Didžiausia reklamos agentūra šiemet aplenkia „Adrenaliną“

Publikuota: 2017-05-19
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Iki šio vakaro reklamos agentūros dar gali teikti geriausius savo metų darbus į penkioliktąjį lietuviškos reklamos festivalį „Adrenalinas“. Šiemetiniame festivalyje nedalyvauja didžiausius pardavimus tarp sektoriaus bendrovių skaičiuojanti reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius, patvirtina šį faktą ir teigia, kad šiemet savo laiką ir resursus investuoja į tarptautinius festivalius.

„Darbus siuntėme ir į „Golden Hammer“, ir į „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), Lietuvoje šį kartą tiesiog darome pertrauką“, – kalba p. Žilėnas. Paklaustas, ar tai lemia kokie nors nesutarimai asociacijos viduje, pašnekovas tai paneigia.

„Asociacija žino apie mūsų šiemetinį sprendimą“, – priduria p. Žilėnas.

Šiemetiniame festivalyje nedalyvauja ir kita viena didesniųjų reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R“. Ji yra apskundusi 2015 m. „Adrenalino“ rezultatus, o šie teisiniai ginčai tebesitęsia iki šiol.

Daug naujų veidų

Ieva Blaževičiūtė, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA koordinatorė, pasidžiaugia, kad nepaisant šių niuansų, dalyvių sparčiai gausėja, telefonas netyla, o tarp šiandien jau pateiktų darbų, daugiau nei pusė dalyvauja pirmą kartą.

nuotrauka::1left

„Džiaugiamės, jog pritraukėme ir nedidelių agentūrų, ir laisvai samdomų specialistų įdomių darbų. Sumažinta kaina pasiteisino“, – nusišypso p. Blaževičiūtė. VŽ rašė, kad šiemet darbų pateikimo kaina buvo dvigubai mažesnė. Darbą šiemet KOMAA nariams pateikti kainavo nuo 30 Eur (be PVM), ne asociacijos nariams – nuo 60 Eur.

Finalininkai bus skelbiami gegužės 30 d., o apdovanojimai ir kūrybingumo konferencija „ADfest“ vyks birželio 9 d. Čia kalbės virš 40 pranešėjų ir diskusijų dalyvių, tikimasi pritraukti 400 dalyvių.

„Pernai, kaip rodo dalyvių apklausos, mums pavyko sukurti festivalio atmosferą, pasiekti, kad dalyviai ne tik pasisemtų profesinių naujienų, įkvėpimo, bet ir išsineštų unikalių patirčių“, – teigia Gintautas Kučas, LiMA, taip pat vienos iš festivalio organizatorių, vadovas.

„ADfest“ renginio programoje numatyta ir patyrusių profesionalų zona, kurioje vyks apvalūs stalai – pokalbiai prie arbatos apie reklamą. Juose dalyvaus rinkos profesionalai, psichiatrai, psichologai, blogeriai, Europos reklamos standartų aljanso asociacijos atstovai.

Renginio metu antrą kartą bus rengiamas ir socialinės reklamos konkursas, kuriame pasirinktam socialiniam projektui reklamos kampaniją kurs jaunieji kūrybininkai – šiemet jis rengiamas kartu su reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“. Kartu konferencijoje bus apdovanotas ir Metų marketingo vadovas.

FOTOGALERIJA 2016 m. „ADrenalino“ apdovanojimų ceremonija. (26 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau