Kaip smulkiesiems pranešti apie save

Publikuota: 2017-06-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Gabija Vaitkevičienė

Neretai pirmoji problema, su kuria susiduria smulkieji, pranešti apie jauną verslą klientams, vėliau – reklamos reikia, kad augtų ir pritrauktų naujų pirkėjų. Entrepreneur.com pataria, kaip išsiversti be solidaus biudžeto ir rinkodaros patirties.

Rinkodara prasideda nuo savo galimybių įvertinimo, be to, konkurencija yra neišvengiama, tad patariama surinkti kuo daugiau informacijos apie sektorių ir konkurentus. Tai leis įžvelgti tendencijas, numatyti naujienas ir, svarbiausia, įvardyti, kokią pridėtinę vertę klientui kuria įmonė, kuo skiriasi nuo konkurentų. Taip pat reikia įvardyti tikslinę auditoriją, nes viena iš smulkiųjų klaidų – apsimesti, kad pažįsta savo klientą be jokio tyrimo.

Būkite internete

Atrodytų paprasta taisyklė, tačiau būtina sutvarkyti interneto svetainę – dizainas ir prekės ženklas turi derėti, naršymas privalo būti patogus. Jei leidžia veiklos sritis – reikėtų pasiūlyti naujienų prenumeratą ir sukurti vartotojų duomenų bazę bei periodiškai su jais susiekti, pasiūlyti nuolaidų kuponų. Verta sukurti paskyras ir svetainėse, kur vartotojai ieško informacijos apie sektoriaus įmones, rašo atsiliepimus.

Įsitraukite į pokalbį

Socialiniai tinklai yra pigus būdas bendraut su klientais. Svarbiausia šiai komunikacijai yra nuoseklumas, todėl galima net sudaryti naujienų tvarkaraštį, tokiu būdu vartotojai žinos, kada gali tikėtis naujos informacijos. Siekiant dinamikos patariama skelbti trejopą turinį – apie save ir savo verslą, apie vartotojus, apie sektorių. Svarbiausia, kad naujienos būtų autentiškos ir realios. Rekomenduojama pasitelkti ir mokamą reklamą, kuri padidintų žinomumą ir atkreiptų naujų klientų dėmesį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau