„Maxima“ ieško dar vienos komunikacijos agentūros

Publikuota: 2017-05-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“, jau ne vienerius metus dirbanti su ryšių su visuomene bendrove „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, skelbia atvirą konkursą dar vienai komunikacijos paslaugų agentūrai.

Naujoji agentūra bus atsakinga už socialinės atsakomybės ir paramos projektų sklaidą.

Strategijos įgyvendinimo ir strateginės komunikacijos klausimais „Maximos“ komandą ir toliau konsultuos „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

„Nuo metų pradžios vykdome strateginę komunikacijos srities pokyčių programą. Konsoliduojame komunikacijos funkciją, peržiūrime už komunikaciją atsakingo Korporacinių reikalų departamento atsakomybes, funkcijas ir vertinimo rodiklius. Stiprinant socialinės atsakomybės ir rėmimo projektų komunikaciją, siekiame visuomenei geriau pristatyti iniciatyvas, prie kurių įgyvendinimo prisideda „Maxima“, – tinklo išplatintame pranešime teigia Jaunius Špakauskas, „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius.

Agentūros savo pasiūlymus gali teikti artimiausias dvi savaites, iki birželio 12 d.

„Konkursų dalyvių prašome pateikti strategines socialinės atsakomybės ir rėmimo projektų komunikacijos gaires“, – teigia p. Špakauskas.

„Maxima“ šiuo metu vykdo tokius ilgalaikius projektus, kaip „Lietuvos Maximalistai“, „Mes – bendruomenė“, remia projektus „Ankstukai“, „Dainų dainelė“, bendradarbiauja su „Maisto banku“, „Mamų unija“, „SOS vaikų kaimu“, „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu, Lietuvos plaukimo federacija ir kt.

Su nauja komunikacijos paslaugų agentūra numatoma pasirašyti 2 m. trukmės bendradarbiavimo sutartį.

„Maximą“ neseniai paliko vos 5 mėnesius „Maxima LT“ komunikacijos vadovės ir atstovės spaudai pareigas ėjusi Renata Dantė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau