2017-04-05 09:00

Vasario reklamos rinkos žvaigždė – „Telia Lietuva“

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2017 m. sausį–vasarį, palyginti su pernai tuo pačiu metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 14,4%.

Vieną svariausių šuolių, net 95,5% didžiausių reklamdavių dešimtuke demonstruoja nuo vasario 1 d. su naujuoju vardu ir ryškia reklamine kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (apjungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus). Iki tol abi bendrovės, pernai metų pradžioje patvirtinus susijungimą, dar veikė atskirai.

Kaip VŽ rašė, iš viso „Telia“ reorganizavimo ir vardo keitimui nuo praėjusių metų pradžios skyrė apie 2 mln. Eur.

52795
130817
52791