Pusmečio rezultatai: signalas lauko reklamai

Publikuota: 2017-08-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su 2016 m. sausiu–birželiu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 8,8%.

Tarp produktų grupių, labiausiai auginusių investicijas į reklamą minimu periodu, – pirkėjų kortelės (143%), paskolų prekių ženklai (112%) ir prekybos tinklai (67%).

TV reklamos trukmė, lyginant 2017 ir 2016 m. sausio–birželio duomenis, išaugo 7,6%. O spaudoje jos ir vėl fiksuota mažiau: laikraščiuose kritimas siekė 4,7%, žurnaluose – 8,8%.

Radijo stotys pirmąjį šių metų pusmetį transliavo 13,3% reklamos daugiau negu per 2016-ųjų tą patį laikotarpį, atitinkamai reklamjuostėms internete skirtos investicijos ūgtelėjo 24%.

infogram.com::reklamos-rinka-2017-m-pirmasis-pusmetis-1g502ylw609dpjd

Mažiau lauko reklamos

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2017 ir 2016 m. pusmečio duomenis, nukrito 7%.

„Mažėjimą lėmė nepateikti lauko reklamos agentūrų „Kata“ ir „Gijota“ duomenys. Be jų, bendras lauko reklamos plotas smuktelėjo 0,6%, tačiau tendencijos rodo, kad lauko reklamos plotai, išskyrus „LT Advert“ agentūrą, krinta. Tad nuo kitų metų uždraudžiama alkoholio reklama didžiausią nuostolį greičiausiai padarys būtent lauko reklamai. Pavyzdžiui, vien šių metų pirmąjį pusmetį alkoholinių gėrimų reklama sudarė 13% lauko reklamos išlaidų, o šis segmentas – antras čia po mažmeninės prekybos reklamos sektoriaus“, – kalba Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

Lauko reklamoje, žurnaluose, radijuje, laikraščiuose nealkoholinio alaus, nealkoholinių putojančių vynų ir nealkoholinių kokteilių reklamos 2016 m. nebuvo iš viso. Tuo tarpu, per pirmąjį 2017 metų pusmetį šiose medijoje buvo išleista 22% nealkoholinių alkoholio produktų reklamos išlaidų.

„Lauko reklamoje nealkoholinių gėrimų reklama itin suaktyvėjo per vasarą, nepaisant to to, ji kol kas čia tesudaro vos 0,7% visų investicijų“, – skaičiuoja p. Juronienė.

infogram.com::didziausi-reklamos-uzsakovai-2017-m-pirmasis-pusmetis-1gqo2qvw67dkp78

infogram.com::didziausi-reklamos-uzakovai-prekiu-zenklai-2017-m-pirmasis-pusmetis-1g9vp18lgdx524y

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Roshen“ pasirinko komunikacijos partnerius Lietuvoje 1

Konditerijos gaminių įmonė „Roshen Nord“, atstovaujanti tarptautinę korporaciją „Roshen“, pasirašė...

Rinkodara
2017.12.15
„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą 2

Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Rinkodara
2017.12.14
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
2017.12.14
„Švyturys“ turi naują logotipą 21

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 5

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau