Reklamų lyderiai: „Tele2“, „Lidl“ ir „Volkswagen“

Publikuota: 2017-08-08
Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas: „Investicijos, aišku, lemia daug, bet svarų indėlį reklamai atneša ir idėja, kūrybingumas, netikėtumo faktorius ar palankumas tam prekės ženklui.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas: „Investicijos, aišku, lemia daug, bet svarų indėlį reklamai atneša ir idėja, kūrybingumas, netikėtumo faktorius ar palankumas tam prekės ženklui.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Labiausiai pirmąjį šių metų pusmetį pastebėti prekių ženklai reklamose – „Tele2“ ir „Lidl“. Labiausiai vartotojams patikusios reklamos laurai šį kartą atiteko linksmam „Volkswagen Tiguan“ klipui. Neliko nepastebėta ir prieštaringai vertinta „Neste“ reklama.

Šį pusmetį periodiškai reklamų tyrimą kas ketvirtį atliekanti bendrovė „Synopticom Ad Research“ jį apjungė į vieną ataskaitą, išskirdama labiausiai pastebėtų ir vartotojams įsiminusių klipų dešimtukus per pirmąjį ir antrąjį ketvirtį, o iš jų išreitin ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau