Į „Kanų liūtus“ iš Lietuvos siunčia 8 darbus

Publikuota: 2017-06-16
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Šiemet kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimuose nominuoti 8 darbai, sukurti trijų kampanijų metu.

Šeštadienį prasidedančiuose 64-uosiuose „Kanų liūtuose“ pateikta „Tele2“ 4G automobilio kampanija, Lietuvos nacionalinio dramos teatro iliustracijos „Treniruok ir sielą“ bei „Stumbro Starkos“ kampanija, pranešė darbus pateikusi reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Tele2“ 4G kampanijos darbai nominuoti inovatyvių technologijų ir duomenų integravimo kategorijose, Lietuvos nacionalinio dramos teatro – lauko reklamos, o „Stumbro Starkos“ – spaudos kategorijoje. Bendroje paraiškų lentelėje tai sudaro 8 darbus iš Lietuvos.

Tarptautiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams kasmet nominuojama apie 40.000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.

„Lietuvoje jau esame laimėję daug strėlių, džiaugėmės metų agentūros, metų kliento titulais. Tarptautiniai festivaliai motyvuoja dar labiau, todėl šiemet renkamės dalyvauti juose. „Kanų liūtai“ – aukščiausiai vertinamas reklamos festivalis pasaulyje. Tai ir noras laimėti jame – labai didelis“, – pranešime spaudai cituojamas Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas. Jis priduria, kad apdovanojimai už kūrybiškumą, visų pirma, yra motyvacija komandai.

Pernai didžiausią statymą „Kanų liūtuose“ darė agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, apdovanojimams pateikusi net 26 savo darbus. Du jų – sukurti Vilniaus komedijų festivaliui – pateko tarp finalininkų dizaino kategorijoje.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

„Taip, konkurencija Kanuose milžiniška – čia dėl apdovanojimų grumiasi didžiausios agentūros ir pasauliniai prekės ženklai. Tačiau klaidinga manyti, kad čia laimi tik didelės šalys ir dideli biudžetai. Kiekvienais metais festivalyje dėmesio sulaukia ir darbai iš mažų valstybių. Tai rodo ir lietuvių dalyvavimo „Kanų liūtuose“ patirtis. Viliuosi, kad Lietuvos agentūros ir prekės ženklai vis drąsiau varžysis pasauliniu lygiu“, – sako Tomas Balžekas, „Kanų liūtams“ Lietuvoje atstovaujančios kompanijos „Lion’s share“ vadovas.

Pamatyti Kanuose pripažintas reklamas Lietuvoje bus galima tradiciniame „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginyje spalio 24-ąją kino teatruose 5 šalies miestuose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau