Iš „Golden Hammer“ lietuviškos agentūros grįžta su laimėjimais

Publikuota: 2017-06-03
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.

Iš tarptautinio reklamos festivalio „Golden Hammer“ su apdovanojimais grįžo ir trys Lietuvos agentūros.

Reklamos agentūra „Milk“ skirtingose kategorijose gavo du auksinius apdovanojimus už kampaniją darytą „Ergo“ ir siūliusiai apsidrausti nuo blogo filmo.

„Adell Taivas Ogilvy“ kampanija „Iki Sodinčius“ laimėjo auksą Medijų kategorijoje ir sidabrą Viešųjų ryšių kategorijoje. Taip pat ši agentūra laimėjo sidabrą ir su kampanija, daryta „Tele2“ „4G automobilis“.

Reklamos agentūra „Clinic 212“ parsiveža sidabrą už pakuotę „King & Mouse“.

Iš viso šiemetiniame Rygoje vykusiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“ tarp 131 finalininkų šiemet buvo 17 lietuvių agentūrų darbų. Kai kurie darbai į laimėtojus pretendavo skirtingose kategorijose.

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys, pabrėžia, kad šiemet daugiau dėmesio sulaukė virusinės kampanijos, projektai, orientuoti į įmonių socialinę atsakomybę, o ne į verslo rezultatus.

„Kita vertus, komisijos nariai gana skirtingai žiūrėjo į darbus. Pavyzdžiui, kūrybos komisija labai griežtai atmetinėjo projektus, darytus nekomerciniams (pro bono) ir neaiškiems klientams, tuo tarpu kitų komisijų nariai tokiems darbams nepagailėjo apdovanojimų“, – lygina p. Velykis.

Pasak jo, šiemet labai mažai buvo rusų ir ukrainiečių darbų, kurie čia dominuodavo ankstesniais metais.

„Tačiau šiemetinis festivalis sulaukė darbų iš Suomijos, Gruzijos, Kazachstano“, – vardina p. Velykis.

Metų agentūros titulą šiemet laimėjo reklamos bendrovė „Leavingstone“ iš Gruzijos.

18–us metus organizuojamas „Golden Hammer“ šiemet pritraukė beveik 18% daugiau dalyvių nei pernai. Daugiausia dalyvių, 27% šiemet sulaukta iš Latvijos, iš Lietuvos jų – 19%, 12% – iš Vengrijos.

Ateinantį penktadienį reklamos agentūros dėl geriausiosios vardo kovos ir lietuviškajame reklamos festivalyje „ADrenalinas“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
10:23
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
07:35
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau