Didžiausia reklamos agentūra šiemet aplenkia „Adrenaliną“

Publikuota: 2017-05-19
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Iki šio vakaro reklamos agentūros dar gali teikti geriausius savo metų darbus į penkioliktąjį lietuviškos reklamos festivalį „Adrenalinas“. Šiemetiniame festivalyje nedalyvauja didžiausius pardavimus tarp sektoriaus bendrovių skaičiuojanti reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius, patvirtina šį faktą ir teigia, kad šiemet savo laiką ir resursus investuoja į tarptautinius festivalius.

„Darbus siuntėme ir į „Golden Hammer“, ir į „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), Lietuvoje šį kartą tiesiog darome pertrauką“, – kalba p. Žilėnas. Paklaustas, ar tai lemia kokie nors nesutarimai asociacijos viduje, pašnekovas tai paneigia.

„Asociacija žino apie mūsų šiemetinį sprendimą“, – priduria p. Žilėnas.

Šiemetiniame festivalyje nedalyvauja ir kita viena didesniųjų reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R“. Ji yra apskundusi 2015 m. „Adrenalino“ rezultatus, o šie teisiniai ginčai tebesitęsia iki šiol.

Daug naujų veidų

Ieva Blaževičiūtė, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA koordinatorė, pasidžiaugia, kad nepaisant šių niuansų, dalyvių sparčiai gausėja, telefonas netyla, o tarp šiandien jau pateiktų darbų, daugiau nei pusė dalyvauja pirmą kartą.

nuotrauka::1left

„Džiaugiamės, jog pritraukėme ir nedidelių agentūrų, ir laisvai samdomų specialistų įdomių darbų. Sumažinta kaina pasiteisino“, – nusišypso p. Blaževičiūtė. VŽ rašė, kad šiemet darbų pateikimo kaina buvo dvigubai mažesnė. Darbą šiemet KOMAA nariams pateikti kainavo nuo 30 Eur (be PVM), ne asociacijos nariams – nuo 60 Eur.

Finalininkai bus skelbiami gegužės 30 d., o apdovanojimai ir kūrybingumo konferencija „ADfest“ vyks birželio 9 d. Čia kalbės virš 40 pranešėjų ir diskusijų dalyvių, tikimasi pritraukti 400 dalyvių.

„Pernai, kaip rodo dalyvių apklausos, mums pavyko sukurti festivalio atmosferą, pasiekti, kad dalyviai ne tik pasisemtų profesinių naujienų, įkvėpimo, bet ir išsineštų unikalių patirčių“, – teigia Gintautas Kučas, LiMA, taip pat vienos iš festivalio organizatorių, vadovas.

„ADfest“ renginio programoje numatyta ir patyrusių profesionalų zona, kurioje vyks apvalūs stalai – pokalbiai prie arbatos apie reklamą. Juose dalyvaus rinkos profesionalai, psichiatrai, psichologai, blogeriai, Europos reklamos standartų aljanso asociacijos atstovai.

Renginio metu antrą kartą bus rengiamas ir socialinės reklamos konkursas, kuriame pasirinktam socialiniam projektui reklamos kampaniją kurs jaunieji kūrybininkai – šiemet jis rengiamas kartu su reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“. Kartu konferencijoje bus apdovanotas ir Metų marketingo vadovas.

FOTOGALERIJA 2016 m. „ADrenalino“ apdovanojimų ceremonija. (26 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau