Valgytojus stebina ir burokėlių pyragu, ir šokoladu su menke

Publikuota: 2017-05-14
Nusistovėjusį asortimentą kartais verta sudrumsti drąsiais sprendimais.
Nusistovėjusį asortimentą kartais verta sudrumsti drąsiais sprendimais.

Dažname meniu rasi firminį patiekalą, kuriuo garsėja užeiga, o bene kiekvienas gamintojas pasakys, kokį jo produktą valgytojai mėgsta labiausiai.

Populiariausi gaminiai neužtrunka tapti bestseleriais, kurie jų autoriui padeda išsiskirti rinkoje, o valgytojai ne vienerius metus gali linksniuoti gaminio ar gamintojo pavadinimą. Net jeigu produktas išvaizda, pakuote ar skoniu spėjo pasikeisti, dalis pirkėjų jo tebeieško dėl sentimentų ar pirmojo įspūdžio.

Tačiau nusistovėjusį asortimentą kartais verta sudrumsti naujais sprendimais, o jei klientams įtikti ir nepavyks, galbūt jie bent atkreips dėmesį į pastangas, tiksliau, atvirumą naujovėms.

Ypač tai gali pagelbėti, jei rinka nėra pustuštė. Būdų suderinti tai, kas sena, su tuo, kas nauja, kad išsiskirtų perpildytoje kepyklėlių rinkoje, atranda Klaipėdos kepyklėlė „Tradicija“.

Klientams ji siūlo pagal senovinius autentiškus receptus iškeptų tradicinės stačiakampio formos pyragų, bet įterpia ir naujų pasiūlymų – burokėlių pyrago su avietėmis ar grikinio su kriaušėmis.

„Net ir skaniausi pyragai pabosta, todėl klientą reikia nuolat stebinti, siūlyti naujovių. Dažnai savo konditerėms sakau, kad turime visada būti žingsniu priekyje ir atspėti, ko pirkėjas norės rytoj“, – sako Gabrielė Valančienė, „Tradicijos“ savininkė.

Biržuose įsikūrusi šokoladinė „Šokolado gama“ įgyvendino vienos iš Kauno kavinių užsakymą ir pagamino šokolado su džiovintu šamu, taigi delikatesų su džiovinta žuvimi – šamu ar menke, pasiūlė ir savo klientams.

Sigitas Jurčys, UAB „Šokolado gama“ direktorius ir bendraturtis neslepia, kad egzotiškų derinių pagamino labiau rinkodaros tikslais, kad pasklistų žinia apie gamyklėlę Biržuose, nes jokia naujovė neprilygs pieniškam šokoladui.

„Lietuvoje per mažai vartotojų, kurie išdrįstų paragauti juodojo šokolado su žuvimi, tačiau 95% paragavusių klientų jo nusipirko. Kadaise turėjome ir alaus skonio šokolado, tačiau gauti ekonominės naudos iš tokių eksperimentų yra sudėtinga. Lietuvoje puikiai pažįstamas „Snickers“ šokoladas, tad mėgstamiausias saldumynas yra pieniškas šokoladas su riešutais. Prisigalvoti naujovių galima, bet vien iš jų neišgyvensi“, – nurodo p. Jurčys.

Vyraujančios mados keičiasi, kaip ir klientų skonis, todėl gamintojas turi būti atviras ir drąsioms naujovėms. Tik verčiau jos papildytų tradicinius bestselerius, o ne juos pakeistų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau