Kitoks „Tele2“ komunikacijos šūvis, arba darbas „Kanų liūtams“

Publikuota: 2017-05-29

Dar kelias savaites sostinės šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ galima aplankyti unikalią muzikinę instaliaciją, kuri „Tele2“ klientų naršymo 4G tinkle duomenis paverčia originaliu muzikiniu kūriniu – 4G muzika.

Nuo to, kiek ir kokiu savaitės, dienos metu „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklauso 77–ių instaliacijos segmentų skambesys: natų skambėjimo dažnumas, intensyvumas, melodija, kiti muzikiniai parametrai. Viena sekundė bendrovės tinklo klientų suvartojamų tinklo duomenų, t.y. užmegztų 4G ryšio sesijų skaičius bei jų metu persiunčiamas duomenų kiekis – sugeneruoja vieną sekundę muzikos. Tam, kad skaičiai virstų muzika, specialiai šiam projektui buvo sukurtas algoritmas, kuris naršymo duomenis paverčia unikaliu muzikos kūriniu, kitaip tariant – 4G muzika.

„Dar paprasčiau – tai unikali galimybė išgirsti internetą arba pusės milijono 4G interneto vartotojų orkestras“, – nusišypso Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Šį projektą telekomunikacijų bendrovei įgyvendinti padėjo menininkas ir muzikantas Andrius Šarapovas, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ kartu su bemaž 70–ties įvairių sričių specialistų – programuotojų, inžinierių, elektromechanikų – komanda.

„Mintis paprasta, turime daugiausia 4G vartotojų, tad ieškojome galimybių, kaip tai parodyti kitaip, ne tik pasakyti žodžiais įprastame reklamos klipe ar išplatintame pranešime spaudai. Šis inovatyvus projektas – galimybė su vartotoju kalbėti kitaip. Kitaip, netradiciškai parodyti 4G internetą. Technologijas, inovatyvumą apjungiame į muziką, kur kiekvienas mūsų klientas tampa koncerto dalyviu“, – kalba p. Savickas.

Linas Paškevičius, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas, priduria, kad nuo pirmosios idėjos – kliento iškeltos ambicingos užduoties – materializuoti internetą ir žmonėms parodyti, kaip veikia greičiausias internetas, prabėgo kiek daugiau nei pusmetis.

„Nebuvo paprasta ir lengva įgyvendinti tokį, greičiausiai pasaulyje pirmą tokį projektą, tačiau su paskutiniais projektais tarsi kuriame kitokį komunikacijos formatą. Norisi kitaip bendrauti su vartotoju, ne vien reklamose rodyti besišypsančius žmones, tai kitoks būdas perteikti žinutę, galimybė nustebinti klientą“, – pabrėžia p. Savickas.

Paklaustas, kiek siekia investicijos į šio projekto įgyvendinimą, p. Savickas tikslių skaičių neįvardija, tačiau pabrėžia, kad gamybos ir kūrybos sanaudos, palyginti su įprastu klipu, čia kelis kartus didesnės.

„Tačiau tai atsiperka žvelgiant iš kitos pusės – jį lydintis klipas žiniasklaidoje suksis ilgiau, be to, tokia inovacijų reklaminė kampanija apima gerokai daugiau nei tradicinis medijų laukas. Ne mažiau svarbu ir tai, kad vartotojai kurį laiką gali jį apžiūrėti ir gyvai“, – svarbius aspektus vardina p. Savickas.

Ne pirmas toks žingsnis

Tai ne pirmas toks telekomunikacijų bendrovės projektas. Pernai metų gale Vilniaus gatvėmis buvo galima pasivažinėti unikaliu interneto greičiu važiuojančiu automobiliu, kurio greitis priklausė nuo to, kokia toje vietoje yra mobilaus interneto sparta – megabitai per sekundę buvo paverčiami kilometrais per valandą.

„Šiuo automobiliu sostinėje buvo galima pasivažinėti mėnesį ir prie jo visada rikiavosi eilės, o dabar jį bando latviai ir estai, – teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. – Tiek pastarasis, tiek ir šiandieninis projektas viršijo mūsų lūkesčius. Mums, kaip darbuotojams, smagu prisidėti prie tokių projektų įgyvendinimo ir žinoti, kad dirbame bendrovėje, kuriai rūpi ne vien parduoti naują telefoną, bet ir žengti žingsnelį į priekį komunikacinėje erdvėje.“

Su pernykščiu „4G automobiliu“ projektu reklamos agentūra dalyvauja Rygoje vykstančiame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Golden Hammer“. Šis darbas jau yra nominuotas tarp finalininkų, o ar jam pavyks parsivežti laimėjimą, paaiškės šį penktadienį. Šį projektą agentūra yra pateikusi ir į Kanus, didžiausią reklamos festivalį „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), kuris šiemet vyks birželio 17–24 d.

Paklaustas, ar į kitų metų Kanus keliaus ir šiandieninis unikalus muzikinis projektas, p. Paškevičius nusišypso: „Jei tik sulauksime kliento pritarimo.“

Šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ demonstruojamą muzikinę instaliaciją galima aplankyti iki birželio 18 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
10:23
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
07:35
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau