Šimtmečio komunikacija: strategija stalčiuje ir magiškas trejetas

Publikuota: 2017-07-03
Tomas Ramanauskas, agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Reikia veržlių, drąsių, įžūlių idėjų, jos uždega labiausiai.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Reikia veržlių, drąsių, įžūlių idėjų, jos uždega labiausiai.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šį ketvirtadienį, liepos 6 d., startuoja pirmasis šimtmetį kitąmet minėsiančios Lietuvos šventinis renginys, bursiantis žmones giedoti „Tautišką giesmę“ ant 100 piliakalnių. Tai pirmasis iš trijų svarbiausių šimtmečio komunikacijos renginių.

Ekspertai žeria kritikos, kad šios svarbios Lietuvai datos paminėjimas įsivažiuoja gana vangiai, o mūsų kaimynės Latvija ir Estija, taip pat švęsiančios šį jubiliejų, procesą koordinuoja sklandžiau. Viena to priežasčių Lietuvoje – pasikeitus valdžiai ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau