Į „Kanų liūtus“ iš Lietuvos siunčia 8 darbus

Publikuota: 2017-06-16
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Šiemet kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimuose nominuoti 8 darbai, sukurti trijų kampanijų metu.

Šeštadienį prasidedančiuose 64-uosiuose „Kanų liūtuose“ pateikta „Tele2“ 4G automobilio kampanija, Lietuvos nacionalinio dramos teatro iliustracijos „Treniruok ir sielą“ bei „Stumbro Starkos“ kampanija, pranešė darbus pateikusi reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Tele2“ 4G kampanijos darbai nominuoti inovatyvių technologijų ir duomenų integravimo kategorijose, Lietuvos nacionalinio dramos teatro – lauko reklamos, o „Stumbro Starkos“ – spaudos kategorijoje. Bendroje paraiškų lentelėje tai sudaro 8 darbus iš Lietuvos.

Tarptautiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams kasmet nominuojama apie 40.000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.

„Lietuvoje jau esame laimėję daug strėlių, džiaugėmės metų agentūros, metų kliento titulais. Tarptautiniai festivaliai motyvuoja dar labiau, todėl šiemet renkamės dalyvauti juose. „Kanų liūtai“ – aukščiausiai vertinamas reklamos festivalis pasaulyje. Tai ir noras laimėti jame – labai didelis“, – pranešime spaudai cituojamas Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas. Jis priduria, kad apdovanojimai už kūrybiškumą, visų pirma, yra motyvacija komandai.

Pernai didžiausią statymą „Kanų liūtuose“ darė agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, apdovanojimams pateikusi net 26 savo darbus. Du jų – sukurti Vilniaus komedijų festivaliui – pateko tarp finalininkų dizaino kategorijoje.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

„Taip, konkurencija Kanuose milžiniška – čia dėl apdovanojimų grumiasi didžiausios agentūros ir pasauliniai prekės ženklai. Tačiau klaidinga manyti, kad čia laimi tik didelės šalys ir dideli biudžetai. Kiekvienais metais festivalyje dėmesio sulaukia ir darbai iš mažų valstybių. Tai rodo ir lietuvių dalyvavimo „Kanų liūtuose“ patirtis. Viliuosi, kad Lietuvos agentūros ir prekės ženklai vis drąsiau varžysis pasauliniu lygiu“, – sako Tomas Balžekas, „Kanų liūtams“ Lietuvoje atstovaujančios kompanijos „Lion’s share“ vadovas.

Pamatyti Kanuose pripažintas reklamas Lietuvoje bus galima tradiciniame „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginyje spalio 24-ąją kino teatruose 5 šalies miestuose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturys“ turi naują logotipą 4

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 4

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau