 m. Tad ekspertinių nuomonių šoktelėjimo šioje sferoje galima bus tikėtis jau šių metų analizėje. Tuo tarpu domėjimasis mažmeninės prekybos sektoriumi pernai buvo susijęs su plačiai žiniasklaidoje nušviestu naujo žaidėjo – „Lidl“ prekybos tinklo – atėjimu į rinką bei praėjusiais metais įvykusia vadinamąja kalafiorų krize“, – pranešime cituojamas Linas Spėčius, „Kantar TNS“ Komunikacijos analizės vadovas.

Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai. Iš viso suskaičiuotos 2.515 jų citatos žiniasklaidoje. 2016 m. stiprėjo „Maxima“ pozicijos: žiniasklaidoje praėjusiais metais jų pasisakymų buvo 117 citatomis daugiau nei užpernai.

Daugiausiai kilo „Iki“ pozicijos: šio prekybos tinklo nuomonės lyderiai cituoti net 426 pasisakymais daugiau nei 2015 m.

nuotrauka::1left

„Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė, pakilusi per penkias pozicijas, atsidūrė pirmoje vietoje tarp mažmeninės prekybos įmonių reputacijos advokatų (621 citata). Toks šuolis susijęs su praėjusių metų pabaigoje paskelbtu „Rimi“ ir „Iki“ susijungimu, kuomet abu tinklai pranešė, kad „Rimi“ perka „Iki“.

Užpernai neaplenkiama tarp mažmeninės prekybos sektoriaus atstovų pagal matomumą žiniasklaidoje buvusi „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė liko antra su 422 citatomis (Ji praėjusių metų vasarą paliko „Maxima“ ir rudenį perėjo dirbti į STT).

Tarp aktyviausiai viešojoje erdvėje komunikuojančių įmonių vadovų pernai pirmąją vietą stabiliai užėmė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris su 223 citatomis (nuo šių metų pradžios p. Valkeris pasitraukė iš pareigų), beveik dvigubai aplenkęs antroje vietoje likusią „Swedbank“ vadovę Dovilę Grigienę (125 citatos). Tiesa, pastaroji į antrąją poziciją per metus šoktelėjo net iš šeštos, savo pasisakymų skaičių padidindama 64 citatomis. Trečioje vietoje liko „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau