Kitoks „Tele2“ komunikacijos šūvis, arba darbas „Kanų liūtams“

Publikuota: 2017-05-29

Dar kelias savaites sostinės šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ galima aplankyti unikalią muzikinę instaliaciją, kuri „Tele2“ klientų naršymo 4G tinkle duomenis paverčia originaliu muzikiniu kūriniu – 4G muzika.

Nuo to, kiek ir kokiu savaitės, dienos metu „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklauso 77–ių instaliacijos segmentų skambesys: natų skambėjimo dažnumas, intensyvumas, melodija, kiti muzikiniai parametrai. Viena sekundė bendrovės tinklo klientų suvartojamų tinklo duomenų, t.y. užmegztų 4G ryšio sesijų skaičius bei jų metu persiunčiamas duomenų kiekis – sugeneruoja vieną sekundę muzikos. Tam, kad skaičiai virstų muzika, specialiai šiam projektui buvo sukurtas algoritmas, kuris naršymo duomenis paverčia unikaliu muzikos kūriniu, kitaip tariant – 4G muzika.

„Dar paprasčiau – tai unikali galimybė išgirsti internetą arba pusės milijono 4G interneto vartotojų orkestras“, – nusišypso Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Šį projektą telekomunikacijų bendrovei įgyvendinti padėjo menininkas ir muzikantas Andrius Šarapovas, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ kartu su bemaž 70–ties įvairių sričių specialistų – programuotojų, inžinierių, elektromechanikų – komanda.

„Mintis paprasta, turime daugiausia 4G vartotojų, tad ieškojome galimybių, kaip tai parodyti kitaip, ne tik pasakyti žodžiais įprastame reklamos klipe ar išplatintame pranešime spaudai. Šis inovatyvus projektas – galimybė su vartotoju kalbėti kitaip. Kitaip, netradiciškai parodyti 4G internetą. Technologijas, inovatyvumą apjungiame į muziką, kur kiekvienas mūsų klientas tampa koncerto dalyviu“, – kalba p. Savickas.

Linas Paškevičius, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas, priduria, kad nuo pirmosios idėjos – kliento iškeltos ambicingos užduoties – materializuoti internetą ir žmonėms parodyti, kaip veikia greičiausias internetas, prabėgo kiek daugiau nei pusmetis.

„Nebuvo paprasta ir lengva įgyvendinti tokį, greičiausiai pasaulyje pirmą tokį projektą, tačiau su paskutiniais projektais tarsi kuriame kitokį komunikacijos formatą. Norisi kitaip bendrauti su vartotoju, ne vien reklamose rodyti besišypsančius žmones, tai kitoks būdas perteikti žinutę, galimybė nustebinti klientą“, – pabrėžia p. Savickas.

Paklaustas, kiek siekia investicijos į šio projekto įgyvendinimą, p. Savickas tikslių skaičių neįvardija, tačiau pabrėžia, kad gamybos ir kūrybos sanaudos, palyginti su įprastu klipu, čia kelis kartus didesnės.

„Tačiau tai atsiperka žvelgiant iš kitos pusės – jį lydintis klipas žiniasklaidoje suksis ilgiau, be to, tokia inovacijų reklaminė kampanija apima gerokai daugiau nei tradicinis medijų laukas. Ne mažiau svarbu ir tai, kad vartotojai kurį laiką gali jį apžiūrėti ir gyvai“, – svarbius aspektus vardina p. Savickas.

Ne pirmas toks žingsnis

Tai ne pirmas toks telekomunikacijų bendrovės projektas. Pernai metų gale Vilniaus gatvėmis buvo galima pasivažinėti unikaliu interneto greičiu važiuojančiu automobiliu, kurio greitis priklausė nuo to, kokia toje vietoje yra mobilaus interneto sparta – megabitai per sekundę buvo paverčiami kilometrais per valandą.

„Šiuo automobiliu sostinėje buvo galima pasivažinėti mėnesį ir prie jo visada rikiavosi eilės, o dabar jį bando latviai ir estai, – teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. – Tiek pastarasis, tiek ir šiandieninis projektas viršijo mūsų lūkesčius. Mums, kaip darbuotojams, smagu prisidėti prie tokių projektų įgyvendinimo ir žinoti, kad dirbame bendrovėje, kuriai rūpi ne vien parduoti naują telefoną, bet ir žengti žingsnelį į priekį komunikacinėje erdvėje.“

Su pernykščiu „4G automobiliu“ projektu reklamos agentūra dalyvauja Rygoje vykstančiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“. Šis darbas jau yra nominuotas tarp finalininkų, o ar jam pavyks parsivežti laimėjimą, paaiškės šį penktadienį. Šį projektą agentūra yra pateikusi ir į Kanus, didžiausią reklamos festivalį „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), kuris šiemet vyks birželio 17–24 d.

Paklaustas, ar į kitų metų Kanus keliaus ir šiandieninis unikalus muzikinis projektas, p. Paškevičius nusišypso: „Jei tik sulauksime kliento pritarimo.“

Šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ demonstruojamą muzikinę instaliaciją galima aplankyti iki birželio 18 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
06:00
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“?

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau