Reklamos agentūrų metai: ir šuoliai, ir pokyčiai

Publikuota: 2017-07-17
Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė: „Šiemet norėtume bent jau išlaikyti praėjusių metų rezultatus, nes rinkos būklė signalizuoja šiokį tokį stabtelėjimą. Kiek tai atsilieps šių metų rezultatams, sunku prognozuoti, bet kai kurie įstatymų pakeitimai Seime gali kitąmet smarkiai perskirstyti agentūrų veiklą ir jų rezultatus.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė: „Šiemet norėtume bent jau išlaikyti praėjusių metų rezultatus, nes rinkos būklė signalizuoja šiokį tokį stabtelėjimą. Kiek tai atsilieps šių metų rezultatams, sunku prognozuoti, bet kai kurie įstatymų pakeitimai Seime gali kitąmet smarkiai perskirstyti agentūrų veiklą ir jų rezultatus.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2016-ieji kūrybinėms reklamos agentūroms buvo geri: VŽ sudaryta lentelė rodo, kad tarp dešimties didžiausių sektoriaus bendrovių metinius pardavimus padidino aštuonios, šešios jų džiaugėsi dviženkliu augimu.

Kaip ir pernai, ant pirmojo laiptelio pagal 2016 m. pardavimus – 31% pajamas padidinusi „Adell Taivas Ogilvy“. Grynasis agentūros pelnas per metus ūgtelėjo 77%, o pelningumas siekia 10% – vienas aukščiausių tarp sektoriaus bendrovių. Linas Paškevičiu ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau