„Partizanas“ pratęsė sutartis su „Telia“ ir „Samsung“

Publikuota: 2017-08-09
Marius Keturakis, netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas. Bendrovės nuotr.
Marius Keturakis, netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas. Bendrovės nuotr.

Netradicinės reklamos agentūra „Partizanas“ ateinančius porą metų bendradarbiaus „Telia“. Nesenai su agentūra dvejiems metams sutartį pratęsė ir „Nestle“, o Pietų Korėjos elektronikos giganto padalinys „Samsung Electronics Baltics“ patikėjo agentūrai projekto įgyvendinimą trijose Baltijos šalyse.

Pasak Mariaus Keturakio, „Partizano“ vadovo, per 2016 m. drauge su „Omnitel“ (dabar „Telia Lietuva“) buvo sukurta ir įgyvendinta daug projektų bei organizuota eilė renginių, skirtų vidinei komunikacijai papildyti, siekiant informuoti įmonių darbuotojus apie „Omnitel“ ir „Teo“ susijungimą.

„Taip pat prisidėjome ir prie „Telia Lietuva“ mažmenos tinklo salonų atnaujinimo visoje Lietuvoje. Įdirbis, sėkmingas ankstesnis bendradarbiavimas ir rasta bendra kalba buvo priežastys, lėmusios mūsų partnerystės tąsą su „Telia“, – pasidžiaugia p. Keturakis. Tiesa, „Telia“ sutartį pasirašė ne tik su „Partizanu“, bet ir su agentūra „Indiana“.

„Tokia formulė, kai klientas pasirenka bendradarbiavimą iškart su keleta agentūrų, yra vis labiau įsigalinti tendencija. Taip didelės įmonės, kurios užsako daug projektų, išskaido darbų krūvį ir sumažina galimą riziką. Be to, taip skatinama sveika konkurencija“, – kalba p. Keturakis. „Partizanas“ pratęsė sutartį ir su „Samsung Electronics Baltics“.

„Čia sužaidėme apsipirkimo asistentų korta. Pasaulinės tendencijos rodo, kad jie pardavimo vietose vėl tampa vis svarbesniu elementu. Kurį laiką toks reklamos būdas buvo laikomas tiesiog didinančiu prekių matomumą ir užtikrinančiu techninių darbų vykdymą (pakavimą, pjaustymą, elementarios informacijos suteikimą ir pan.). Tačiau požiūris ėmė keistis, kai vartotojai pradėjo skęsti informacijos gausoje, o pardavėjų ir gamintojų konkurencija smarkiai išaugo. Skirtumai tarp produktų mažėja, keičiasi pirkėjų kartos, reklaminis triukšmas, išmanieji įrenginiai formuoja kitokią pirkėjo elgseną. Dėl šių priežasčių profesionalūs apsipirkimo asistentai tampa svarbiu elementu, tiksliai ir efektyviai prisidedančiu prie pardavimo proceso – sukuria emociją, suteikia išsamią informaciją, kuri yra aiški, koncentruota, lengvai suprantama, padeda priimti galutinį sprendimą ir didina konkurencinį pranašumą“, – įsitikinęs p. Keturakis.

Be minėtų klientų, „Partizanas“ teikia paslaugas ir „Nestle“, „Lidl“, „Circle K“, „Microsoft“, „Eurovaistinė“, „AirBaltic“, „Švyturys – Utenos alus“, „Akropolis“ ir t.t.

Agentūros „Partizanas“ apyvarta pernai siekė 3,4 mln. Eur (2015 m. – 3,2 mln. Eur), grynasis pelnas – atitinkamai 183.381 Eur ir 157.877 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
13:51
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau