Emigracija ir technologijos keičia žiniasklaidos veidą

Publikuota: 2017-04-19
Tomas Bassus, „Inspired UM“ analitikas, tyrimų ir inovacijų vadovas: „Reziumuojant, tradicinė medija nukentėjo labiau nei emigracijos mastas. Žinoma, dalį šių praradimų kompensuoja skaitmeninės medijos skverbtis ir naudojimas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Bassus, „Inspired UM“ analitikas, tyrimų ir inovacijų vadovas: „Reziumuojant, tradicinė medija nukentėjo labiau nei emigracijos mastas. Žinoma, dalį šių praradimų kompensuoja skaitmeninės medijos skverbtis ir naudojimas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žiniasklaidos vartojimo statistiką keičia ir emigracija – žiniasklaida pasiekia mažesnę vidutinę auditoriją, o prekių ženklams, kovojantiems dėl auditorijos dėmesio, tenka investuoti į ilgesnes reklamos kampanijas.

Tomas Bassus, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ analitikas, tyrimų ir inovacijų vadovas, skaičiuoja, kad pastarąjį dešimtmetį Lietuva neteko bemaž 430.000 gyventojų, jaunesnių nei 50 metų, o didžiausi pokyčiai matomi tarp 10–19 ir 35–49 ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau