Lažybų operatorius „Orakulas“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2017-07-14
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Azartinių lošimų organizatoriaus „Olympic Entertainment Group“ valdoma „Orakulo“ lažybų įmonė pradėjo prekių ženklo keitimo procesą. Iki rudens visos lažybų ir nuotolinių lošimų paslaugos bus teikiamos naudojant vieną prekių ženklą „OlyBet“. Fizinių vietų atnaujinimui planuojama skirti 500.000 Eur.

Prie iki šiol buvusių 7 „OlyBet“ lažybų punktų bus prijungta 30 „Orakulo“ lažybų punktų, sujungtos „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos.

„Nuo bendrovės įsigijimo iki jos įtraukimo į bendrą „Olympic Entertainment Group“ veiklą užtrukome beveik dvejus metus. Iš anksto planuotais ir nuosekliais pokyčiais siekiame tapti lažybų ir internetinių lošimų rinkos lyderiu, panaudoti sukauptą patirtį ir teikti aukščiausio lygio paslaugas savo klientams“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Pasak p. Petravičiaus, priimtų sprendimų bei įgyvendintų veiksmų tikslingumą rodo auganti užimama lažybų rinkos dalis. Nepaisant stiprėjančios konkurencinės aplinkos, 2016 m. „Orakulo“ rinkos dalis augo nuo 14% iki 17%, o sujungus prekių ženklus, „OlyBet“ rinkos dalis turėtų sudaryti apie 20%.

„OlyBet“ prekių ženklas turi stiprų prekių ženklo identitetą – dominuojančią raudoną spalvą ir lydinčią baltą, grafinius elementus, interjero detales bei šriftą. Prekių ženklo atnaujinimas apima ne tik eksterjerą – iškabas, langų vizualus, bet ir interjerą – baldus, stendus ir kita, dalyje vietų keičiamas ir patalpų išplanavimas, taip pat plečiamas paslaugų spektras. Su šiuo atnaujinimu siekiame, kad klientai atpažintų mūsų paslaugas teikiančias vietas net nematydami logotipo“, – sako Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas.

Fizinis prekių ženklo atnaujinimas pirmiausia prasidėjo didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, kur klientų srautai didžiausi. Kad lankytojai nepatirtų didelių nepatogumų, padaliniai uždaromi etapais – vieno lažybų salono atnaujinimas vidutiniškai užtrunka 1,5 savaitės. Jau įgyvendintas ilgiausiai – net 3 savaites trukęs – salono atnaujinimas Kaune, kur persikrausčius į naujas patalpas teko derintis prie prekybos centro sąlygų.

Pasak p. Romeikos, „Orakulo“ ir „OlyBet“ klientų portretai bei įpročiai šiek tiek skiriasi, todėl šiuo metu daug dėmesio skiriama tiesioginei komunikacijai informuojant apie pokyčius.

„Emocinis prisirišimas prie senojo prekių ženklo yra kompensuojamas aiškiu pozicionavimu ir prekių ženklo kuriama verte, racionalusis prisirišimas – platesniu paslaugų spektru. Kartu plėtojama vidinė komunikacija, siekiant darbuotojus ne tik supažindinti su pasikeitimais, bet ir įtraukti juos į procesus, apmokyti“, – pasakoja p. Romeika.

2015 m. lapkričio mėnesį „Olympic Entertainment Group“ paskelbė apie „Orakulo“ įsigijimą, o 2017 m. gegužę – apie bendrovės padalinimą į UAB „Orakulas“ ir UAB „Orakulas Services“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 1

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro...

Rinkodara
2018.01.21
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą...

Rinkodara
2018.01.19
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
TV3 raiškiuoju formatu mato dar ne visi 23

Nuo sausio pradžios TV3 ir TV6 kanalų HD signalai yra siūlomi visiems retransliuotojams, tačiau kol kas ne...

Rinkodara
2018.01.18
LRT ruošiasi proveržiui internete, kuria mokamą vaizdų biblioteką Premium 11

Visuomeninis transliuotojas LRT stiprina pozicijas internete ir tam kuria naują departamentą. Bus kuriami ir...

Rinkodara
2018.01.18
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Coca-Cola“: apie naują prekės ženklą, besikeičiantį vartojimą, sėkmės receptą Premium

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos...

Rinkodara
2018.01.18
„Iliustruotąjį mokslą“ leis „Žmogaus studijų centras“ 3

Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidybos teises Lietuvoje iš „Bonnier Publications“ įgijo UAB „Žmogaus...

Rinkodara
2018.01.17
Tarp savaitės reklamų: „Vilniaus duonos“ ir „Tele2“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: bauginantis „Tele2“ klipas (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.01.16
„LPP Lithuania“ pajamas didino beveik ketvirtadaliu Premium 2

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip...

Akcijų karuselė: kaip parduoti be nuolaidos 1

Daugelis verslų šiandien gyvena nuolatinėje akcijų karuselėje: vieną kartą pasiūlius nuolaidą, klientai to...

Rinkodara
2018.01.15
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
„Luminor“ turi naują komunikacijos vadovę 14

Giedrei Bielskytei, „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovei šis penktadienis bus paskutinė darbo diena vieną...

Patarimai, kaip surengti gerą spaudos konferenciją

Spaudos konferencijos ryšiuose su žiniasklaida tampa gana retu žanru, bet visgi praėjusią savaitę vieno...

Rinkodara
2018.01.14
Kokios revoliucijos reikia darbo našumui didinti? 17

Ekonomistai baksnoja į Lietuvos darbo jėgos našumą, kuris bent 2–3 kartus atsilieka nuo Europos Sąjungos...

Vadyba
2018.01.13
Reklamos receptas: keliolika eurų ir broliai Ballai 3

Proga išgarsėti gali nukristi iš dangaus arba atskristi iš Los Andželo, tik nereikia jos praleisti. Kuo...

Rinkodara
2018.01.13
Verslininkų patirtis: kada plėtra nepasiteisina 1

Nesvarbu, ar parduotuvę arba filialą ketinama kurti tame pačiame mieste, ar kitame regione, rizika, kad tai...

Rinkodara
2018.01.13
Koreguos alkoholio reklamos draudimą, kad nereiktų plėšyti žurnalų 8

Seimas sutiko svarstyti opozicinių konservatorių pateiktą pasiūlymą taip pakoreguoti įstatymu numatytą...

Verslo aplinka
2018.01.13
„Facebook“ – šaltas dušas prekių ženklams ir žiniasklaidai 6

„Facebook“ keičia savo algoritmus taip, kad vartotojai dažniau matytų savo draugų žinutes, tuo tarpu prekių...

Rinkodara
2018.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau