Proporcijos, kiek reklamos skelbti feisbuke

Publikuota: 2017-05-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Verslininkų požiūris į rinkodarą socialiniuose tinkluose įprastas – ją vykdyti gali, bet turi gauti grąžos. Tačiau „Forbes“ teigia, kad kaip tik noras per daug greitai atgauti investicijas yra bene didžiausia socialinių tinklų rinkodaros klaida.

Blogiausia, kai siekiama parduoti produktus vartotojams, iki tol jiems nesukūrus jokios pridėtinės vertės.

Todėl verta prisiminti priežastis, kodėl žmonės naudojasi socialiniais tinklais. Vartotojai nori gauti naujienų, sužinoti, ką veikia jų bičiuliai, ir su jais bendrauti, tad nereikėtų stebėtis, kad į tokį srautą sudėtinga įterpti reklamą, kuri paskatintų pardavimus.

Nemažai ekspertų pataria, kad pirmiausia reikia sudominti auditoriją, o tada galima tikėtis, kad ji taps nuolatiniais pirkėjais. Vienas iš būdų to pasiekti – kuriam laikui pamiršti dėmesį savo produktams ar paslaugoms ir dalintis įdomiu turiniu, kurį kuria kiti vartotojai. „Forbes“ siūlo kelias taisykles, kaip feisbuke derinti reklamą ir patrauklesnį vartotojams turinį.

Auksinė proporcija

30% turinio turėtų būti sukuriama pačios organizacijos, 60% – generuojama iš kitų šaltinių, o dešimtadalį srauto turėtų sudaryti reklaminis turinys, raginantis vartotojus veikti – įsigyti produktą.

Trejeto taisyklė

Atskiriamas trejopas turinys – pranešimai apie organizaciją arba jos pačios kuriamas turinys, informacija, kurią skelbia kiti šaltiniai, ir asmeniniai ryšiai su vartotojais, bendravimas, kuris ir kuria prekės ženklą.

4–1–1

Keturias turinio dalis (67%) turėtų sudaryti kitų skelbiamos naujienos, kurios yra aktualios auditorijai, viena dalis informacijos turėtų būti originalus, pačios organizacijos kuriamas edukacinis turinys, dar viena – reklama, skatinanti pardavimus – nuolaidų kuponai, naujienos apie produktus.

Jei socialiniuose tinkluose komunikuojama norint suburti tikslinę auditoriją ir su ja bendrauti, gera kryptis yra dalintis sektoriaus naujienomis, ekspertų įžvalgomis. Žinoma, nederėtų pamiršti, kad pagrindinis siekis – gauti grąžos ir padidinti pardavimus, kuo daugiau vartotojų nukreipiant į e. svetainę. Norint to pasiekti, atrodo kiek keista dalintis kitų turiniu, taip atkreipiant dėmesį į kitas įmones ir ekspertus, o ne į nuosavą verslą. Vis dėlto norint atkreipti auditorijos dėmesį reikia suteikti jai motyvų prenumeruoti turinį, juo dalintis, aplankyti e. svetainę, vadinasi, sudominti informacija nepaisant to, kas ją paskelbė. „Forbes“ primena, kad vartotojų dėmesio neprikaustys vos vienas straipsnis ar vaizdo įrašas, tačiau jei bus skiriama laiko įdomiam, kokybiškam turiniui ir bendravimui su auditorija, pavyks organiškai auginti skaičių prenumeratorių, kurie taps prekės ženklo ambasadoriais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau