Metus lydėjo ir susijungimai, ir organiški šuoliai

Publikuota: 2017-06-26
Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovas: „Svarbu įvertinti visą vartotojo patirtį bei jo pirkimo kelionę, tik bendro vaizdo matymas padeda kurti ir įgyvendinti efektyvias rinkodaros komunikacijos strategijas ir augti.“  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovas: „Svarbu įvertinti visą vartotojo patirtį bei jo pirkimo kelionę, tik bendro vaizdo matymas padeda kurti ir įgyvendinti efektyvias rinkodaros komunikacijos strategijas ir augti.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2016 m. žiniasklaidos planavimo bendrovių reitinge įvyko pokyčių: po susijungimų į viršų šoktelėjo „Havas Media“, pozicijas gerokai sustiprino rinkos naujokė „BPN Lietuva“, o pirmame dvejetuke lyderės apsikeitė vietomis. Rokiruočių galima tikėtis ir šiemet.

Kaip rodo pagal „Creditinfo“ duomenis sudaryta VŽ lentelė, didžiausius pardavimus 2016 m. tarp sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired Communications“. Jos pardavimai per metus išaugo 21%, iki 13,3 mln. Eur. Į antrąj ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau