„Lidl“ pirkėjo krepšelis didžiausias, bet ateina rečiausiai

Publikuota: 2017-05-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ pirmojo šių metų ketvirčio namų ūkių tyrimo rezultatai rodo, kad simboliška persvara vidutinis pirkėjo krepšelis yra „Lild“, tačiau čia vartotojai apsilanko rečiausiai. Pagal apsilankymų skaičių pirmauja „Maxima“.

„Ieškodami geriausio sandorio sau, pirkėjai nuolat migruoja. Tokį pirkėjų elgesį lemia skirtingo asortimento ir geresnio kokybės bei kainos santykio paieška, taip pat poreikis apsipirkti patogiai“, – kalba Artūras Urbonavičius, „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas.

Tyrimo duomenimis, vidutinis pirkinių krepšelio dydis „Lidl“ siekia 12,8 Eur, o namų ūkių vizitų skaičius per mėnesį – tik 2,9. Atitinkamai „Maximoje“ per pirmąjį ketvirtį šie rodikliai siekė 12,7 Eur ir 7,4.

Kaip pastebi tyrėjai, „Lidl“ tinkle lankosi ta pati pirkėjų sociodemografinė grupė kaip ir „Maximoje“: visų amžiaus ir išsimokslinimo grupių žmonės, gaunantys žemesnes ir vidutines pajamas, gyvenantys vidutinio dydžio šeimose.

Savo ruožtu, „Maxima“ pritraukia plačiausią pirkėjų sociodemografinę grupę: visų amžiaus ir išsimokslinimo grupių žmones, gaunančius ir žemesnes, ir vidutines pajamas, gyvenančius vidutinio dydžio šeimose. Tuo metu „Rimi“ pritraukia daugiausia aukštas ir labai aukštas pajamas gaunančius pirkėjus, paprastai turinčius aukštąjį išsilavinimą, jaunas šeimas ar poras. „Iki“ dažniau lankosi vyresnio amžiaus šeimos, taip pat jaunimas ir paaugliai. „Norfoje“ dažniau matome kelių kartų šeimas ir vyresnius pirkėjus.

Pasak p. Urbonavičiaus, skamba paradoksaliai, bet „Lidl“ šiuo metu galima vadinti savaitinio šeimų apsipirkimo tinklu Lietuvoje. Ten pirkėjai lankosi vidutiniškai ne dažniau nei kartą per savaitę ir vidutinis pirkinių krepšelis šiuo metu yra didžiausias tarp tinklų.

„Tačiau nesu tikras, ar „Lidl“ plečiantis ir atidarant vis naujas parduotuves, tokiu pat greičiu pavyks pritraukti vis naujų pirkėjų“, – svarsto p. Urbonavičius.

Plačiau apie pirkėjo profilio ir lojalumo aspektus skaitykite čia.

infogr.am::rinkodara_namu_ukiu_vizitu_skaicius_ir_vidutinis_pirkiniu_krepselis

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau