Kodėl verta nebijoti prekės parduoti brangiai

Publikuota: 2017-08-07
„Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
„Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Verslo konsultantai pataria pirmiausiai išsiaiškinti, koks įmonės pirkėjų segmentas, ir pagal tai parinkti jam tinkamus produktus. Tačiau dažnai pradedantieji verslininkai bando konkuruoti būtent kaina, tad arba siūlo prastos kokybės produktus, arba juos tiek nupigina, kad apie pelną tegali pasvajoti – o be jo joks verslas neišgyvens.

Nusipiginimas – viena iš didžiausių klaidų, kurią sunku atitaisyti. Todėl jau verslo pradžioje verta nusistatyti, kokiam segmentui yra skirtas produktas ir nebijoti į teisingai įvertinti, nes už kokybę daugelis pirkėjų yra linkę mokėti daugiau.

Yra galybė sėkmingų pavyzdžių, kurie įrodo, kad nereikia baidytis produkto, kainuojančio brangiai. Apie tai yra pasakojęs Audrius Šukys, „Elektrokomplektas“ generalinis direktorius.

Įmonė yra sparčiausiai augusių bendrovių „Gazelė 2016“ sąraše. Pernai jos apyvarta buvo apie 25 mln. Eur. Ponas Šukys teigia, kad stiprias pozicijas įmonė užsitikrino dėl to, kad siūlo ypač kokybiškus produktus, kurių didžioji dalis parsigabenama iš Skandinavijos šalių, taip pat iš Vakarų Europos. Ilgą laiką jie net neturėjo produkcijos, pagamintos Lenkijoje, Kinijoje ar Turkijoje.

„Tačiau viešuosiuose pirkimuose dažniausiai laimi siūlantieji mažiausias kainas. Todėl savo asortimentą papildėme ir produktais iš šių šalių. Vis dėlto jų pardavimai užima tik nedidelę dalį“, – pasakoja panevėžietis.

Pagal poreikius

Kaip pagrindinius sėkmės veiksnius jis įvardija ne tik kokybiškus produktus, bet ir įsiklausymą į pirkėjų poreikius – kiekviename regione, į kurį plėtėsi panevėžiečiai, įmonės atstovai eidavo pas potencialius klientus ir klausdavo, ką jie galėtų padaryti, kad taptų geresniais partneriais negu tie, su kuriais vietos verslininkai bendravo iki šiol.

Tokiu keliu pasuko ir Živilė Vaitkūnienė, Kauno UAB „Aša“, dirbančios su prekės ženklu „Pleveles.lt“, vadovė. Net 80% pardavimų sudaro amerikietiški aukštesnės kokybės, vadinasi – ir kainos, produktai. Ilgą laiką bendrovė indiška ar kiniška plėvele stiklams net neprekiavo.

„Tačiau poreikis tokiai produkcijai yra, ypač regionuose, kur perkamoji galia kur kas mažesnė negu didmiesčiuose. Todėl turime ir pigesnės produkcijos. Bet ja prekiaujame tik didmena – nuvežame į regionus ir paliekame tenykščiams pardavėjams, o savo galutiniam pirkėjui jos net nesiūlome“, – pasakoja verslininkė.

Taigi, jei yra poreikis, verslas jį tenkina, tačiau kad pigi produkcija taptų vizitine kortele, retas nori.

Komentarai prie šio straipsnio negalimi, dėl neapykantos skatinimo ar patyčių kurstymo
 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturys“ turi naują logotipą 4

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 4

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau