„Partizanas“ pratęsė sutartis su „Telia“ ir „Samsung“

Publikuota: 2017-08-09
Marius Keturakis, netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas. Bendrovės nuotr.
Marius Keturakis, netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas. Bendrovės nuotr.

Netradicinės reklamos agentūra „Partizanas“ ateinančius porą metų bendradarbiaus „Telia“. Nesenai su agentūra dvejiems metams sutartį pratęsė ir „Nestle“, o Pietų Korėjos elektronikos giganto padalinys „Samsung Electronics Baltics“ patikėjo agentūrai projekto įgyvendinimą trijose Baltijos šalyse.

Pasak Mariaus Keturakio, „Partizano“ vadovo, per 2016 m. drauge su „Omnitel“ (dabar „Telia Lietuva“) buvo sukurta ir įgyvendinta daug projektų bei organizuota eilė renginių, skirtų vidinei komunikacijai papildyti, siekiant informuoti įmonių darbuotojus apie „Omnitel“ ir „Teo“ susijungimą.

„Taip pat prisidėjome ir prie „Telia Lietuva“ mažmenos tinklo salonų atnaujinimo visoje Lietuvoje. Įdirbis, sėkmingas ankstesnis bendradarbiavimas ir rasta bendra kalba buvo priežastys, lėmusios mūsų partnerystės tąsą su „Telia“, – pasidžiaugia p. Keturakis. Tiesa, „Telia“ sutartį pasirašė ne tik su „Partizanu“, bet ir su agentūra „Indiana“.

„Tokia formulė, kai klientas pasirenka bendradarbiavimą iškart su keleta agentūrų, yra vis labiau įsigalinti tendencija. Taip didelės įmonės, kurios užsako daug projektų, išskaido darbų krūvį ir sumažina galimą riziką. Be to, taip skatinama sveika konkurencija“, – kalba p. Keturakis. „Partizanas“ pratęsė sutartį ir su „Samsung Electronics Baltics“.

„Čia sužaidėme apsipirkimo asistentų korta. Pasaulinės tendencijos rodo, kad jie pardavimo vietose vėl tampa vis svarbesniu elementu. Kurį laiką toks reklamos būdas buvo laikomas tiesiog didinančiu prekių matomumą ir užtikrinančiu techninių darbų vykdymą (pakavimą, pjaustymą, elementarios informacijos suteikimą ir pan.). Tačiau požiūris ėmė keistis, kai vartotojai pradėjo skęsti informacijos gausoje, o pardavėjų ir gamintojų konkurencija smarkiai išaugo. Skirtumai tarp produktų mažėja, keičiasi pirkėjų kartos, reklaminis triukšmas, išmanieji įrenginiai formuoja kitokią pirkėjo elgseną. Dėl šių priežasčių profesionalūs apsipirkimo asistentai tampa svarbiu elementu, tiksliai ir efektyviai prisidedančiu prie pardavimo proceso – sukuria emociją, suteikia išsamią informaciją, kuri yra aiški, koncentruota, lengvai suprantama, padeda priimti galutinį sprendimą ir didina konkurencinį pranašumą“, – įsitikinęs p. Keturakis.

Be minėtų klientų, „Partizanas“ teikia paslaugas ir „Nestle“, „Lidl“, „Circle K“, „Microsoft“, „Eurovaistinė“, „AirBaltic“, „Švyturys – Utenos alus“, „Akropolis“ ir t.t.

Agentūros „Partizanas“ apyvarta pernai siekė 3,4 mln. Eur (2015 m. – 3,2 mln. Eur), grynasis pelnas – atitinkamai 183.381 Eur ir 157.877 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau