Pokyčių pamokos: „Telia“, „Circle K“ ir „Luminor“

Publikuota: 2017-05-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuva šiemet sulaukė net kelių didelių prekių ženklų atsinaujinimo: „Teo“ ir „Omnitel“ virto „Telia“, „Statoil“ degalinės matuojasi ženklą „Circle K“, o „Nordea“ ir DNB bankai po tam tikro laiko turėtų tapti „Luminor“. Rinkodaros ekspertai šiuos pokyčius vertina nevienareikšmiškai.

Tai, kad pokyčius dažniausiai lydi neigiamos vartotojų emocijos ar nepasitenkinimas, neturėtų stebinti, o norint sušvelninti padėtį, svarbu aiškiai, išsamiai ir nuosekliai laikytis komunikacijos sekos ir į procesą įtraukti darbuotojus. Svarbu darbuot ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau