„Lidl“ pirkėjo krepšelis didžiausias, bet ateina rečiausiai

Publikuota: 2017-05-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ pirmojo šių metų ketvirčio namų ūkių tyrimo rezultatai rodo, kad simboliška persvara vidutinis pirkėjo krepšelis yra „Lild“, tačiau čia vartotojai apsilanko rečiausiai. Pagal apsilankymų skaičių pirmauja „Maxima“.

„Ieškodami geriausio sandorio sau, pirkėjai nuolat migruoja. Tokį pirkėjų elgesį lemia skirtingo asortimento ir geresnio kokybės bei kainos santykio paieška, taip pat poreikis apsipirkti patogiai“, – kalba Artūras Urbonavičius, „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas.

Tyrimo duomenimis, vidutinis pirkinių krepšelio dydis „Lidl“ siekia 12,8 Eur, o namų ūkių vizitų skaičius per mėnesį – tik 2,9. Atitinkamai „Maximoje“ per pirmąjį ketvirtį šie rodikliai siekė 12,7 Eur ir 7,4.

Kaip pastebi tyrėjai, „Lidl“ tinkle lankosi ta pati pirkėjų sociodemografinė grupė kaip ir „Maximoje“: visų amžiaus ir išsimokslinimo grupių žmonės, gaunantys žemesnes ir vidutines pajamas, gyvenantys vidutinio dydžio šeimose.

Savo ruožtu, „Maxima“ pritraukia plačiausią pirkėjų sociodemografinę grupę: visų amžiaus ir išsimokslinimo grupių žmones, gaunančius ir žemesnes, ir vidutines pajamas, gyvenančius vidutinio dydžio šeimose. Tuo metu „Rimi“ pritraukia daugiausia aukštas ir labai aukštas pajamas gaunančius pirkėjus, paprastai turinčius aukštąjį išsilavinimą, jaunas šeimas ar poras. „Iki“ dažniau lankosi vyresnio amžiaus šeimos, taip pat jaunimas ir paaugliai. „Norfoje“ dažniau matome kelių kartų šeimas ir vyresnius pirkėjus.

Pasak p. Urbonavičiaus, skamba paradoksaliai, bet „Lidl“ šiuo metu galima vadinti savaitinio šeimų apsipirkimo tinklu Lietuvoje. Ten pirkėjai lankosi vidutiniškai ne dažniau nei kartą per savaitę ir vidutinis pirkinių krepšelis šiuo metu yra didžiausias tarp tinklų.

„Tačiau nesu tikras, ar „Lidl“ plečiantis ir atidarant vis naujas parduotuves, tokiu pat greičiu pavyks pritraukti vis naujų pirkėjų“, – svarsto p. Urbonavičius.

Plačiau apie pirkėjo profilio ir lojalumo aspektus skaitykite čia.

infogr.am::rinkodara_namu_ukiu_vizitu_skaicius_ir_vidutinis_pirkiniu_krepselis

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. Eur 1

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų,...

Rinkodara
2018.05.19
IKEA nepraleido karališkųjų vestuvių šanso 2

Šiandien vykstančios karališkosios vestuvės Didžiojoje Britanijoje – visuotinė šventė ne tik šioje šalyje.

Rinkodara
2018.05.19
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19
Skirta bauda už klaidinančią šlepečių reklamą e. parduotuvėje „paciupk.lt“ 4

Konkurencijos taryba nustatė, kad elektroninėje parduotuvėje „paciupk.lt“ skleista trijų prekių reklama...

Rinkodara
2018.05.16
„Gap“ atsiprašė dėl marškinėlių su neteisingu Kinijos žemėlapiu

Didžiausia Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos drabužiais bendrovė „Gap“ viešai atsiprašė ir iš...

Vadyba
2018.05.15
Akiratyje – ne vaistinės, o papildai ir gamintojų vizitai pas gydytojus

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nepritaria vaistinių reklamos draudimui ir vadina tai...

Rinkodara
2018.05.15
„Statoil“ nauju pavadinimu vilios jaunimą

Norvegijos naftos ir dujų milžinė „Statoil“ nuo rytdienos keičia pavadinimą ir tampa „Equinor“ ir taip tikisi...

Energetika
2018.05.15
Užgeso nauja rinkos tyrimų dalyvė „Baltmi“ Premium 3

Rinkos tyrimų ekspertės Ingos Blažienės prieš trejus metus kartu su partneriais įkurta tyrimų bendrovė...

Masiulį pakvietę organizatoriai teisinasi, Veryga jaučiasi apgautas Premium 5

Dvi ryšių su visuomene asociacijos ir toliau klimpsta su savo komunikacija, o Sveikatos apsaugos ministerija...

Rinkodara
2018.05.14
Komunikacijos ekspertai užlipo ant grėblio: bendruomenė pasipiktinusi Premium 11

Šį penktadienį vyks metinė dviejų komunikacijos asociacijų organizuojama konferencija „PR Impact Awards...

Rinkodara
2018.05.14
Didžiausius atlyginimus mokėjusios reklamos agentūros 2

Tarp kūrybinių reklamos agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo Kaune įsikūrusi skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2018.05.14
Ryškios donorystės kampanijos užkulisiai: į Lietuvą bandys parvežti „Kanų liūtą“ Premium 1

Organų donorystę skatinusi rinkodaros kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ beveik 5 kartus išaugino mėnesio...

Rinkodara
2018.05.13
Skandalingieji „Adidas“ marškinėliai vis dar prekyboje 25

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad sportinės aprangos gamintoja „Adidas“ išėmė vartotojų pasipiktinimą...

Rinkodara
2018.05.13
Vienos komunikacijos epochos pabaiga Premium

Jei ką, tai aš irgi sėdžiu oro uoste ir laukiu skrydžio, tik, kitaip nei Seimo pirmininkas, nesvajoju apie...

Verslo klasė
2018.05.13
Seime – nauji siūlymai riboti azartinių lošimų reklamą 3

Seimui balandį atmetus „valstiečių“ siūlymus suvaržyti azartinių lošimų reklamą, šios iniciatyvos autoriai...

Rinkodara
2018.05.13
Kaip atsirado ir ką reiškia „Amazon“ pavadinimas 3

Kaip pavadinti įmonę, kad pavadinimas įstrigtų atmintin, bet ir neklaidintų klientų. Tokią dilemą prieš kelis...

Vadyba
2018.05.13
Londone norima uždrausti greitojo maisto reklamas 2

Sadiqas Khanas, Londono meras, miesto viešajame transporte nori uždrausti greitojo maisto reklamas. Taip jis...

Agroverslas
2018.05.12
„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui

„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo...

Rinkodara
2018.05.09
Efektyviausia metų kampanija – „Mirštu, kaip noriu gyventi“

Konferencijoje „Password 2018“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos, sėkmingiausi prekių...

Rinkodara
2018.05.09
„Metų prekės ženklo“ titulas keliauja į „Džiugo“ rankas

„Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skiria prekės ženklui „Džiugas“.

Rinkodara
2018.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau