Iš „Golden Hammer“ lietuviškos agentūros grįžta su laimėjimais

Publikuota: 2017-06-03
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.

Iš tarptautinio reklamos festivalio „Golden Hammer“ su apdovanojimais grįžo ir trys Lietuvos agentūros.

Reklamos agentūra „Milk“ skirtingose kategorijose gavo du auksinius apdovanojimus už kampaniją darytą „Ergo“ ir siūliusiai apsidrausti nuo blogo filmo.

„Adell Taivas Ogilvy“ kampanija „Iki Sodinčius“ laimėjo auksą Medijų kategorijoje ir sidabrą Viešųjų ryšių kategorijoje. Taip pat ši agentūra laimėjo sidabrą ir su kampanija, daryta „Tele2“ „4G automobilis“.

Reklamos agentūra „Clinic 212“ parsiveža sidabrą už pakuotę „King & Mouse“.

Iš viso šiemetiniame Rygoje vykusiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“ tarp 131 finalininkų šiemet buvo 17 lietuvių agentūrų darbų. Kai kurie darbai į laimėtojus pretendavo skirtingose kategorijose.

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys, pabrėžia, kad šiemet daugiau dėmesio sulaukė virusinės kampanijos, projektai, orientuoti į įmonių socialinę atsakomybę, o ne į verslo rezultatus.

„Kita vertus, komisijos nariai gana skirtingai žiūrėjo į darbus. Pavyzdžiui, kūrybos komisija labai griežtai atmetinėjo projektus, darytus nekomerciniams (pro bono) ir neaiškiems klientams, tuo tarpu kitų komisijų nariai tokiems darbams nepagailėjo apdovanojimų“, – lygina p. Velykis.

Pasak jo, šiemet labai mažai buvo rusų ir ukrainiečių darbų, kurie čia dominuodavo ankstesniais metais.

„Tačiau šiemetinis festivalis sulaukė darbų iš Suomijos, Gruzijos, Kazachstano“, – vardina p. Velykis.

Metų agentūros titulą šiemet laimėjo reklamos bendrovė „Leavingstone“ iš Gruzijos.

18–us metus organizuojamas „Golden Hammer“ šiemet pritraukė beveik 18% daugiau dalyvių nei pernai. Daugiausia dalyvių, 27% šiemet sulaukta iš Latvijos, iš Lietuvos jų – 19%, 12% – iš Vengrijos.

Ateinantį penktadienį reklamos agentūros dėl geriausiosios vardo kovos ir lietuviškajame reklamos festivalyje „ADrenalinas“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau