Buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse prisijungia prie sem.lt

Publikuota: 2017-08-07
Nuo šiol Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nuo šiol Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prie skaitmeninės rinkodaros agentūros sem.lt (UAB „SEOPRO.LT“) vadovų komandos prisijungia Regimantas Urbanas, buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse. Jis vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje.

Pastaruosius metus p. Urbanas dirbo viename sėkmingiausių lietuviškų startuolių „Trafi“.

„Trafi“ dirbau virš metų ir per juos nemažai išmokau. Didžiuojuosi tuo, ką pavyko nuveikti: pristatėme partnerystę su „Uber“, naujos kartos „Trafi X“ produktą, dirbau su naujuoju „Trafi“ identitetu bei prekės ženklu. Keičiu poziciją, nes sem.lt matau dar didesnį potencialą bei galimybes asmeniniam augimui, su dar didesne įtaka galutiniam įmonės veiklos rezultatui. Agentūra nusprendė labiau žengti už Lietuvos sienų – pradėti konkuruoti ne tik vietos lygmeniu, bet ir regioniniu ar globaliu. Man patinka jų ambicija ir žinau, kad ji reali – komandos branduolį pažįstu jau ne vienerius metus, jie turi vienus geriausių specialistų rinkoje, yra praėję gerą mokyklą su įdomiais ir dideliais klientais Baltijos šalyse“, – prisijungdamas prie komandos kalba p. Urbanas.

Pasak jo, šiandien vis daugiau agentūrų ieško kaip kuo labiau automatizuoti ir efektyvinti savo veiklą, rūpintis ne tik srauto atvedimu, bet ir stebėjimu, kurioje vietoje vartotojas „pasimeta“.

„Todėl matome vis didesnį poreikį didžiųjų duomenų analizės ir konversijos optimizavimo paslaugų. Į rezultatą orientuotos agentūros tampa verslo konsultantais ne tik rinkodaros dalyje, bet ir komercijos, kainodaros ar net paties verslo modelio, – teigia p. Urbanas – Šios agentūros augimą stebiu visus 7 m. ir matau, jog sem.lt komandos potencialas jau seniai išaugo Lietuvos rinkos marškinėlius. Tad džiaugiuosi galimybe savo žinias, idėjas ir tarptautinę patirtį panaudoti stiprinant agentūros teikiamas paslaugas, plečiant jų paketą“.

Jis mini, kad vienas iš pirmųjų iššūkių naujoje pozicijoje bus pačių verslo procesų agentūroje suefektyvinimas, paslaugų krepšelio išplėtimas iki to lygio, ką siūlo konkurentai tose rinkose, į kurias bus orientuojamasi.

„Gali prireikti naujo prekės ženklo ir aiškesnio pozicionavimo, daug aktyvesnės jo komunikacijos ir matomumo nei yra dabar“, – svarsto p. Urbanas.

Šešerius metus, nuo 2010 iki 2016 m. p. Urbanas dirbo „Google“ rinkodaros vadovu. Būdamas antru lietuviu „Google“, jis pristatė ir nuolat vystė „Google Partners“ programą visose Baltijos šalyse, suorganizavo daugiau negu 40 mokymo renginių, buvo vienas iš kelių „Google“ biuro Lietuvoje steigėjų. Prieš prisijungdamas prie sem.lt komandos p. Urbanas metus buvo keliavimo mieste platformos „Trafi“ rinkodaros vadovu.

Pasak Andriaus Senkaus, sem.lt įkūrėjo ir vadovo, agentūra kurį laiką kryptingai vystė sprendimus ir dabar yra pasiruošusi tarptautinei plėtrai.

„Lietuvoje su tokiais rinkos lyderiais kaip „Telia“, „15min“, „pigu.lt“ ar „Paskolų klubas“ dirbame jau senokai. Kai kuriems klientams, pavyzdžiui, kelionių agentūrai „Novaturas“, „Laisvalaikiodovanos.lt“, verslą auginti padedame visose Baltijos šalyse. Geriausiai mūsų agentūros potencialą vystyti klientų veiklą globaliai atspindi „Mailerlite“: jau trečius metus padedame jiems auginti vartotojų skaičių JAV, Kanadoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kitose konkurencingose Vakarų rinkose. Paskutiniais metais daug investavome ir į naujus sprendimus – duomenų analitiką, CRO (konversijų optimizavimo sprendimą). Potencialas augti akivaizdus, tad stiprėjant komandai, dar labiau paspartinsime savo tarptautinę plėtrą“, – neabejoja p. Senkus.

Šiuo metu sem.lt dirba 30 specialistų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. 2016 m. agentūros sem.lt apyvarta viršijo 1,1 mln. Eur, grynasis pelnas siekė 12.755 Eur. 2015 m. šie rodikliai atitinkamai siekė 1 mln. Eur ir 112.533 Eur.

Šiemečiuose planuose – daugiau nei 50% pardavimų augimas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau