„Maximos“ atvejis: tarp klaidinančios reklamos ir kainų palyginimo

Publikuota: 2017-03-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kainų palyginimus reklamose matome kasdien – patrauklus pasiūlymas skatina vartotojus pirkti daugiau. Kartu kainų lyginimas reklamoje – viena dažnesnių verslo daromų klaidų.

Vertinant, ar skelbiama reklama yra teisėta, privalu įvertinti, ar ji yra objektyvi ir nešališka bei nėra klaidininanti. Šiuo klausimu svarbus aspektas yra esminės informacijos atskleidimas. Nesvarbu, kad reklamoje skelbiami faktai yra tiesa, pavyzdž ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau