Didžiausius atlyginimus mokančios reklamos ir komunikacijos agentūros

Publikuota: 2017-05-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Paskelbti kovo mėnesio vidutiniai atlyginimų vidurkiai rodo, kad tarp rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių didžiausius atlyginimus ir toliau moka žiniasklaidos planavimo agentūros, tačiau pirmojoje pozicijoje šį kartą – reklamos agentūra „Adell reklama“ („Adell Taivas Ogilvy“).

Ji pirmojoje pozicijoje, kovą smarkiai pakilus vidutiniam atlyginimui, rikiuojasi VŽ sudarytame viso sektoriaus (žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir reklamos agentūrų) TOP dešimtuko viršuje. Vidutinis atlyginimas „Adell Taivas Ogilvy“ kovą šoktelėjo daugiau nei 2,5 karto, iki 3.966 Eur, kai tuo tarpu sausį–vasarį tebuvo per 1.430 Eur.

Beveik dvigubai, iki 3.284 Eur kovą, palyginti su sausiu, šoktelėjo ir žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ mokamas vidutinis atlyginimas.

infogr.am::rinkodara_rinkodaros_ir_komunikacijos_rinkos_dalyviu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

VŽ primena, kad nuo šiol kas mėnesį yra skelbiamos Lietuvos bendrovių (turinčių daugiau nei 3 darbuotojus) vidutiniai atlyginimai prieš mokesčius. Į vidurkį neįtraukiami atlyginimai pagal autorines sutartis bei tantjemos.

Ekspertų ir verslininkų nuomone, nors viešos vidutinės algos neparodo visos tikrosios situacijos bendrovių viduje, tačiau tai didina bendrovių skaidrumą, verčia įmones tobulinti savo atlyginimų sistemas bei aiškiau apie tai komunikuoti.

Paskelbus vidutinius atlyginimus, netrūko pastebėjimų, kad interpretuoti juos reikėtų atsargiai, nes mažose bendrovėse vidurkį gali iškreipti vadovų algos, o atskirų mėnesių rodiklius gali išpūsti priedai už pasiektus metinius, mėnesinius ar ketvirtinius rezultatus, o tikslesnius apibendrinimus bus galima daryti tik po ilgesnio palyginamojo periodo.

Aštrios žirklės

Kovą, kaip ir kitus mėnesius, didžiausios atlyginimų žirklės tarp šio sektoriaus įmonių išlieka tarp ryšių su visuomene bendrovių ir reklamos agentūrų, kur matomas didelis atotrūkis tarp bendrovių, mokančių didelius vidutinius atlyginimus ir agentūrų, kur šis rodiklis daugiau nei kelis kartus mažesnis.

Tuo tarpu tarp žiniasklaidos planavimo bendrovių šios atlyginimų žirklės gerokai mažesnės. Tikėtina, kad prie to gali prisidėti faktas, kad absoliuti jų dauguma priklauso tarptautiniams tinklams ir turi samdomus vadovus, o ne savininkus–direktorius, tad kartu ir kitokią atlyginimų sistemą.

infogr.am::rinkodara_didziausiu_ziniasklaidos_planavimo_agenturu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

Pasak Kęstučio Gečo, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos nario bei agentūros „INK agency“ vyriausiojo partnerio, įdomu šias lenteles paanalizuoti ir atsižvelgiant į įmonių dydį bei darbuotojų skaičių.

„Mūsų industrijoje viską iš principo lemia žmonės, ir pagal šį rodiklį palyginus didžiąsias ryšių su visuomene bendroves matome reikšmingų skirtumų. Kai kurios jų išleidžia nemenkas sumas ne darbuotojams, ir tai kelia klausimų“, – kalba p. Gečas.

infogr.am::rinkodara_didziausiu_rysiu_su_visuomene_agenturu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

infogr.am::rinkodara_didziausiu_reklamos_agenturu_2017_m_kova_mokamas_vidutinis_darbo_uzmokestis

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 3

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau