Prekybos centras „Europa“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2017-07-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Sostinės prekybos centras „Europa“ komunikacijos konsultantais pasirinko agentūrą „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Laimėjusi skelbtą konkursą, agentūra centrui teiks konsultacijas komunikacijos strategijos parengimo ir jos taktinio įgyvendinimo klausimais.

„Veikiame itin dinamiškoje aplinkoje. Tiek mažmeninės prekybos ir paslaugų rinkos, tiek vartotojų poreikiai sparčiai kinta, todėl nuolat ieškome būdų megzti ir stiprinti ryšius su savo klientais. Tikime, kad partnerystė su viena labiausiai patyrusių šalies komunikacijos konsultantų agentūrų „Europai“ suteiks naują postūmį siekti strateginių tikslų ir tapti pirmuoju pasirinkimu kokybę ir skonį vertinantiems miesto pirkėjams bei mūsų klientams“, – išplatintame pranešime teigia Rasa Vileikytė, „Europos“ vadovė.

Iki šiol prekybos centras „Europa“ dirbo su komunikacijos agentūra „Idea PR“. Šiuo metu prekybos centras renkasi ir naujus reklamos partnerius.

„Europą“ valdo komercinio nekilnojamojo turto paslaugų teikėja Baltijos šalyse „BPT Real Estate“. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių, 10 kavinių ir restoranų.

VŽ rašė, kad UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) tarp komunikacijos sektoriaus bendrovių skaičiuoja didžiausias tiesiogines pajamas ir apyvartą, atitinkamai 1,6 mln. Eur ir 2,8 mln. Eur. Tiesa, per 2016 m. sumenko abu šie bendrovės rodikliai (15% ir 31%).

Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė, pabrėžia, kad, 2015 m. atmetus vieno kliento iš viešojo sektoriaus pajamas, 2016 m. bendrovės apyvarta augo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau