Paradoksas: į „Lidl“ ir „Maximą“ eina tie patys pirkėjai

Publikuota: 2017-05-10
Prekybos tinklai aršiai kovoja dėl kiekvieno pirkėjo ir nuolaidomis, ir gausia komunikacija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklai aršiai kovoja dėl kiekvieno pirkėjo ir nuolaidomis, ir gausia komunikacija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Aštrioje prekybininkų kovoje lojaliausius pirkėjus dabar išlaiko „Maxima“, tačiau pagal daugelį parametrų jai ant kulnų lipa „Lidl“. Traukiantis „Prismai“ bei artėjant planuojamam „Rimi“ ir „Iki“ susijungimui, Lietuvoje turėsime ypač koncentruotą prekybos rinką.

Lietuvoje prekybos tinklai yra itin gerai išplėtoti, o keli žaidėjai dalijasi didžiąją dalį rinkos. Vis dėlto penktadalis pinigų ir šiandien paliekama ne tinklinėje prekyboje, o specializuotose parduotuvėse ir turguose, rodo tyrimų bendrovės „Baltmi ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau