Prekybos tinklai karaliauja reklamos rinkoje

Publikuota: 2017-05-07
Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos rinkos apimtis pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu, ūgtelėjo 11,3%. Labiausiai prie šio šuolio prisideda vis aršiau dėl kiekvieno pirkėjo kovojantys prekybininkai.

Reklamos laikas televizijoje, radijuje, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“, išaugo dešimtadaliu. Reklamos internete (be nuolaidų, gross) padaugėjo beveik 36%.

Laikraščiuose tyrėjai pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu, po ilgo metai iš metų besitęsiančio kritimo pagaliau fiksuoja stabilumą (0% pokytį). O žurnaluose, rodo statistika, reklamos apimtis sumenko 9%.

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė, pabrėžia, kad didžiausią postūmį šių metų pirmąjį ketvirtį reklamos rinkai suteikė prekybos tinklų kategorija. Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, prekybos tinklų reklamos biudžetai augo 104%, pirkėjo lojalumo kortelių reklama – net 132%. Reklamuojamų kategorijų dešimtuke prekybos tinklai pirmavo pagal reklamą televizijoje, radijuje, internete, lauko reklamos stenduose.

„Remiantis metų pradžioje mūsų atlikta reklamos ekspertų apklausa, prekybos tinklų reklama turėtų būti pagrindinė varomoji reklamos rinkos jėga šiais metais“, – priduria p. Juronienė.

Nauji lyderiai

Savo ruožtu permainų matome ir didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke. „Lidl Lietuva“, visus 2016 m. išbuvusi 5 pozicijoje, pirmąjį šių metų ketvirtį jau antra. O jei skaičiuojame dešimtuką daugiausia reklamai išleidusių prekės ženklų (ne bendrovių), „Lidl“, aplenkusi „Tele2“, jau rikiuojasi pirmoje vietoje.

Nuo vasario pradžios su naujuoju vardu ir ryškia reklamos kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (sujungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus) rikiuojasi šeštoje pozicijoje.

„Antrojo ketvirčio pradžia taip pat intensyvi. Balandį prekybos tinklai ir prekybos centrai buvo dažnai matomi televizijoje, neatsiliko ir vaistinės, greitųjų kreditų bendrovės. Šoktelėjo šokolado, žaislų reklamos apimtis, tad įdomu, kaip pasiskirstys prekės ženklai ir reklamos užsakovai antrojo ketvirčio lentelėse“, – kalba p. Juronienė.

Tarp prekės ženklų labiausiai reklamos apimtį pirmąjį ketvirtį, be prekybininkų, augino „Vivus.lt“, „Gardėsis“, „Vision Express“, „Gelomyrtol“ ir t. t.

infogr.am::lietuvos_reklamos_rinka2017_m_i_ketvirtis

infogr.am::reklamos_apimciu_pokytis-3

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Įmonės „krikštynos“: kaip nesuklysti

Tikslus, elegantiškas, įsimenantis pavadinimas gali padidinti įmonės žinomumą, o gremėzdiškas, parašytas...

Rinkodara
2018.02.22
Ribas laužančios „Knygų mugės“ reklamos kritikai nurimo Premium

Su ketvirtadienį prasidėjusia Vilniaus Knygų muge vis ryškiau matoma ir šiemetinė reklaminė kampanija...

Rinkodara
2018.02.22
„Philip Morris“ gresia bauda už elektroninių cigarečių reklamą 3

Tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ Lietuvoje gresia bauda už tabako vartojimui skirto elektroninio...

Rinkodara
2018.02.22
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau