E. parduotuvių rinkodara Lietuvoje per daug kukli

Publikuota: 2017-06-07
Lietuviškoms e. parduotuvėms reikėtų daugiau įdėti pastangų svetainės srauto lankytojus verčiant prenumeratoriais ir geriau išnaudoti automatizuotų laiškų galimybes. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuviškoms e. parduotuvėms reikėtų daugiau įdėti pastangų svetainės srauto lankytojus verčiant prenumeratoriais ir geriau išnaudoti automatizuotų laiškų galimybes. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nors vis daugiau prekių vartotojai ieško ir perka internete, koja kojon su šia tendencija žengia ir verslai, tačiau ne visos potencialios galimybės yra pasitelkiamos.

Kaip rodo atliktas tyrimas, dvejus metus iš eilės analizuojantis lietuviškų e. parduotuvių rinkodaros veiksmus, verslai e. pašto kanalą dažniausiai naudoja tik periodiniams ir masiniams naujienlaiškiams siųsti, o sudėtingesnių rinkodaros elementų, ku ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau