„Partizanas“ pratęsė sutartis su „Telia“ ir „Samsung“

Publikuota: 2017-08-09
Marius Keturakis, netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas. Bendrovės nuotr.
Marius Keturakis, netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas. Bendrovės nuotr.

Netradicinės reklamos agentūra „Partizanas“ ateinančius porą metų bendradarbiaus „Telia“. Nesenai su agentūra dvejiems metams sutartį pratęsė ir „Nestle“, o Pietų Korėjos elektronikos giganto padalinys „Samsung Electronics Baltics“ patikėjo agentūrai projekto įgyvendinimą trijose Baltijos šalyse.

Pasak Mariaus Keturakio, „Partizano“ vadovo, per 2016 m. drauge su „Omnitel“ (dabar „Telia Lietuva“) buvo sukurta ir įgyvendinta daug projektų bei organizuota eilė renginių, skirtų vidinei komunikacijai papildyti, siekiant informuoti įmonių darbuotojus apie „Omnitel“ ir „Teo“ susijungimą.

„Taip pat prisidėjome ir prie „Telia Lietuva“ mažmenos tinklo salonų atnaujinimo visoje Lietuvoje. Įdirbis, sėkmingas ankstesnis bendradarbiavimas ir rasta bendra kalba buvo priežastys, lėmusios mūsų partnerystės tąsą su „Telia“, – pasidžiaugia p. Keturakis. Tiesa, „Telia“ sutartį pasirašė ne tik su „Partizanu“, bet ir su agentūra „Indiana“.

„Tokia formulė, kai klientas pasirenka bendradarbiavimą iškart su keleta agentūrų, yra vis labiau įsigalinti tendencija. Taip didelės įmonės, kurios užsako daug projektų, išskaido darbų krūvį ir sumažina galimą riziką. Be to, taip skatinama sveika konkurencija“, – kalba p. Keturakis. „Partizanas“ pratęsė sutartį ir su „Samsung Electronics Baltics“.

„Čia sužaidėme apsipirkimo asistentų korta. Pasaulinės tendencijos rodo, kad jie pardavimo vietose vėl tampa vis svarbesniu elementu. Kurį laiką toks reklamos būdas buvo laikomas tiesiog didinančiu prekių matomumą ir užtikrinančiu techninių darbų vykdymą (pakavimą, pjaustymą, elementarios informacijos suteikimą ir pan.). Tačiau požiūris ėmė keistis, kai vartotojai pradėjo skęsti informacijos gausoje, o pardavėjų ir gamintojų konkurencija smarkiai išaugo. Skirtumai tarp produktų mažėja, keičiasi pirkėjų kartos, reklaminis triukšmas, išmanieji įrenginiai formuoja kitokią pirkėjo elgseną. Dėl šių priežasčių profesionalūs apsipirkimo asistentai tampa svarbiu elementu, tiksliai ir efektyviai prisidedančiu prie pardavimo proceso – sukuria emociją, suteikia išsamią informaciją, kuri yra aiški, koncentruota, lengvai suprantama, padeda priimti galutinį sprendimą ir didina konkurencinį pranašumą“, – įsitikinęs p. Keturakis.

Be minėtų klientų, „Partizanas“ teikia paslaugas ir „Nestle“, „Lidl“, „Circle K“, „Microsoft“, „Eurovaistinė“, „AirBaltic“, „Švyturys – Utenos alus“, „Akropolis“ ir t.t.

Agentūros „Partizanas“ apyvarta pernai siekė 3,4 mln. Eur (2015 m. – 3,2 mln. Eur), grynasis pelnas – atitinkamai 183.381 Eur ir 157.877 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
08:27
„Švyturys“ turi naują logotipą 14

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 4

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau