Prekybos tinklai karaliauja reklamos rinkoje

Publikuota: 2017-05-07
Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos rinkos apimtis pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu, ūgtelėjo 11,3%. Labiausiai prie šio šuolio prisideda vis aršiau dėl kiekvieno pirkėjo kovojantys prekybininkai.

Reklamos laikas televizijoje, radijuje, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“, išaugo dešimtadaliu. Reklamos internete (be nuolaidų, gross) padaugėjo beveik 36%.

Laikraščiuose tyrėjai pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu, po ilgo metai iš metų besitęsiančio kritimo pagaliau fiksuoja stabilumą (0% pokytį). O žurnaluose, rodo statistika, reklamos apimtis sumenko 9%.

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė, pabrėžia, kad didžiausią postūmį šių metų pirmąjį ketvirtį reklamos rinkai suteikė prekybos tinklų kategorija. Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, prekybos tinklų reklamos biudžetai augo 104%, pirkėjo lojalumo kortelių reklama – net 132%. Reklamuojamų kategorijų dešimtuke prekybos tinklai pirmavo pagal reklamą televizijoje, radijuje, internete, lauko reklamos stenduose.

„Remiantis metų pradžioje mūsų atlikta reklamos ekspertų apklausa, prekybos tinklų reklama turėtų būti pagrindinė varomoji reklamos rinkos jėga šiais metais“, – priduria p. Juronienė.

Nauji lyderiai

Savo ruožtu permainų matome ir didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke. „Lidl Lietuva“, visus 2016 m. išbuvusi 5 pozicijoje, pirmąjį šių metų ketvirtį jau antra. O jei skaičiuojame dešimtuką daugiausia reklamai išleidusių prekės ženklų (ne bendrovių), „Lidl“, aplenkusi „Tele2“, jau rikiuojasi pirmoje vietoje.

Nuo vasario pradžios su naujuoju vardu ir ryškia reklamos kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (sujungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus) rikiuojasi šeštoje pozicijoje.

„Antrojo ketvirčio pradžia taip pat intensyvi. Balandį prekybos tinklai ir prekybos centrai buvo dažnai matomi televizijoje, neatsiliko ir vaistinės, greitųjų kreditų bendrovės. Šoktelėjo šokolado, žaislų reklamos apimtis, tad įdomu, kaip pasiskirstys prekės ženklai ir reklamos užsakovai antrojo ketvirčio lentelėse“, – kalba p. Juronienė.

Tarp prekės ženklų labiausiai reklamos apimtį pirmąjį ketvirtį, be prekybininkų, augino „Vivus.lt“, „Gardėsis“, „Vision Express“, „Gelomyrtol“ ir t. t.

infogr.am::lietuvos_reklamos_rinka2017_m_i_ketvirtis

infogr.am::reklamos_apimciu_pokytis-3

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau