Kada reklamoje leidžiama būti geriausiam

Publikuota: 2017-07-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamoje nėra draudžiama vartoti aukščiausiojo laipsnio būdvardžių, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, ar komunikacijoje pateikiami teiginiai yra objektyvūs ar subjektyvūs.

Objektyvūs teiginiai gali būti įvertinami rinkoje priimtinais standartais ar testais, todėl gali būti įrodyti arba paneigti. O subjektyvūs teiginiai yra nuomonės pareiškimas ar asmeninis nekonkrečių prekės ar paslaugos savybių vertinimas. Pavyzdžiui, ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau