Didžiausia – „Fabula“, pelningiausia – „Publicum FComm“

Publikuota: 2017-06-21
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkė, agentūros „PR Service“ vadovė: „Net sumažėjus bendrajai apyvartai, tiesioginės rinkos pajamos išliko stabilios, o tai reiškia, kad agentūros sugeba dirbti efektyviau.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkė, agentūros „PR Service“ vadovė: „Net sumažėjus bendrajai apyvartai, tiesioginės rinkos pajamos išliko stabilios, o tai reiškia, kad agentūros sugeba dirbti efektyviau.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančios bendrovės 2016 m. stabtelėjo. 13-os agentūrų tiesioginės pajamos išliko kaip 2015 m., o jų pardavimai atitinkamai per metus sumenko 13%.

Pastaruosius kelerius metus sėkmingai į viršų kopęs viešųjų ryšių sektorius praėjusius metus vadina lūžio tašku, kai didžiuma agentūrų perkainoja savo darbo principus ir koreguoja teikiamų paslaugų krepšelį. Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agen ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau