Iš „Golden Hammer“ lietuviškos agentūros grįžta su laimėjimais

Publikuota: 2017-06-03
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys. Organizatorių nuotr.

Iš tarptautinio reklamos festivalio „Golden Hammer“ su apdovanojimais grįžo ir trys Lietuvos agentūros.

Reklamos agentūra „Milk“ skirtingose kategorijose gavo du auksinius apdovanojimus už kampaniją darytą „Ergo“ ir siūliusiai apsidrausti nuo blogo filmo.

„Adell Taivas Ogilvy“ kampanija „Iki Sodinčius“ laimėjo auksą Medijų kategorijoje ir sidabrą Viešųjų ryšių kategorijoje. Taip pat ši agentūra laimėjo sidabrą ir su kampanija, daryta „Tele2“ „4G automobilis“.

Reklamos agentūra „Clinic 212“ parsiveža sidabrą už pakuotę „King & Mouse“.

Iš viso šiemetiniame Rygoje vykusiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“ tarp 131 finalininkų šiemet buvo 17 lietuvių agentūrų darbų. Kai kurie darbai į laimėtojus pretendavo skirtingose kategorijose.

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas ir festivalio „Golden Hammer“ komisijos narys, pabrėžia, kad šiemet daugiau dėmesio sulaukė virusinės kampanijos, projektai, orientuoti į įmonių socialinę atsakomybę, o ne į verslo rezultatus.

„Kita vertus, komisijos nariai gana skirtingai žiūrėjo į darbus. Pavyzdžiui, kūrybos komisija labai griežtai atmetinėjo projektus, darytus nekomerciniams (pro bono) ir neaiškiems klientams, tuo tarpu kitų komisijų nariai tokiems darbams nepagailėjo apdovanojimų“, – lygina p. Velykis.

Pasak jo, šiemet labai mažai buvo rusų ir ukrainiečių darbų, kurie čia dominuodavo ankstesniais metais.

„Tačiau šiemetinis festivalis sulaukė darbų iš Suomijos, Gruzijos, Kazachstano“, – vardina p. Velykis.

Metų agentūros titulą šiemet laimėjo reklamos bendrovė „Leavingstone“ iš Gruzijos.

18–us metus organizuojamas „Golden Hammer“ šiemet pritraukė beveik 18% daugiau dalyvių nei pernai. Daugiausia dalyvių, 27% šiemet sulaukta iš Latvijos, iš Lietuvos jų – 19%, 12% – iš Vengrijos.

Ateinantį penktadienį reklamos agentūros dėl geriausiosios vardo kovos ir lietuviškajame reklamos festivalyje „ADrenalinas“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
06:00
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 2

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07
Lietuvių sėkmė: lėtais žingsniais iki „Walmart“ Premium 1

Lietuvių sukurtas prekės ženklas „Curonian Deco“ palengva skinasi kelią JAV rinkoje ir kitiems metams čia...

Rinkodara
2017.12.07
„Pepco“ savininkės akcijų vertė nėrė žemyn 1

Tarptautinė kontroliuojančioji bendrovė „Steinhoff International Holding Limited“, kuriai priklauso Lietuvoje...

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Tarp savaitės reklamų: nuo „Megos“ iki „Viasat“ 2

Tarp naujausių savaitės reklamų: stebuklingos „Mega“ kalėdos („Tintinno Media Production House“), „Viasat“ su...

Rinkodara
2017.12.05
Istorijos ir žinių neišbarsčiusius prekės ženklus gaivinti verta

Kartais sukurti ką nors nauja yra lengviau nei reikia pastangų iš užmaršties prikelti sena. Tai paminima...

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi reklamos užsakovai – su pliusu

Per dešimt šių metų mėnesių reklamos apimtis, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, ūgtelėjo 3,9%.

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
Naujas sandoris: „Publicum“ ir „Idea“ grupės vienijasi po „Havas“ vėliava 1

„Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę, kuri visame...

Rinkodara
2017.12.05
5 patarimai, kaip užkariauti klientų dėmesį šventiniu laikotarpiu 4

Daugeliui žmonių prieš Kalėdas didžiausiu galvos skausmu tampa dovanų išrinkimas ir pirkimas.

Rinkodara
2017.12.05
„Maximos“ ir „Norfos“ sėkmingiausių parduotuvių penketukas Premium 2

Vertindami parduotuvių rezultatus, prekybininkai pirmiausia žvelgia į pelno eilutę, bet lygiai taip pat...

„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
„Kesko Senukai“ Latvijoje atnaujina prekės ženklą

Statybos, remonto ir buities prekių tinklą Baltijos šalyse valdanti kompanija „Kesko Senukai“ Latvijoje...

Rinkodara
2017.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau