Didžiausia reklamos agentūra šiemet aplenkia „Adrenaliną“

Publikuota: 2017-05-19
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Iki šio vakaro reklamos agentūros dar gali teikti geriausius savo metų darbus į penkioliktąjį lietuviškos reklamos festivalį „Adrenalinas“. Šiemetiniame festivalyje nedalyvauja didžiausius pardavimus tarp sektoriaus bendrovių skaičiuojanti reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius, patvirtina šį faktą ir teigia, kad šiemet savo laiką ir resursus investuoja į tarptautinius festivalius.

„Darbus siuntėme ir į „Golden Hammer“, ir į „Kanų liūtus“ („Cannes Lions“), Lietuvoje šį kartą tiesiog darome pertrauką“, – kalba p. Žilėnas. Paklaustas, ar tai lemia kokie nors nesutarimai asociacijos viduje, pašnekovas tai paneigia.

„Asociacija žino apie mūsų šiemetinį sprendimą“, – priduria p. Žilėnas.

Šiemetiniame festivalyje nedalyvauja ir kita viena didesniųjų reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R“. Ji yra apskundusi 2015 m. „Adrenalino“ rezultatus, o šie teisiniai ginčai tebesitęsia iki šiol.

Daug naujų veidų

Ieva Blaževičiūtė, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA koordinatorė, pasidžiaugia, kad nepaisant šių niuansų, dalyvių sparčiai gausėja, telefonas netyla, o tarp šiandien jau pateiktų darbų, daugiau nei pusė dalyvauja pirmą kartą.

nuotrauka::1left

„Džiaugiamės, jog pritraukėme ir nedidelių agentūrų, ir laisvai samdomų specialistų įdomių darbų. Sumažinta kaina pasiteisino“, – nusišypso p. Blaževičiūtė. VŽ rašė, kad šiemet darbų pateikimo kaina buvo dvigubai mažesnė. Darbą šiemet KOMAA nariams pateikti kainavo nuo 30 Eur (be PVM), ne asociacijos nariams – nuo 60 Eur.

Finalininkai bus skelbiami gegužės 30 d., o apdovanojimai ir kūrybingumo konferencija „ADfest“ vyks birželio 9 d. Čia kalbės virš 40 pranešėjų ir diskusijų dalyvių, tikimasi pritraukti 400 dalyvių.

„Pernai, kaip rodo dalyvių apklausos, mums pavyko sukurti festivalio atmosferą, pasiekti, kad dalyviai ne tik pasisemtų profesinių naujienų, įkvėpimo, bet ir išsineštų unikalių patirčių“, – teigia Gintautas Kučas, LiMA, taip pat vienos iš festivalio organizatorių, vadovas.

„ADfest“ renginio programoje numatyta ir patyrusių profesionalų zona, kurioje vyks apvalūs stalai – pokalbiai prie arbatos apie reklamą. Juose dalyvaus rinkos profesionalai, psichiatrai, psichologai, blogeriai, Europos reklamos standartų aljanso asociacijos atstovai.

Renginio metu antrą kartą bus rengiamas ir socialinės reklamos konkursas, kuriame pasirinktam socialiniam projektui reklamos kampaniją kurs jaunieji kūrybininkai – šiemet jis rengiamas kartu su reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“. Kartu konferencijoje bus apdovanotas ir Metų marketingo vadovas.

FOTOGALERIJA 2016 m. „ADrenalino“ apdovanojimų ceremonija. (26 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
06:00
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 2

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07
Lietuvių sėkmė: lėtais žingsniais iki „Walmart“ Premium 1

Lietuvių sukurtas prekės ženklas „Curonian Deco“ palengva skinasi kelią JAV rinkoje ir kitiems metams čia...

Rinkodara
2017.12.07
„Pepco“ savininkės akcijų vertė nėrė žemyn 1

Tarptautinė kontroliuojančioji bendrovė „Steinhoff International Holding Limited“, kuriai priklauso Lietuvoje...

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Tarp savaitės reklamų: nuo „Megos“ iki „Viasat“ 2

Tarp naujausių savaitės reklamų: stebuklingos „Mega“ kalėdos („Tintinno Media Production House“), „Viasat“ su...

Rinkodara
2017.12.05
Istorijos ir žinių neišbarsčiusius prekės ženklus gaivinti verta

Kartais sukurti ką nors nauja yra lengviau nei reikia pastangų iš užmaršties prikelti sena. Tai paminima...

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi reklamos užsakovai – su pliusu

Per dešimt šių metų mėnesių reklamos apimtis, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, ūgtelėjo 3,9%.

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
Naujas sandoris: „Publicum“ ir „Idea“ grupės vienijasi po „Havas“ vėliava 1

„Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę, kuri visame...

Rinkodara
2017.12.05
5 patarimai, kaip užkariauti klientų dėmesį šventiniu laikotarpiu 4

Daugeliui žmonių prieš Kalėdas didžiausiu galvos skausmu tampa dovanų išrinkimas ir pirkimas.

Rinkodara
2017.12.05
„Maximos“ ir „Norfos“ sėkmingiausių parduotuvių penketukas Premium 2

Vertindami parduotuvių rezultatus, prekybininkai pirmiausia žvelgia į pelno eilutę, bet lygiai taip pat...

„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
„Kesko Senukai“ Latvijoje atnaujina prekės ženklą

Statybos, remonto ir buities prekių tinklą Baltijos šalyse valdanti kompanija „Kesko Senukai“ Latvijoje...

Rinkodara
2017.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau