Vasario reklamos rinkos žvaigždė – „Telia Lietuva“

Vieną svariausių šuolių, net 95,5% didžiausių reklamdavių dešimtuke demonstruoja nuo vasario 1 d. su naujuoju vardu ir ryškia reklamine kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (apjungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus). Iki tol abi bendrovės, pernai metų pradžioje patvirtinus susijungimą, dar veikė atskirai.
Kaip VŽ rašė, iš viso „Telia“ reorganizavimo ir vardo keitimui nuo praėjusių metų pradžios skyrė apie 2 mln. Eur.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai