Šūkių lenktynės: „Lidl“ šuolis ir „Maximos“ viražai

Publikuota: 2017-05-03
VŽ montažas
VŽ montažas

Labiausiai vartotojams yra įsiminę „Camelios“ vaistinių ir prekybos tinklo „Norfa“ prekių ženklų šūkiai. Didžiausiu spontaniniu žinomumu išsiskiria „Lidl Lietuvos“ šūkis, o daugiausia kitų prekių ženklų asociacijų susirenka „Maxima“.

76% vartotojų teigė, kad žino (primintinis žinomumas) šūkius „Mažų kainų vaistinė“ („Camelia“), 74% „Praktiški žmonės renkasi“ („Norfa“), ant trečiojo laiptelio rikiuojasi „Iki“ su šūkiu „Mes visi mylim maistą“ (66%), rodo bendrovės „Rait“ prekių žen ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau