Kitoks „Tele2“ komunikacijos šūvis, arba darbas „Kanų liūtams“

Publikuota: 2017-05-29

Dar kelias savaites sostinės šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ galima aplankyti unikalią muzikinę instaliaciją, kuri „Tele2“ klientų naršymo 4G tinkle duomenis paverčia originaliu muzikiniu kūriniu – 4G muzika.

Nuo to, kiek ir kokiu savaitės, dienos metu „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklauso 77–ių instaliacijos segmentų skambesys: natų skambėjimo dažnumas, intensyvumas, melodija, kiti muzikiniai parametrai. Viena sekundė bendrovės tinklo klientų suvartojamų tinklo duomenų, t.y. užmegztų 4G ryšio sesijų skaičius bei jų metu persiunčiamas duomenų kiekis – sugeneruoja vieną sekundę muzikos. Tam, kad skaičiai virstų muzika, specialiai šiam projektui buvo sukurtas algoritmas, kuris naršymo duomenis paverčia unikaliu muzikos kūriniu, kitaip tariant – 4G muzika.

„Dar paprasčiau – tai unikali galimybė išgirsti internetą arba pusės milijono 4G interneto vartotojų orkestras“, – nusišypso Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Šį projektą telekomunikacijų bendrovei įgyvendinti padėjo menininkas ir muzikantas Andrius Šarapovas, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ kartu su bemaž 70–ties įvairių sričių specialistų – programuotojų, inžinierių, elektromechanikų – komanda.

„Mintis paprasta, turime daugiausia 4G vartotojų, tad ieškojome galimybių, kaip tai parodyti kitaip, ne tik pasakyti žodžiais įprastame reklamos klipe ar išplatintame pranešime spaudai. Šis inovatyvus projektas – galimybė su vartotoju kalbėti kitaip. Kitaip, netradiciškai parodyti 4G internetą. Technologijas, inovatyvumą apjungiame į muziką, kur kiekvienas mūsų klientas tampa koncerto dalyviu“, – kalba p. Savickas.

Linas Paškevičius, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas, priduria, kad nuo pirmosios idėjos – kliento iškeltos ambicingos užduoties – materializuoti internetą ir žmonėms parodyti, kaip veikia greičiausias internetas, prabėgo kiek daugiau nei pusmetis.

„Nebuvo paprasta ir lengva įgyvendinti tokį, greičiausiai pasaulyje pirmą tokį projektą, tačiau su paskutiniais projektais tarsi kuriame kitokį komunikacijos formatą. Norisi kitaip bendrauti su vartotoju, ne vien reklamose rodyti besišypsančius žmones, tai kitoks būdas perteikti žinutę, galimybė nustebinti klientą“, – pabrėžia p. Savickas.

Paklaustas, kiek siekia investicijos į šio projekto įgyvendinimą, p. Savickas tikslių skaičių neįvardija, tačiau pabrėžia, kad gamybos ir kūrybos sanaudos, palyginti su įprastu klipu, čia kelis kartus didesnės.

„Tačiau tai atsiperka žvelgiant iš kitos pusės – jį lydintis klipas žiniasklaidoje suksis ilgiau, be to, tokia inovacijų reklaminė kampanija apima gerokai daugiau nei tradicinis medijų laukas. Ne mažiau svarbu ir tai, kad vartotojai kurį laiką gali jį apžiūrėti ir gyvai“, – svarbius aspektus vardina p. Savickas.

Ne pirmas toks žingsnis

Tai ne pirmas toks telekomunikacijų bendrovės projektas. Pernai metų gale Vilniaus gatvėmis buvo galima pasivažinėti unikaliu interneto greičiu važiuojančiu automobiliu, kurio greitis priklausė nuo to, kokia toje vietoje yra mobilaus interneto sparta – megabitai per sekundę buvo paverčiami kilometrais per valandą.

„Šiuo automobiliu sostinėje buvo galima pasivažinėti mėnesį ir prie jo visada rikiavosi eilės, o dabar jį bando latviai ir estai, – teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. – Tiek pastarasis, tiek ir šiandieninis projektas viršijo mūsų lūkesčius. Mums, kaip darbuotojams, smagu prisidėti prie tokių projektų įgyvendinimo ir žinoti, kad dirbame bendrovėje, kuriai rūpi ne vien parduoti naują telefoną, bet ir žengti žingsnelį į priekį komunikacinėje erdvėje.“

Su pernykščiu „4G automobiliu“ projektu reklamos agentūra dalyvauja Rygoje vykstančiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“. Šis darbas jau yra nominuotas tarp finalininkų, o ar jam pavyks parsivežti laimėjimą, paaiškės šį penktadienį. Šį projektą agentūra yra pateikusi ir į Kanus, didžiausią reklamos festivalį „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), kuris šiemet vyks birželio 17–24 d.

Paklaustas, ar į kitų metų Kanus keliaus ir šiandieninis unikalus muzikinis projektas, p. Paškevičius nusišypso: „Jei tik sulauksime kliento pritarimo.“

Šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ demonstruojamą muzikinę instaliaciją galima aplankyti iki birželio 18 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau