Vakaro apyvartą padidina ir „Eurovizija“, ir politikų debatais

Publikuota: 2017-05-12
Aidas Pilka, UAB „Juta Jazz Cafe“, valdančios restoraną „Grey“, direktorius: „Renginių transliacijos pritraukia klientų, padidina apyvartą. Nors tai nesudaro papildomų sąnaudų, reikia nepigios kokybiškos garso ir vaizdo įrangos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aidas Pilka, UAB „Juta Jazz Cafe“, valdančios restoraną „Grey“, direktorius: „Renginių transliacijos pritraukia klientų, padidina apyvartą. Nors tai nesudaro papildomų sąnaudų, reikia nepigios kokybiškos garso ir vaizdo įrangos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Populiariausia programa, kurią klientai nori stebėti ne televizoriaus ekrane namuose, bet bare ar kavinėje su draugais, – vis dar sporto rungtynių transliacijos. Tačiau barai ir kavinės apyvartą padidina kviesdami stebėti įvairesnių programų – „Eurovizijos“ dainų konkurso ar prezidento rinkimų rezultatų.

Verslininkai sako, kad įvairių renginių transliacijos – nebrangiai kainuojanti proga barams, kavinėms ir restoranams padidinti klientų skaičių ir vakaro apyvartą. Ypač tokie teminiai vakarai praverčia savaitės pradžioje, kai klientai vargiai užpildo ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau