„Keulė rūkė“: apie laisvę, kritikus ir kitokią komunikaciją

Publikuota: 2017-04-11
Rokas Medonis, „Keulė rūke“ verslo plėtros vadovas ir vienas iš penkių steigėjų: „Per metus savo komunikacija įrodėme, kad ir Lietuvoje galima kalbėti aštriai, kitaip, kad galima kritikuoti tai, kas atrodo nekritikuotina.“ Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Rokas Medonis, „Keulė rūke“ verslo plėtros vadovas ir vienas iš penkių steigėjų: „Per metus savo komunikacija įrodėme, kad ir Lietuvoje galima kalbėti aštriai, kitaip, kad galima kritikuoti tai, kas atrodo nekritikuotina.“ Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.

Prieštaringa komunikacija ir rinkodara garsėjantis užkandinių tinklas „Keulė Rūkė“ per artimiausius porą metų planuoja ambicingą plėtrą ne tik Lietuvoje. Anot jo atstovų, lietuviškieji prekių ženklai pernelyg dažnai ieško kompromiso, tad vartotojų akyse lieka pilkoji masė.

Rokas Medonis, užkandinės „Keulė rūkė“ verslo plėtros vadovas ir vienas iš penkių steigėjų, skaičiuoja, kad per 26 veiklos mėnesius atidarė tris restoranus. Ketvirtasis netrukus duris atvers Kaune, o iki 2019 m. pabaigos planuojama dar 13 restoranų L ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau