Kitoks „Tele2“ komunikacijos šūvis, arba darbas „Kanų liūtams“

Publikuota: 2017-05-29

Dar kelias savaites sostinės šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ galima aplankyti unikalią muzikinę instaliaciją, kuri „Tele2“ klientų naršymo 4G tinkle duomenis paverčia originaliu muzikiniu kūriniu – 4G muzika.

Nuo to, kiek ir kokiu savaitės, dienos metu „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklauso 77–ių instaliacijos segmentų skambesys: natų skambėjimo dažnumas, intensyvumas, melodija, kiti muzikiniai parametrai. Viena sekundė bendrovės tinklo klientų suvartojamų tinklo duomenų, t.y. užmegztų 4G ryšio sesijų skaičius bei jų metu persiunčiamas duomenų kiekis – sugeneruoja vieną sekundę muzikos. Tam, kad skaičiai virstų muzika, specialiai šiam projektui buvo sukurtas algoritmas, kuris naršymo duomenis paverčia unikaliu muzikos kūriniu, kitaip tariant – 4G muzika.

„Dar paprasčiau – tai unikali galimybė išgirsti internetą arba pusės milijono 4G interneto vartotojų orkestras“, – nusišypso Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Šį projektą telekomunikacijų bendrovei įgyvendinti padėjo menininkas ir muzikantas Andrius Šarapovas, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ kartu su bemaž 70–ties įvairių sričių specialistų – programuotojų, inžinierių, elektromechanikų – komanda.

„Mintis paprasta, turime daugiausia 4G vartotojų, tad ieškojome galimybių, kaip tai parodyti kitaip, ne tik pasakyti žodžiais įprastame reklamos klipe ar išplatintame pranešime spaudai. Šis inovatyvus projektas – galimybė su vartotoju kalbėti kitaip. Kitaip, netradiciškai parodyti 4G internetą. Technologijas, inovatyvumą apjungiame į muziką, kur kiekvienas mūsų klientas tampa koncerto dalyviu“, – kalba p. Savickas.

Linas Paškevičius, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas, priduria, kad nuo pirmosios idėjos – kliento iškeltos ambicingos užduoties – materializuoti internetą ir žmonėms parodyti, kaip veikia greičiausias internetas, prabėgo kiek daugiau nei pusmetis.

„Nebuvo paprasta ir lengva įgyvendinti tokį, greičiausiai pasaulyje pirmą tokį projektą, tačiau su paskutiniais projektais tarsi kuriame kitokį komunikacijos formatą. Norisi kitaip bendrauti su vartotoju, ne vien reklamose rodyti besišypsančius žmones, tai kitoks būdas perteikti žinutę, galimybė nustebinti klientą“, – pabrėžia p. Savickas.

Paklaustas, kiek siekia investicijos į šio projekto įgyvendinimą, p. Savickas tikslių skaičių neįvardija, tačiau pabrėžia, kad gamybos ir kūrybos sanaudos, palyginti su įprastu klipu, čia kelis kartus didesnės.

„Tačiau tai atsiperka žvelgiant iš kitos pusės – jį lydintis klipas žiniasklaidoje suksis ilgiau, be to, tokia inovacijų reklaminė kampanija apima gerokai daugiau nei tradicinis medijų laukas. Ne mažiau svarbu ir tai, kad vartotojai kurį laiką gali jį apžiūrėti ir gyvai“, – svarbius aspektus vardina p. Savickas.

Ne pirmas toks žingsnis

Tai ne pirmas toks telekomunikacijų bendrovės projektas. Pernai metų gale Vilniaus gatvėmis buvo galima pasivažinėti unikaliu interneto greičiu važiuojančiu automobiliu, kurio greitis priklausė nuo to, kokia toje vietoje yra mobilaus interneto sparta – megabitai per sekundę buvo paverčiami kilometrais per valandą.

„Šiuo automobiliu sostinėje buvo galima pasivažinėti mėnesį ir prie jo visada rikiavosi eilės, o dabar jį bando latviai ir estai, – teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. – Tiek pastarasis, tiek ir šiandieninis projektas viršijo mūsų lūkesčius. Mums, kaip darbuotojams, smagu prisidėti prie tokių projektų įgyvendinimo ir žinoti, kad dirbame bendrovėje, kuriai rūpi ne vien parduoti naują telefoną, bet ir žengti žingsnelį į priekį komunikacinėje erdvėje.“

Su pernykščiu „4G automobiliu“ projektu reklamos agentūra dalyvauja Rygoje vykstančiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“. Šis darbas jau yra nominuotas tarp finalininkų, o ar jam pavyks parsivežti laimėjimą, paaiškės šį penktadienį. Šį projektą agentūra yra pateikusi ir į Kanus, didžiausią reklamos festivalį „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), kuris šiemet vyks birželio 17–24 d.

Paklaustas, ar į kitų metų Kanus keliaus ir šiandieninis unikalus muzikinis projektas, p. Paškevičius nusišypso: „Jei tik sulauksime kliento pritarimo.“

Šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ demonstruojamą muzikinę instaliaciją galima aplankyti iki birželio 18 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau