Reklamos rinka: ir šuolis, ir nuosaikumas

Publikuota: 2017-03-29
Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė: „Reklamos apimties augimą turėtų paskatinti aktyvi konkurencija mažmeninės prekybos sektoriuje ir augantis šalies vidaus vartojimas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė: „Reklamos apimties augimą turėtų paskatinti aktyvi konkurencija mažmeninės prekybos sektoriuje ir augantis šalies vidaus vartojimas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pastaruosius kelerius metus tūpčiojusi vietoje 2016 m. Lietuvos reklamos rinka sukaupė jėgų didesniam šuoliui: per metus šio sektoriaus augimas siekė 6%, o pridėjus reklamą užsienio portaluose – net 16%. Tiesa, beveik pusė interneto reklamos pinigų iškeliauja už Lietuvos ribų. Šiemetį optimizmą temdo neprognozuojami valdžios užmojai.

Rinkos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta žiniasklaidos planavimo agentūrų apklausa rodo, kad iš viso 2016 m. interneto reklamai buvo skirta 50 mln. Eur, arba 47% daugiau nei 2015 m. Iš jų reklamjuostės ir turinio rinkodaros projektai lietuviškuos ...

svg

Išbandykite

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį už 1 rubrikos kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau