Emocijų ir paveiksliukų galia „Facebook“

Publikuota: 2017-06-19
Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja: „Žinutės, papildytos emociniais dirgikliais, sulaukia daugiau vartotojų įsitraukimo.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja: „Žinutės, papildytos emociniais dirgikliais, sulaukia daugiau vartotojų įsitraukimo.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekių ženklų neatsiejama komunikacijos dalimi jau senokai tapo socialiniai tinklai, tačiau ne visada verslai koja kojon žengia su technologijų milžinų teikiamomis galimybėmis ir jas panaudoja.

Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja, pabrėžia, kad daugelis verslininkų, o kartu ir tyrėjų nagrinėdami komunikaciją socialiniuose tinkluose daugiausia dėmesio skiria turinio a ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau