Urbonavičius: vartotojo elgsenos džiazas, verslas ir demografinė duobė

Publikuota: 2017-04-26
Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvoje kelią skinasi naujokė „Baltmi Baltic Market Insights“, atnešanti naujas tyrimų metodikas, kurios, teigia steigėjai, ne konkuruoja su rinkos senbuviais, o juos papildo. Kartu naujoji rinkos dalyvė pritraukė ir gerai žinomus šio sektoriaus vardus: bendrovei vadovauja Inga Blažienė, anksčiau buvusi prie tyrimų bendrovės „Rait“ vairo, o „Baltmi“ verslo plėtrai pradėjo vadovauti Artūras Urbonavičius, ilgametis „Nielsen“ vadovas ir prekybos analitikos vadovas Rytų Europai.

Esate tyrimų rinkos vilkas, tad pasitraukimas iš „Nielsen“ rinkai buvo kiek netikėtas. Kokios priežastys tai lėmė? Man pasitraukimas iš „Nielsen“ nebuvo jau toks netikėtas. Išdirbus vienoje įmonėje daugiau nei 20 m., natūralu, kad norisi naujų galimy ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau