Valgytojus stebina ir burokėlių pyragu, ir šokoladu su menke

Publikuota: 2017-05-14
Nusistovėjusį asortimentą kartais verta sudrumsti drąsiais sprendimais.
Nusistovėjusį asortimentą kartais verta sudrumsti drąsiais sprendimais.

Dažname meniu rasi firminį patiekalą, kuriuo garsėja užeiga, o bene kiekvienas gamintojas pasakys, kokį jo produktą valgytojai mėgsta labiausiai.

Populiariausi gaminiai neužtrunka tapti bestseleriais, kurie jų autoriui padeda išsiskirti rinkoje, o valgytojai ne vienerius metus gali linksniuoti gaminio ar gamintojo pavadinimą. Net jeigu produktas išvaizda, pakuote ar skoniu spėjo pasikeisti, dalis pirkėjų jo tebeieško dėl sentimentų ar pirmojo įspūdžio.

Tačiau nusistovėjusį asortimentą kartais verta sudrumsti naujais sprendimais, o jei klientams įtikti ir nepavyks, galbūt jie bent atkreips dėmesį į pastangas, tiksliau, atvirumą naujovėms.

Ypač tai gali pagelbėti, jei rinka nėra pustuštė. Būdų suderinti tai, kas sena, su tuo, kas nauja, kad išsiskirtų perpildytoje kepyklėlių rinkoje, atranda Klaipėdos kepyklėlė „Tradicija“.

Klientams ji siūlo pagal senovinius autentiškus receptus iškeptų tradicinės stačiakampio formos pyragų, bet įterpia ir naujų pasiūlymų – burokėlių pyrago su avietėmis ar grikinio su kriaušėmis.

„Net ir skaniausi pyragai pabosta, todėl klientą reikia nuolat stebinti, siūlyti naujovių. Dažnai savo konditerėms sakau, kad turime visada būti žingsniu priekyje ir atspėti, ko pirkėjas norės rytoj“, – sako Gabrielė Valančienė, „Tradicijos“ savininkė.

Biržuose įsikūrusi šokoladinė „Šokolado gama“ įgyvendino vienos iš Kauno kavinių užsakymą ir pagamino šokolado su džiovintu šamu, taigi delikatesų su džiovinta žuvimi – šamu ar menke, pasiūlė ir savo klientams.

Sigitas Jurčys, UAB „Šokolado gama“ direktorius ir bendraturtis neslepia, kad egzotiškų derinių pagamino labiau rinkodaros tikslais, kad pasklistų žinia apie gamyklėlę Biržuose, nes jokia naujovė neprilygs pieniškam šokoladui.

„Lietuvoje per mažai vartotojų, kurie išdrįstų paragauti juodojo šokolado su žuvimi, tačiau 95% paragavusių klientų jo nusipirko. Kadaise turėjome ir alaus skonio šokolado, tačiau gauti ekonominės naudos iš tokių eksperimentų yra sudėtinga. Lietuvoje puikiai pažįstamas „Snickers“ šokoladas, tad mėgstamiausias saldumynas yra pieniškas šokoladas su riešutais. Prisigalvoti naujovių galima, bet vien iš jų neišgyvensi“, – nurodo p. Jurčys.

Vyraujančios mados keičiasi, kaip ir klientų skonis, todėl gamintojas turi būti atviras ir drąsioms naujovėms. Tik verčiau jos papildytų tradicinius bestselerius, o ne juos pakeistų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Karbauskis: LRT tyrimas neišvengiamas ir teisingas 6

Ramūnas Karbauskis, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderis, antradienį pristatė savo įžvalgas...

Į tarptautinius vandenis – su užsienietišku vardu 6

Ūkio ministerija parengė Civilinio kodekso pataisas, grąžinančias verslininkams galimybę registruoti...

Rinkodara
06:30
Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui Premium

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas, kurio padarinius jau pajuto ir su tuo...

Rinkodara
06:00
„Apranga“ atsisakė specializuotų „Desigual“ parduotuvių

Didžiausia prekybos drabužiais grupė „Apranga“ uždarė tris ispanų prekės ženklo „Desigual“ parduotuves...

Žiūrovų įpročiai: prie televizorių ekranų suvienija sportas

Daugiausiai Baltijos šalių žiūrovų pernai sutraukė brangiausia visų laikų bokso dvikova tarp Floydo...

Rinkodara
2018.01.22
Suteikia viltį, kad vėl bus galima registruoti nelietuviškus pavadinimus Premium 8

Politikai nusiteikę keisti teisės aktus ir vėl leisti registruoti nelietuviškus įmonių pavadinimus.

Rinkodara
2018.01.22
Jėgas sujungė dvi interneto sprendimų bendrovės Premium 1

Šių metų pradžioje susijungė dvi interneto sprendimų bendrovės – UAB „Fresh media“ ir UAB „Kitoks.com“. Nuo...

Rinkodara
2018.01.22
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 1

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro...

Rinkodara
2018.01.21
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą...

Rinkodara
2018.01.19
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
TV3 raiškiuoju formatu mato dar ne visi 23

Nuo sausio pradžios TV3 ir TV6 kanalų HD signalai yra siūlomi visiems retransliuotojams, tačiau kol kas ne...

Rinkodara
2018.01.18
LRT ruošiasi proveržiui internete, kuria mokamą vaizdų biblioteką Premium 11

Visuomeninis transliuotojas LRT stiprina pozicijas internete ir tam kuria naują departamentą. Bus kuriami ir...

Rinkodara
2018.01.18
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Coca-Cola“: apie naują prekės ženklą, besikeičiantį vartojimą, sėkmės receptą Premium

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos...

Rinkodara
2018.01.18
„Iliustruotąjį mokslą“ leis „Žmogaus studijų centras“ 3

Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ leidybos teises Lietuvoje iš „Bonnier Publications“ įgijo UAB „Žmogaus...

Rinkodara
2018.01.17
Tarp savaitės reklamų: „Vilniaus duonos“ ir „Tele2“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: bauginantis „Tele2“ klipas (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.01.16
„LPP Lithuania“ pajamas didino beveik ketvirtadaliu Premium 2

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip...

Akcijų karuselė: kaip parduoti be nuolaidos 1

Daugelis verslų šiandien gyvena nuolatinėje akcijų karuselėje: vieną kartą pasiūlius nuolaidą, klientai to...

Rinkodara
2018.01.15
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau