E. laiškų rinkodaroje svarbu net teksto raidžių dydis ir spalva

Publikuota: 2017-05-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojai gauna per daug e. laiškų, todėl kiekvienam iš jų skiria tik akimirką. Ar skaitytojas jam skirs dar bent kelias sekundes, priklauso nuo menkiausių detalių – laiško pradžios ar teksto formatavimo, tad „Forbes“ pataria, ką daryti, kad e. laiškai iškart nenukeliautų į šiukšliadėžę.

Pažinoti auditoriją

Viena didžiausių klaidų – siųsti tą patį pranešimą visiems. Jei gydymo įstaiga sveikatingumo moterims programos pasiūlymą atsiųs pacientui, jis ne tik juo nepasinaudos, bet ir suabejos organizacijos patikimumu dėl sveikatos informacijos duomenų naudojimo. Skirstant gavėjų sąrašą į segmentus, patariama pasinaudoti e. laiškų rinkodaros platformomis, pavyzdžiui, „Marketo“.

Rašyti trumpai ir aiškiai

Skaitytojas, gavęs kelių pastraipų ilgio laiškus, nežino, į ką turėtų atkreipti dėmesį. Vartotojai nori gauti vieną esminį pranešimą, o jei norės daugiau sužinoti apie pasiūlymą – ateis į e. svetainę. Be to, dalis vartotojų e. laiškus skaito mobiliajame telefone, jo ekrane keturių sakinių e. laiškas atrodys kaip novelė.

Atsisakyti mandagybių

Tuščiomis frazėmis, pavyzdžiui, „Kaip jums sekasi?“, prasidedančių e. laiškų pradžios gavėjas greičiausiai neskaitys net iki sakinio pabaigos. Laiško pradžia iškart turi prikaustyti dėmesį, tad reikia eiti tiesiai prie esmės ir be užuolankų, labai konkrečiai pasakyti, kas siūloma.

Kreiptis asmeniškai

Į adresatą būtina kreiptis vardu, kitu atveju, perskaitęs bendro pobūdžio pasisveikinimą, gavėjas supras, kad turinys nėra skirtas būtent jam. Jei taupoma laiško vieta, gavėjo vardą galima nurodyti jo temos laukelyje.

Neapkrauti skaitytojo

Labai svarbu yra malonus skaitymas, todėl būtina naudoti didelį šriftą, lengvai įskaitomą ir kompiuterio, ir mobiliojo telefono ekrane. Juodo teksto fonas turi būti baltas, jei jis bus juodas, o raidės – baltos, toks laiškas bus neįskaitomas ir atrodys neprofesionaliai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau