Pusmečio rezultatai: signalas lauko reklamai

Publikuota: 2017-08-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su 2016 m. sausiu–birželiu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 8,8%.

Tarp produktų grupių, labiausiai auginusių investicijas į reklamą minimu periodu, – pirkėjų kortelės (143%), paskolų prekių ženklai (112%) ir prekybos tinklai (67%).

TV reklamos trukmė, lyginant 2017 ir 2016 m. sausio–birželio duomenis, išaugo 7,6%. O spaudoje jos ir vėl fiksuota mažiau: laikraščiuose kritimas siekė 4,7%, žurnaluose – 8,8%.

Radijo stotys pirmąjį šių metų pusmetį transliavo 13,3% reklamos daugiau negu per 2016-ųjų tą patį laikotarpį, atitinkamai reklamjuostėms internete skirtos investicijos ūgtelėjo 24%.

infogram.com::reklamos-rinka-2017-m-pirmasis-pusmetis-1g502ylw609dpjd

Mažiau lauko reklamos

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2017 ir 2016 m. pusmečio duomenis, nukrito 7%.

„Mažėjimą lėmė nepateikti lauko reklamos agentūrų „Kata“ ir „Gijota“ duomenys. Be jų, bendras lauko reklamos plotas smuktelėjo 0,6%, tačiau tendencijos rodo, kad lauko reklamos plotai, išskyrus „LT Advert“ agentūrą, krinta. Tad nuo kitų metų uždraudžiama alkoholio reklama didžiausią nuostolį greičiausiai padarys būtent lauko reklamai. Pavyzdžiui, vien šių metų pirmąjį pusmetį alkoholinių gėrimų reklama sudarė 13% lauko reklamos išlaidų, o šis segmentas – antras čia po mažmeninės prekybos reklamos sektoriaus“, – kalba Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

Lauko reklamoje, žurnaluose, radijuje, laikraščiuose nealkoholinio alaus, nealkoholinių putojančių vynų ir nealkoholinių kokteilių reklamos 2016 m. nebuvo iš viso. Tuo tarpu, per pirmąjį 2017 metų pusmetį šiose medijoje buvo išleista 22% nealkoholinių alkoholio produktų reklamos išlaidų.

„Lauko reklamoje nealkoholinių gėrimų reklama itin suaktyvėjo per vasarą, nepaisant to to, ji kol kas čia tesudaro vos 0,7% visų investicijų“, – skaičiuoja p. Juronienė.

infogram.com::didziausi-reklamos-uzsakovai-2017-m-pirmasis-pusmetis-1gqo2qvw67dkp78

infogram.com::didziausi-reklamos-uzakovai-prekiu-zenklai-2017-m-pirmasis-pusmetis-1g9vp18lgdx524y

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau