Proporcijos, kiek reklamos skelbti feisbuke

Publikuota: 2017-05-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Verslininkų požiūris į rinkodarą socialiniuose tinkluose įprastas – ją vykdyti gali, bet turi gauti grąžos. Tačiau „Forbes“ teigia, kad kaip tik noras per daug greitai atgauti investicijas yra bene didžiausia socialinių tinklų rinkodaros klaida.

Blogiausia, kai siekiama parduoti produktus vartotojams, iki tol jiems nesukūrus jokios pridėtinės vertės.

Todėl verta prisiminti priežastis, kodėl žmonės naudojasi socialiniais tinklais. Vartotojai nori gauti naujienų, sužinoti, ką veikia jų bičiuliai, ir su jais bendrauti, tad nereikėtų stebėtis, kad į tokį srautą sudėtinga įterpti reklamą, kuri paskatintų pardavimus.

Nemažai ekspertų pataria, kad pirmiausia reikia sudominti auditoriją, o tada galima tikėtis, kad ji taps nuolatiniais pirkėjais. Vienas iš būdų to pasiekti – kuriam laikui pamiršti dėmesį savo produktams ar paslaugoms ir dalintis įdomiu turiniu, kurį kuria kiti vartotojai. „Forbes“ siūlo kelias taisykles, kaip feisbuke derinti reklamą ir patrauklesnį vartotojams turinį.

Auksinė proporcija

30% turinio turėtų būti sukuriama pačios organizacijos, 60% – generuojama iš kitų šaltinių, o dešimtadalį srauto turėtų sudaryti reklaminis turinys, raginantis vartotojus veikti – įsigyti produktą.

Trejeto taisyklė

Atskiriamas trejopas turinys – pranešimai apie organizaciją arba jos pačios kuriamas turinys, informacija, kurią skelbia kiti šaltiniai, ir asmeniniai ryšiai su vartotojais, bendravimas, kuris ir kuria prekės ženklą.

4–1–1

Keturias turinio dalis (67%) turėtų sudaryti kitų skelbiamos naujienos, kurios yra aktualios auditorijai, viena dalis informacijos turėtų būti originalus, pačios organizacijos kuriamas edukacinis turinys, dar viena – reklama, skatinanti pardavimus – nuolaidų kuponai, naujienos apie produktus.

Jei socialiniuose tinkluose komunikuojama norint suburti tikslinę auditoriją ir su ja bendrauti, gera kryptis yra dalintis sektoriaus naujienomis, ekspertų įžvalgomis. Žinoma, nederėtų pamiršti, kad pagrindinis siekis – gauti grąžos ir padidinti pardavimus, kuo daugiau vartotojų nukreipiant į e. svetainę. Norint to pasiekti, atrodo kiek keista dalintis kitų turiniu, taip atkreipiant dėmesį į kitas įmones ir ekspertus, o ne į nuosavą verslą. Vis dėlto norint atkreipti auditorijos dėmesį reikia suteikti jai motyvų prenumeruoti turinį, juo dalintis, aplankyti e. svetainę, vadinasi, sudominti informacija nepaisant to, kas ją paskelbė. „Forbes“ primena, kad vartotojų dėmesio neprikaustys vos vienas straipsnis ar vaizdo įrašas, tačiau jei bus skiriama laiko įdomiam, kokybiškam turiniui ir bendravimui su auditorija, pavyks organiškai auginti skaičių prenumeratorių, kurie taps prekės ženklo ambasadoriais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau