Metų geriausieji: efektyviausios kampanijos ir prekės ženklai

Publikuota: 2017-03-16

Metų prekės ženklu šiemet tapo „Grite“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai.

Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti kasmetėje VŽ reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2017“. Šie konkursai – neatsiejama „Password“ konferencijos dalis.

„Visi verslai ieško kelių ir būdų, kaip parduoti daugiau, kaip pasitelkti efektyvesnius sprendimus. Didžiausias sėkmingo verslo turtas – kūrybiškumas, tad ir šios konferencijos tikslas – parodyti geriausią praktiką, atskleisti kūrybiškiausius ir efektyviausius sprendimus, pasimokyti vieniems iš kitų“, – pradėdamas konferenciją „Password 2017“ kalbėjo Rolandas Barysas, VŽ vyriausiasis redaktorius.

Laurai „Grite“

Svarbiausias šiųmečio konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas iškeliavo į „Grigeo Grigiškes“ ir atiteko jų prekės ženklui „Grite“.

„Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tad džiugu, kad per pastaruosius metus matome jo nuoseklų augimą, inovatyvius žingsnius, naujų produktų kūrimą ir plėtrą, „premium“ kategorijos gaminius. Šis prekės ženklas sėkmingai vėl susigrąžina savo vartotojų dalį iš užsienio gamintojų, tad vis dažniau „Grite“ produktų matome lietuvių namuose“, – komisijos sprendimą pagrindinį apdovanojimą skirti „Gritei“ reziumuoja Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir konkurso „Metų prekės ženklas“ komisijos pirmininkas.

Šis prekės ženklas pirmaujančias pozicijas užima ir rinkos tyrimų „Baltmi“ tyrime, kur buvo analizuota prekės ženklų finalininkų skvarba namų ūkiuose, t. y. kokia dalis jų nors kartą pirko produktą per antrąjį 2016 m. pusmetį. Rinkos tyrimų įmonės „Rait“ atliktas vartotojų tyrimas taip pat signalizuoja „Grite“ šuolį į viršų.

„Pagal emocinio ryšio su vartotojais stiprumo indeksą „Grite“ rikiuojasi iš karto po didžiųjų pienininkų „Dvaro“ ir „Rokiškio“, tačiau turi mažiausiai priešingai teigiančių respondentų“, – pabrėžia Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ vadovė.

Laimingųjų ratas

„Žemaitijos“ prekės ženklas šiemečiame konkurse „Metų prekės ženklas“ gavo apdovanojimą už inovacijas pieno kategorijoje. „Kakė Makė“ – už unikalią poziciją rinkoje.

„Tai prekės ženklas, kurį drąsiai galime vadinti unikaliu ir fenomenaliu, apie kurį mes galime šiandien diskutuoti su bet kokio amžiaus žmogumi, nuomonę apie jį turi visi, o jo nepastebėti sunku. Rezultatai rodo, kad šis prekės ženklas garantuoja sėkmę įvairiems produktams“ , – teikdama apdovanojimą kalbėjo p. Radavičiūtė.

„Utenos“ prekės ženklas apdovanojimą gavo už ilgalaikį sugebėjimą stebinti, komisijai pro akis neprasprūdo gražios pernykštės socialinės akcijos – ežero valyvas, kiti prekės ženklo rinkodaros sprendimai. „Lays“ apdovanotas už pozityvumą ir aktyvumą rinkoje, tai, kaip rodo „Kantar TNS“ duomenys, vienas daugiausia investuojančių į rinkodarą ir komunikaciją prekės ženklų tarp finalininkų.

Savininkus pakeitęs prekės ženklas „Zigmas“ apdovanotas už įspūdingą prekės ženklo atgimimą. Atnaujintas prekės ženklas „Auga“ – už dizaino inovacijas.

Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2016 m. rinkoje, – „Volfas Engelman Flandrijos Pinta“.

Daugiausia internautų simpatijų VŽ portale pelnė „Žemaitijos pienas“.

Efektyviausiųjų laurai

Kartu konferencijos metu dėl geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardo kovojo 24 stipriausi komunikacijos ir reklamos projektai. Po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė kampanijai „Kakė Makė“ ženklo produktų įvedimas į rinką“.

Auditorija taip pat rinko savo favoritą – daugiausia „Password 2017“ dalyvių simpatijų pelnė „Minecraft Tesla Gigafactory in Lithuania“

rinkodaros kampanija. Iš viso buvo apdovanota 12 stipriausių kampanijų.

Šiemet konkurse į efektyviausios kampanijos titulą pretendavo rekordinis skaičius dalyvių – buvo pateiktos net 76 paraiškos, kai pernai varžėsi 44.

infogr.am::password_2017_m_nugaletojai-1

infogr.am::metu_prekes_zenklo_2017_m_nugaletojai

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau