Buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse prisijungia prie sem.lt

Publikuota: 2017-08-07
Nuo šiol Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nuo šiol Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prie skaitmeninės rinkodaros agentūros sem.lt (UAB „SEOPRO.LT“) vadovų komandos prisijungia Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse. Jis vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje.

Pastaruosius metus p. Urbanas dirbo viename sėkmingiausių lietuviškų startuolių „Trafi“.

„Trafi“ dirbau virš metų ir per juos nemažai išmokau. Didžiuojuosi tuo, ką pavyko nuveikti: pristatėme partnerystę su „Uber“, naujos kartos „Trafi X“ produktą, dirbau su naujuoju „Trafi“ identitetu bei prekės ženklu. Keičiu poziciją, nes sem.lt matau dar didesnį potencialą bei galimybes asmeniniam augimui, su dar didesne įtaka galutiniam įmonės veiklos rezultatui. Agentūra nusprendė labiau žengti už Lietuvos sienų – pradėti konkuruoti ne tik vietos lygmeniu, bet ir regioniniu ar globaliu. Man patinka jų ambicija ir žinau, kad ji reali – komandos branduolį pažįstu jau ne vienerius metus, jie turi vienus geriausių specialistų rinkoje, yra praėję gerą mokyklą su įdomiais ir dideliais klientais Baltijos šalyse“, – prisijungdamas prie komandos kalba p. Urbanas.

Pasak jo, šiandien vis daugiau agentūrų ieško kaip kuo labiau automatizuoti ir efektyvinti savo veiklą, rūpintis ne tik srauto atvedimu, bet ir stebėjimu, kurioje vietoje vartotojas „pasimeta“.

„Todėl matome vis didesnį poreikį didžiųjų duomenų analizės ir konversijos optimizavimo paslaugų. Į rezultatą orientuotos agentūros tampa verslo konsultantais ne tik rinkodaros dalyje, bet ir komercijos, kainodaros ar net paties verslo modelio, – teigia p. Urbanas – Šios agentūros augimą stebiu visus 7 m. ir matau, jog sem.lt komandos potencialas jau seniai išaugo Lietuvos rinkos marškinėlius. Tad džiaugiuosi galimybe savo žinias, idėjas ir tarptautinę patirtį panaudoti stiprinant agentūros teikiamas paslaugas, plečiant jų paketą“.

Jis mini, kad vienas iš pirmųjų iššūkių naujoje pozicijoje bus pačių verslo procesų agentūroje suefektyvinimas, paslaugų krepšelio išplėtimas iki to lygio, ką siūlo konkurentai tose rinkose, į kurias bus orientuojamasi.

„Gali prireikti naujo prekės ženklo ir aiškesnio pozicionavimo, daug aktyvesnės jo komunikacijos ir matomumo nei yra dabar“, – svarsto p. Urbanas.

Šešerius metus, nuo 2010 iki 2016 m. p. Urbanas dirbo „Google“ rinkodaros vadovu. Būdamas antru lietuviu „Google“, jis pristatė ir nuolat vystė „Google Partners“ programą visose Baltijos šalyse, suorganizavo daugiau negu 40 mokymo renginių, buvo vienas iš kelių „Google“ biuro Lietuvoje steigėjų. Prieš prisijungdamas prie sem.lt komandos p. Urbanas metus buvo keliavimo mieste platformos „Trafi“ rinkodaros vadovu.

Pasak Andriaus Senkaus, sem.lt įkūrėjo ir vadovo, agentūra kurį laiką kryptingai vystė sprendimus ir dabar yra pasiruošusi tarptautinei plėtrai.

„Lietuvoje su tokiais rinkos lyderiais kaip „Telia“, „15min“, „pigu.lt“ ar „Paskolų klubas“ dirbame jau senokai. Kai kuriems klientams, pavyzdžiui, kelionių agentūrai „Novaturas“, „Laisvalaikiodovanos.lt“, verslą auginti padedame visose Baltijos šalyse. Geriausiai mūsų agentūros potencialą vystyti klientų veiklą globaliai atspindi „Mailerlite“: jau trečius metus padedame jiems auginti vartotojų skaičių JAV, Kanadoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kitose konkurencingose Vakarų rinkose. Paskutiniais metais daug investavome ir į naujus sprendimus – duomenų analitiką, CRO (konversijų optimizavimo sprendimą). Potencialas augti akivaizdus, tad stiprėjant komandai, dar labiau paspartinsime savo tarptautinę plėtrą“, – neabejoja p. Senkus.

Šiuo metu sem.lt dirba 30 specialistų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. 2016 m. agentūros sem.lt apyvarta viršijo 1,1 mln. Eur, grynasis pelnas siekė 12.755 Eur. 2015 m. šie rodikliai atitinkamai siekė 1 mln. Eur ir 112.533 Eur.

Šiemečiuose planuose – daugiau nei 50% pardavimų augimas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau