„Telia“ prekės ženklo įvedimo kampanijai – inovatyvumo įvertinimas

Publikuota: 2017-04-11
„JCDecaux“ nuotr.
„JCDecaux“ nuotr.

Pasaulinė lauko reklamos grupė „JCDecaux“ išrinko inovatyviausią vasario mėnesio reklaminę kampaniją. Ja paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje su naujuoju šūkiu „Daugiau gyvenimo“.

Geriausią mėnesio kampaniją „JCDecaux“ renka iš visų šalių, kur veikia tinklo agentūros. Už geriausią ir inovatyviausią kampaniją balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai (už savo šalies inovaciją balsuoti negalima).

Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Australija ar Kinija, nurungusi virš 70 kitų šalių kampanijų.

Kampanija „Daugiau gyvenimo“ išsiskyrė savo interaktyvumu – žmonės, laukdami transporto paviljonuose, „bluetooth“ ryšio pagalba galėjo klausytis ir šokti pagal savo mėgstamą muziką kartu su judančiu ir spalvas keičiančiu „Telia“ logotipu.

Kampaniją įgyvendino žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“, reklamos bendrovės „Milk“ ir „JCDecaux Lietuva“.

„Inovacija lauko reklamoje šiandien pirmiausiai reiškia žiūrovo įtraukimą, galimybę kažką smagaus nuveikti čia ir dabar. Reklama sparčiai keičiasi, todėl mes ieškome įdomių ir netradicinių lauko reklamos sprendimų. Džiaugiamės, jog kartu su partneriais vis atrandame būdų, kaip sudominti ir nustebinti,“ – išplatintame pranešime teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Pasak Dariaus Griciaus, „OMD Lietuva“ vadovo, norint užkariauti vartotojų širdis, nebepakanka jiems parodyti „dar vieną gražią reklamą“.

„Žmonės nori būti sudominti, patirti kažką naujo ir netikėto – ir reklama yra viena iš priemonių, kuriomis įmonės tai gali padaryti. Smagu, kad šis darbas buvo pastebėtas ir įvertintas pasauliniu mastu“, – pasidžiaugia p. Gricius.

Pagrindinėse Vilniaus ir Klaipėdos viešojo transporto stotelėse vasario mėnesį veikė po tris interaktyvias stoteles. Iš viso užfiksuota virš vieno milijono kontaktų, išklausyta daugiaunei 110 valandų muzikos.

VŽ rašė, kad nuo vasario 1 d. su naujuoju vardu ir ryškia reklamine kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (apjungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus), demonstravo vieną svariausių šuolių, net 95,5% didžiausių reklamdavių dešimtuke (per 2017 m. sausį–vasarį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu).

Iš viso „Telia“ reorganizavimo ir vardo keitimui nuo praėjusių metų pradžios skyrė apie 2 mln. Eur.

„Vasario mėnesio reklaminė kampanija buvo sudėtinė baigiamoji viso susijungimo dalis“, – kalba Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvos“ atstovas spaudai.

Jei žvelgtume tik į vasario mėnesio tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo duomenis, pamatytume, kad „Telia Lietuva“ aplenkė „Tele2“, jau daugelį metų besirikiuojančią pirmojoje didžiausių reklamos užsakovų dešimtuko pozicijoje. Jei lygintume abu mėnesius – sausį ir vasarį – su ankstesnių metų tuo pačiu periodu, „Tele2“ išlieka pirma, antra – „Telia Lietuva“.

Per visus 2016 m. „Tele2“ didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke rikiavosi pirma, „Omnitel“ – 7, „Bitė“ – 10, „Teo“ – 25.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau