„Lidl“ pirkėjo krepšelis didžiausias, bet ateina rečiausiai

Publikuota: 2017-05-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ pirmojo šių metų ketvirčio namų ūkių tyrimo rezultatai rodo, kad simboliška persvara vidutinis pirkėjo krepšelis yra „Lild“, tačiau čia vartotojai apsilanko rečiausiai. Pagal apsilankymų skaičių pirmauja „Maxima“.

„Ieškodami geriausio sandorio sau, pirkėjai nuolat migruoja. Tokį pirkėjų elgesį lemia skirtingo asortimento ir geresnio kokybės bei kainos santykio paieška, taip pat poreikis apsipirkti patogiai“, – kalba Artūras Urbonavičius, „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas.

Tyrimo duomenimis, vidutinis pirkinių krepšelio dydis „Lidl“ siekia 12,8 Eur, o namų ūkių vizitų skaičius per mėnesį – tik 2,9. Atitinkamai „Maximoje“ per pirmąjį ketvirtį šie rodikliai siekė 12,7 Eur ir 7,4.

Kaip pastebi tyrėjai, „Lidl“ tinkle lankosi ta pati pirkėjų sociodemografinė grupė kaip ir „Maximoje“: visų amžiaus ir išsimokslinimo grupių žmonės, gaunantys žemesnes ir vidutines pajamas, gyvenantys vidutinio dydžio šeimose.

Savo ruožtu, „Maxima“ pritraukia plačiausią pirkėjų sociodemografinę grupę: visų amžiaus ir išsimokslinimo grupių žmones, gaunančius ir žemesnes, ir vidutines pajamas, gyvenančius vidutinio dydžio šeimose. Tuo metu „Rimi“ pritraukia daugiausia aukštas ir labai aukštas pajamas gaunančius pirkėjus, paprastai turinčius aukštąjį išsilavinimą, jaunas šeimas ar poras. „Iki“ dažniau lankosi vyresnio amžiaus šeimos, taip pat jaunimas ir paaugliai. „Norfoje“ dažniau matome kelių kartų šeimas ir vyresnius pirkėjus.

Pasak p. Urbonavičiaus, skamba paradoksaliai, bet „Lidl“ šiuo metu galima vadinti savaitinio šeimų apsipirkimo tinklu Lietuvoje. Ten pirkėjai lankosi vidutiniškai ne dažniau nei kartą per savaitę ir vidutinis pirkinių krepšelis šiuo metu yra didžiausias tarp tinklų.

„Tačiau nesu tikras, ar „Lidl“ plečiantis ir atidarant vis naujas parduotuves, tokiu pat greičiu pavyks pritraukti vis naujų pirkėjų“, – svarsto p. Urbonavičius.

Plačiau apie pirkėjo profilio ir lojalumo aspektus skaitykite čia.

infogr.am::rinkodara_namu_ukiu_vizitu_skaicius_ir_vidutinis_pirkiniu_krepselis

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 1

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro...

Rinkodara
2018.01.21
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą...

Rinkodara
2018.01.19
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
TV3 raiškiuoju formatu mato dar ne visi 23

Nuo sausio pradžios TV3 ir TV6 kanalų HD signalai yra siūlomi visiems retransliuotojams, tačiau kol kas ne...

Rinkodara
2018.01.18
LRT ruošiasi proveržiui internete, kuria mokamą vaizdų biblioteką Premium 11

Visuomeninis transliuotojas LRT stiprina pozicijas internete ir tam kuria naują departamentą. Bus kuriami ir...

Rinkodara
2018.01.18
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Coca-Cola“: apie naują prekės ženklą, besikeičiantį vartojimą, sėkmės receptą Premium

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos...

Rinkodara
2018.01.18
„Iliustruotąjį mokslą“ leis „Žmogaus studijų centras“ 3

Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidybos teises Lietuvoje iš „Bonnier Publications“ įgijo UAB „Žmogaus...

Rinkodara
2018.01.17
Tarp savaitės reklamų: „Vilniaus duonos“ ir „Tele2“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: bauginantis „Tele2“ klipas (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.01.16
„LPP Lithuania“ pajamas didino beveik ketvirtadaliu Premium 2

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip...

Akcijų karuselė: kaip parduoti be nuolaidos 1

Daugelis verslų šiandien gyvena nuolatinėje akcijų karuselėje: vieną kartą pasiūlius nuolaidą, klientai to...

Rinkodara
2018.01.15
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
„Luminor“ turi naują komunikacijos vadovę 14

Giedrei Bielskytei, „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovei šis penktadienis bus paskutinė darbo diena vieną...

Patarimai, kaip surengti gerą spaudos konferenciją

Spaudos konferencijos ryšiuose su žiniasklaida tampa gana retu žanru, bet visgi praėjusią savaitę vieno...

Rinkodara
2018.01.14
Kokios revoliucijos reikia darbo našumui didinti? 17

Ekonomistai baksnoja į Lietuvos darbo jėgos našumą, kuris bent 2–3 kartus atsilieka nuo Europos Sąjungos...

Vadyba
2018.01.13
Reklamos receptas: keliolika eurų ir broliai Ballai 3

Proga išgarsėti gali nukristi iš dangaus arba atskristi iš Los Andželo, tik nereikia jos praleisti. Kuo...

Rinkodara
2018.01.13
Verslininkų patirtis: kada plėtra nepasiteisina 1

Nesvarbu, ar parduotuvę arba filialą ketinama kurti tame pačiame mieste, ar kitame regione, rizika, kad tai...

Rinkodara
2018.01.13
Koreguos alkoholio reklamos draudimą, kad nereiktų plėšyti žurnalų 8

Seimas sutiko svarstyti opozicinių konservatorių pateiktą pasiūlymą taip pakoreguoti įstatymu numatytą...

Verslo aplinka
2018.01.13
„Facebook“ – šaltas dušas prekių ženklams ir žiniasklaidai 6

„Facebook“ keičia savo algoritmus taip, kad vartotojai dažniau matytų savo draugų žinutes, tuo tarpu prekių...

Rinkodara
2018.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau