Reklamos rinkos garvežiai nemažina apsukų

Publikuota: 2017-07-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2017 m. sausį–gegužę, palyginti su pernai tuo pačiu metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 10,6%.

Tarp sektorių, labiausiai auginusių investicijas į reklamą minimu periodu, – pirkėjų kortelės (152%) ir prekybos tinklai (83%).

„Jei vertintume didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką Lietuvoje, net trečdalį visų investicijų dalijasi prekybos tinklai. Esama situacija tik dar kartą patvirtina ir mūsų, ir rinkos prognozes, kad šiais metais reklamos rinkos varomoji jėga yra prekybos tinklų komunikacija“, – kasmėnesinį tyrimą komentuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

Reikšmingas veiksnys, rodantis rinkos augimą, yra ir tai, kad didžiųjų reklamos užsakovų dešimtuke apimtį dviženkliu skaičiumi didino visos bendrovės, išskyrus „Olifėją“, kurios biudžetas sumenko 3%, ir „Tele2“, kuri augo šiek kiek kukliau (7%).

infogram.com::didziausi_reklamos_uzsakovai2017_m_sausisgeguze_pokytis_palyginti_su_pernai_tuo_paciu_metu

Iš prekių ženklų per 5 šių metų mėnesius daugiausia reklamai ir komunikacijai skyrė „Lidl“ ir netgi aplenkė „Tele2“ (be kito šios bendrovės prekės ženklo „Pildyk“). „Maximos“ prekių ženklas reklamos kiekį padidino bemaž 61%.

infogram.com::daugiausia_reklamai_skyre_prekiu_zenklai2017_m_sausisgeguze_pokytis_palyginti_su_pernai_tuo_paciu_metu

Bendrai reklamos apimtis, lyginant 2017 ir 2016 m. sausio–gegužės duomenis, augo 10,6%. Reklamos sekundžių televizijoje padaugėjo beveik dešimtadaliu. Radijuje transliuota 12% daugiau reklamos sekundžių. Internete reklamos išlaidos minimu periodu išaugo bemaž trečdaliu. Spaudos reklamos apimtis krito 5,5%, rodo „Kantar TNS“ reklamos monitoringas.

infogram.com::reklamos_apimciu_pokytis2017_m_sausisgeguze_pokytis_palyginti_su_pernai_tuo_paciu_metu

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau