Iš „Golden Hammer“ lietuviškos agentūros grįžta su laimėjimais

Publikuota: 2017-06-03
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.

Iš tarptautinio reklamos festivalio „Golden Hammer“ su apdovanojimais grįžo ir trys Lietuvos agentūros.

Reklamos agentūra „Milk“ skirtingose kategorijose gavo du auksinius apdovanojimus už kampaniją darytą „Ergo“ ir siūliusiai apsidrausti nuo blogo filmo.

„Adell Taivas Ogilvy“ kampanija „Iki Sodinčius“ laimėjo auksą Medijų kategorijoje ir sidabrą Viešųjų ryšių kategorijoje. Taip pat ši agentūra laimėjo sidabrą ir su kampanija, daryta „Tele2“ „4G automobilis“.

Reklamos agentūra „Clinic 212“ parsiveža sidabrą už pakuotę „King & Mouse“.

Iš viso šiemetiniame Rygoje vykusiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“ tarp 131 finalininkų šiemet buvo 17 lietuvių agentūrų darbų. Kai kurie darbai į laimėtojus pretendavo skirtingose kategorijose.

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys, pabrėžia, kad šiemet daugiau dėmesio sulaukė virusinės kampanijos, projektai, orientuoti į įmonių socialinę atsakomybę, o ne į verslo rezultatus.

„Kita vertus, komisijos nariai gana skirtingai žiūrėjo į darbus. Pavyzdžiui, kūrybos komisija labai griežtai atmetinėjo projektus, darytus nekomerciniams (pro bono) ir neaiškiems klientams, tuo tarpu kitų komisijų nariai tokiems darbams nepagailėjo apdovanojimų“, – lygina p. Velykis.

Pasak jo, šiemet labai mažai buvo rusų ir ukrainiečių darbų, kurie čia dominuodavo ankstesniais metais.

„Tačiau šiemetinis festivalis sulaukė darbų iš Suomijos, Gruzijos, Kazachstano“, – vardina p. Velykis.

Metų agentūros titulą šiemet laimėjo reklamos bendrovė „Leavingstone“ iš Gruzijos.

18–us metus organizuojamas „Golden Hammer“ šiemet pritraukė beveik 18% daugiau dalyvių nei pernai. Daugiausia dalyvių, 27% šiemet sulaukta iš Latvijos, iš Lietuvos jų – 19%, 12% – iš Vengrijos.

Ateinantį penktadienį reklamos agentūros dėl geriausiosios vardo kovos ir lietuviškajame reklamos festivalyje „ADrenalinas“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12
„Media bitės“ rankose – kino teatras „Pasaka“

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ nuo šiol valdys kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje.

Rinkodara
2018.06.12
Lietuviškais ledais mėgaujasi ir Azijos gyventojai Rėmėjo turinys 8

Žinomo lietuviško prekės ženklo „Dione“ ledų asortimentą Lietuvos šimtmečio proga papildė naujas unikalus...

Sėkmė reklamoje – drąsa išlipti iš nusistovėjusių rinkos klišių 1

Verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų įdirbiu reklamoje ir komunikacijoje.

Rinkodara
2018.06.10
Didžiausią šuolį lietuvių širdyse demonstruoja „Lidl“ ir „Apple“ 2

Mėgstamiausių prekių ženklų tyrime šiemet didžiausią šuolį Lietuvoje į viršų skaičiuoja į antrąją poziciją...

Rinkodara
2018.06.09
Tobula kopija reklamoje: atsitiktinumas ar strategija Premium 1

Su komunikacijos ir rinkodaros veiksmais verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų...

Rinkodara
2018.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau