„Lidl“ komunikacijos agentūros konkurse varžosi devyniese

Publikuota: 2017-05-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ paskelbtame ryšių su visuomene agentūros konkurse varžosi devynios bendrovės.

Laimėtoją planuojama skelbti liepą. Numatomas „Lidl Lietuva“ ir komunikacijos paslaugų teikėjo bendradarbiavimo laikotarpis – dveji metai. Pastaruosius dvejus metus, nuo 2015 m. rugpjūčio tinklas dirba su ryšių su visuomene agentūra „BVRG Burson–Marsteller“.

Pastaroji, kaip VŽ teigia Jonas Blinstrubas, agentūros vadovas, taip pat dalyvauja šiame konkurse.

„Džiugu, kad sulaukėme nemenko susidomėjimo. Iš didžiųjų agentūrų nedalyvauja tik bendrovės, šiandien dirbančios su konkurentais. Savo ruožtu, mes patys dairomės labiau į didesniąsias agentūras, kurios gali pasiūlyti skirtingų sričių kompetencijas“, – kalba Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ tebesirenka ir reklamos agentūrą, nors jos laimėtoją žadėjo paskelbti dar balandžio pradžioje.

„Velykinis šventinis periodas kiek ištesė šį procesą, tačiau neužilgo paaiškės, kad taps mūsų reklamos agentūra“, – priduria ji.

VŽ rašė, kad reklamos paslaugų pirkimo konkursas rinkai buvo kiek netikėtas, nes pernai birželį Lietuvoje pirmąsias parduotuves atidaręs tinklas ilgai neskelbė, kas jam kuria reklamas, o apie partnerius – kroatų reklamos agentūrą „Real Grupa“ ir jos įsteigtą atstovybę Lietuvoje – buvo paskelbta tik pernai gruodį. „Real Grupa“ atstovybės Lietuvoje vienintelė klientė – „Lidl Lietuva“.

Pastaroji taip pat dalyvauja konkurse. Iš viso konkurse varžėsi daugiau kaip 10 Lietuvos ir užsienio reklamos agentūrų.

VŽ duomenimis, paskutiniajame etape rungiasi trys likusios bendrovės.

Tarp kitų tinklo komunikacijos partnerių – žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“. Su jais „Lidl Lietuva“ pradėjo dirbti pernai pavasarį.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ valdo 29–ias prekybos vietas, įsikūrusias 14–oje miestų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po „Žalgirio“ prekės ženklu gali tilpti ir krepšinis, ir futbolas Premium 2

Valstybinis patentų biuras atmetė protestą dėl prekės ženklo „Žalgirio sirgalių“ registracijos ir jį paliko...

Rinkodara
06:00
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
2018.07.22
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 3

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau