Buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse prisijungia prie sem.lt

Publikuota: 2017-08-07
Nuo šiol Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nuo šiol Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prie skaitmeninės rinkodaros agentūros sem.lt (UAB „SEOPRO.LT“) vadovų komandos prisijungia Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse. Jis vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje.

Pastaruosius metus p. Urbanas dirbo viename sėkmingiausių lietuviškų startuolių „Trafi“.

„Trafi“ dirbau virš metų ir per juos nemažai išmokau. Didžiuojuosi tuo, ką pavyko nuveikti: pristatėme partnerystę su „Uber“, naujos kartos „Trafi X“ produktą, dirbau su naujuoju „Trafi“ identitetu bei prekės ženklu. Keičiu poziciją, nes sem.lt matau dar didesnį potencialą bei galimybes asmeniniam augimui, su dar didesne įtaka galutiniam įmonės veiklos rezultatui. Agentūra nusprendė labiau žengti už Lietuvos sienų – pradėti konkuruoti ne tik vietos lygmeniu, bet ir regioniniu ar globaliu. Man patinka jų ambicija ir žinau, kad ji reali – komandos branduolį pažįstu jau ne vienerius metus, jie turi vienus geriausių specialistų rinkoje, yra praėję gerą mokyklą su įdomiais ir dideliais klientais Baltijos šalyse“, – prisijungdamas prie komandos kalba p. Urbanas.

Pasak jo, šiandien vis daugiau agentūrų ieško kaip kuo labiau automatizuoti ir efektyvinti savo veiklą, rūpintis ne tik srauto atvedimu, bet ir stebėjimu, kurioje vietoje vartotojas „pasimeta“.

„Todėl matome vis didesnį poreikį didžiųjų duomenų analizės ir konversijos optimizavimo paslaugų. Į rezultatą orientuotos agentūros tampa verslo konsultantais ne tik rinkodaros dalyje, bet ir komercijos, kainodaros ar net paties verslo modelio, – teigia p. Urbanas – Šios agentūros augimą stebiu visus 7 m. ir matau, jog sem.lt komandos potencialas jau seniai išaugo Lietuvos rinkos marškinėlius. Tad džiaugiuosi galimybe savo žinias, idėjas ir tarptautinę patirtį panaudoti stiprinant agentūros teikiamas paslaugas, plečiant jų paketą“.

Jis mini, kad vienas iš pirmųjų iššūkių naujoje pozicijoje bus pačių verslo procesų agentūroje suefektyvinimas, paslaugų krepšelio išplėtimas iki to lygio, ką siūlo konkurentai tose rinkose, į kurias bus orientuojamasi.

„Gali prireikti naujo prekės ženklo ir aiškesnio pozicionavimo, daug aktyvesnės jo komunikacijos ir matomumo nei yra dabar“, – svarsto p. Urbanas.

Šešerius metus, nuo 2010 iki 2016 m. p. Urbanas dirbo „Google“ rinkodaros vadovu. Būdamas antru lietuviu „Google“, jis pristatė ir nuolat vystė „Google Partners“ programą visose Baltijos šalyse, suorganizavo daugiau negu 40 mokymo renginių, buvo vienas iš kelių „Google“ biuro Lietuvoje steigėjų. Prieš prisijungdamas prie sem.lt komandos p. Urbanas metus buvo keliavimo mieste platformos „Trafi“ rinkodaros vadovu.

Pasak Andriaus Senkaus, sem.lt įkūrėjo ir vadovo, agentūra kurį laiką kryptingai vystė sprendimus ir dabar yra pasiruošusi tarptautinei plėtrai.

„Lietuvoje su tokiais rinkos lyderiais kaip „Telia“, „15min“, „pigu.lt“ ar „Paskolų klubas“ dirbame jau senokai. Kai kuriems klientams, pavyzdžiui, kelionių agentūrai „Novaturas“, „Laisvalaikiodovanos.lt“, verslą auginti padedame visose Baltijos šalyse. Geriausiai mūsų agentūros potencialą vystyti klientų veiklą globaliai atspindi „Mailerlite“: jau trečius metus padedame jiems auginti vartotojų skaičių JAV, Kanadoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kitose konkurencingose Vakarų rinkose. Paskutiniais metais daug investavome ir į naujus sprendimus – duomenų analitiką, CRO (konversijų optimizavimo sprendimą). Potencialas augti akivaizdus, tad stiprėjant komandai, dar labiau paspartinsime savo tarptautinę plėtrą“, – neabejoja p. Senkus.

Šiuo metu sem.lt dirba 30 specialistų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. 2016 m. agentūros sem.lt apyvarta viršijo 1,1 mln. Eur, grynasis pelnas siekė 12.755 Eur. 2015 m. šie rodikliai atitinkamai siekė 1 mln. Eur ir 112.533 Eur.

Šiemečiuose planuose – daugiau nei 50% pardavimų augimas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie kokią reformą, ponai, diskutuojame?

Tie, kas seka politinį gyvenimą, pensijų reformos pristatymo visuomenei tikėjosi kitų metų pradžioje. Dabar...

Mažųjų nuomonės lyderių valanda socialiniuose tinkluose

Skaičiuojama, kad šiemet socialinio tinklo „Instagram“ nuomonės formuotojų rinkodarai JAV bus skirta apie 1...

Rinkodara
2017.12.17
Kaip kalbėti, kad pranešimą perpasakotų

Tarptautinės tyrimų bendrovės „McKinsey“ duomenimis, 15–20% prezentacijų auditorija įsimena keletą valandų,...

Rinkodara
2017.12.17
„Roshen“ pasirinko komunikacijos partnerius Lietuvoje 2

Konditerijos gaminių įmonė „Roshen Nord“, atstovaujanti tarptautinę korporaciją „Roshen“, pasirašė...

Rinkodara
2017.12.15
„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą 2

Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Rinkodara
2017.12.14
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
2017.12.14
„Švyturys“ turi naują logotipą 22

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 5

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau