Privatūs prekių ženklai atsiriekia daugiau vietos lentynose

Publikuota: 2017-04-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2016 m. Lietuvos mažmeninėje prekyboje privačių prekių ženklų dalis, palyginti su 2015 m., padidėjo 8%. Prognozuojama, kad pirkėjų palankumas šiems prekių ženklams didės ir toliau, o tinklai plės jų asortimentą.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ vertinimu, pernai Lietuvos mažmeninės prekybos tinkluose (be „Lidl“), palyginti su 2015 m., privačiais prekių ženklais (PPŽ) pažymėtų prekių paklausa padidėjo 8%. Atimdami dalį iš gamintojų prekių ženklų jie jau užka ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau