„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2017-07-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ paskelbtame ryšių su visuomene agentūros konkurse varžėsi septynios bendrovės. Konkursą laimėjo ir sutartis pasirašyta su strateginės komunikacijos agentūra „Publicum PROI Worldwide“.

Į finalinį konkurso etapą buvo pakviestos trys: ligšiolinė „Lidl Lietuva“ partnerė „BVRG Burson–Marsteller“, „Idea PR“ bei „Publicum PROI Worldwide“, kuri ir laimėjo atranką. Sutartis pasirašyta vieneriems metams, su galimybe pratęsti dar metams.

Pastaruosius dvejus metus, nuo 2015 m. rugpjūčio tinklas dirbo su ryšių su visuomene agentūra „BVRG Burson–Marsteller“.

„Nuoširdžiai dėkojame visiems konkurso dalyviams už susidomėjimą ir vertingas įžvalgas, o ligšioliniams partneriams – už efektyvų bendradarbiavimą itin reikšmingu mums atidarymo laikotarpiu bei pirmaisiais prekybos metais. Svarstydami agentūrų pasiūlymus, prioritetą teikėme strateginiam požiūriui, patirčiai integruotos komunikacijos srityje“, – išplatintame tinklo pranešime teigia Agnė Gaižauskienė, UAB „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Neseniai „Lidl Lietuva“ pasirinko ir naujus reklamos partnerius – dvejų metų sutartis pasirašyta su „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Prekybos tinklo metų pradžioje paskelbtame kūrybos agentūros konkurse dalyvavo daugiau kaip 10 bendrovių.

Tarp kitų tinklo komunikacijos partnerių – žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“. Su jais „Lidl Lietuva“ pradėjo dirbti pernai pavasarį. Renginių organizavimo paslaugas teikia „Partizanas“, komunikacijos socialiniuose tinkluose – „Kokosas“.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ valdo 30–ias prekybos vietas, įsikūrusias 14–oje Lietuvos miestų.

Strateginės komunikacijos agentūros „Publicum PROI Worldwide“ (UAB „Publicum“) tiesioginės pajamos pernai padidėjo 28,6% iki 1,395 mln. Eur, apyvarta – 1,5% iki 2,01 mln. Eur, o grynasis pelnas augo beveik 5 kartus iki 260.258 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau