Kodėl verta nebijoti prekės parduoti brangiai

Publikuota: 2017-08-07
„Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
„Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Verslo konsultantai pataria pirmiausiai išsiaiškinti, koks įmonės pirkėjų segmentas, ir pagal tai parinkti jam tinkamus produktus. Tačiau dažnai pradedantieji verslininkai bando konkuruoti būtent kaina, tad arba siūlo prastos kokybės produktus, arba juos tiek nupigina, kad apie pelną tegali pasvajoti – o be jo joks verslas neišgyvens.

Nusipiginimas – viena iš didžiausių klaidų, kurią sunku atitaisyti. Todėl jau verslo pradžioje verta nusistatyti, kokiam segmentui yra skirtas produktas ir nebijoti į teisingai įvertinti, nes už kokybę daugelis pirkėjų yra linkę mokėti daugiau.

Yra galybė sėkmingų pavyzdžių, kurie įrodo, kad nereikia baidytis produkto, kainuojančio brangiai. Apie tai yra pasakojęs Audrius Šukys, „Elektrokomplektas“ generalinis direktorius.

Įmonė yra sparčiausiai augusių bendrovių „Gazelė 2016“ sąraše. Pernai jos apyvarta buvo apie 25 mln. Eur. Ponas Šukys teigia, kad stiprias pozicijas įmonė užsitikrino dėl to, kad siūlo ypač kokybiškus produktus, kurių didžioji dalis parsigabenama iš Skandinavijos šalių, taip pat iš Vakarų Europos. Ilgą laiką jie net neturėjo produkcijos, pagamintos Lenkijoje, Kinijoje ar Turkijoje.

„Tačiau viešuosiuose pirkimuose dažniausiai laimi siūlantieji mažiausias kainas. Todėl savo asortimentą papildėme ir produktais iš šių šalių. Vis dėlto jų pardavimai užima tik nedidelę dalį“, – pasakoja panevėžietis.

Pagal poreikius

Kaip pagrindinius sėkmės veiksnius jis įvardija ne tik kokybiškus produktus, bet ir įsiklausymą į pirkėjų poreikius – kiekviename regione, į kurį plėtėsi panevėžiečiai, įmonės atstovai eidavo pas potencialius klientus ir klausdavo, ką jie galėtų padaryti, kad taptų geresniais partneriais negu tie, su kuriais vietos verslininkai bendravo iki šiol.

Tokiu keliu pasuko ir Živilė Vaitkūnienė, Kauno UAB „Aša“, dirbančios su prekės ženklu „Pleveles.lt“, vadovė. Net 80% pardavimų sudaro amerikietiški aukštesnės kokybės, vadinasi – ir kainos, produktai. Ilgą laiką bendrovė indiška ar kiniška plėvele stiklams net neprekiavo.

„Tačiau poreikis tokiai produkcijai yra, ypač regionuose, kur perkamoji galia kur kas mažesnė negu didmiesčiuose. Todėl turime ir pigesnės produkcijos. Bet ja prekiaujame tik didmena – nuvežame į regionus ir paliekame tenykščiams pardavėjams, o savo galutiniam pirkėjui jos net nesiūlome“, – pasakoja verslininkė.

Taigi, jei yra poreikis, verslas jį tenkina, tačiau kad pigi produkcija taptų vizitine kortele, retas nori.

Komentarai prie šio straipsnio negalimi, dėl neapykantos skatinimo ar patyčių kurstymo
 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 2

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 8

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 9

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 9

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
Paskirta „Telia Lietuvos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė 6

AB „Telia Lietuva“ valdyba naujai suformuoto Rinkodaros ir komunikacijos padalinio vadove paskyrė Vaidą...

Vadyba
2018.02.12
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Interneto prekės ženklas „Skynet“ tampa „Penki“ 7

Idrako Dadašovo valdoma įmonių grupė „Penki kontinentai“ po daugelio metų atsisako vilniečiams gerai žinomo...

Technologijos
2018.02.12
Meryl Streep registruoja savo prekės ženklą

Viena garsiausių ir daugybę apdovanojimų pelniusi aktorė Meryl Streep padavė prašymą patentuoti savo vardo...

Rinkodara
2018.02.11
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Žiemos olimpinės žaidynės – šįkart per TV3 kanalus 8

Penktadienį prasideda Žiemos olimpinės žaidynės Pietų Korėjoje, Pjongčange. Šį kartą visą olimpiadą,...

Rinkodara
2018.02.09
Dar vienas pokytis reklamos agentūrų pasaulyje Premium 3

Kūrybinė agentūra „Folk“ prisijungė savo steigėjos reklamos agentūros „Milk“ dizaino skyrių ir nuo šiol...

Rinkodara
2018.02.09
LaVaras Ballas žada savo prekiniu ženklu „Vytautą“ eksportuoti į Ameriką 2

Dėmesio centre atsidūrusi ekstravagantiškoji amerikiečių sportininkų Ballų šeima prašneko apie mineralinio...

Rinkodara
2018.02.08
„Maxima“, aplenkusi „Lidl“, atsistojo ant antro laiptelio 4

Per 2017 m., palyginti su ankstesniais metais, reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 2%. Devyni iš dešimties...

Rinkodara
2018.02.08
„Keulė Rūkė“ seka R. Kalinkino pėdomis: už reklamą kovos iki galo Premium 13

Ateinantį pirmadienį vyks pirmos instancijos teismo posėdis, kuriame bus nagrinėjama užkandinės „Keulė Rūkė“...

Rinkodara
2018.02.08

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau