Kodėl verta nebijoti prekės parduoti brangiai

Publikuota: 2017-08-07
„Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
„Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Verslo konsultantai pataria pirmiausiai išsiaiškinti, koks įmonės pirkėjų segmentas, ir pagal tai parinkti jam tinkamus produktus. Tačiau dažnai pradedantieji verslininkai bando konkuruoti būtent kaina, tad arba siūlo prastos kokybės produktus, arba juos tiek nupigina, kad apie pelną tegali pasvajoti – o be jo joks verslas neišgyvens.

Nusipiginimas – viena iš didžiausių klaidų, kurią sunku atitaisyti. Todėl jau verslo pradžioje verta nusistatyti, kokiam segmentui yra skirtas produktas ir nebijoti į teisingai įvertinti, nes už kokybę daugelis pirkėjų yra linkę mokėti daugiau.

Yra galybė sėkmingų pavyzdžių, kurie įrodo, kad nereikia baidytis produkto, kainuojančio brangiai. Apie tai yra pasakojęs Audrius Šukys, „Elektrokomplektas“ generalinis direktorius.

Įmonė yra sparčiausiai augusių bendrovių „Gazelė 2016“ sąraše. Pernai jos apyvarta buvo apie 25 mln. Eur. Ponas Šukys teigia, kad stiprias pozicijas įmonė užsitikrino dėl to, kad siūlo ypač kokybiškus produktus, kurių didžioji dalis parsigabenama iš Skandinavijos šalių, taip pat iš Vakarų Europos. Ilgą laiką jie net neturėjo produkcijos, pagamintos Lenkijoje, Kinijoje ar Turkijoje.

„Tačiau viešuosiuose pirkimuose dažniausiai laimi siūlantieji mažiausias kainas. Todėl savo asortimentą papildėme ir produktais iš šių šalių. Vis dėlto jų pardavimai užima tik nedidelę dalį“, – pasakoja panevėžietis.

Pagal poreikius

Kaip pagrindinius sėkmės veiksnius jis įvardija ne tik kokybiškus produktus, bet ir įsiklausymą į pirkėjų poreikius – kiekviename regione, į kurį plėtėsi panevėžiečiai, įmonės atstovai eidavo pas potencialius klientus ir klausdavo, ką jie galėtų padaryti, kad taptų geresniais partneriais negu tie, su kuriais vietos verslininkai bendravo iki šiol.

Tokiu keliu pasuko ir Živilė Vaitkūnienė, Kauno UAB „Aša“, dirbančios su prekės ženklu „Pleveles.lt“, vadovė. Net 80% pardavimų sudaro amerikietiški aukštesnės kokybės, vadinasi – ir kainos, produktai. Ilgą laiką bendrovė indiška ar kiniška plėvele stiklams net neprekiavo.

„Tačiau poreikis tokiai produkcijai yra, ypač regionuose, kur perkamoji galia kur kas mažesnė negu didmiesčiuose. Todėl turime ir pigesnės produkcijos. Bet ja prekiaujame tik didmena – nuvežame į regionus ir paliekame tenykščiams pardavėjams, o savo galutiniam pirkėjui jos net nesiūlome“, – pasakoja verslininkė.

Taigi, jei yra poreikis, verslas jį tenkina, tačiau kad pigi produkcija taptų vizitine kortele, retas nori.

Komentarai prie šio straipsnio negalimi, dėl neapykantos skatinimo ar patyčių kurstymo
 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
06:00
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau