Metų geriausieji: efektyviausios kampanijos ir prekės ženklai

Publikuota: 2017-03-16

Metų prekės ženklu šiemet tapo „Grite“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai.

Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti kasmetėje VŽ reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2017“. Šie konkursai – neatsiejama „Password“ konferencijos dalis.

„Visi verslai ieško kelių ir būdų, kaip parduoti daugiau, kaip pasitelkti efektyvesnius sprendimus. Didžiausias sėkmingo verslo turtas – kūrybiškumas, tad ir šios konferencijos tikslas – parodyti geriausią praktiką, atskleisti kūrybiškiausius ir efektyviausius sprendimus, pasimokyti vieniems iš kitų“, – pradėdamas konferenciją „Password 2017“ kalbėjo Rolandas Barysas, VŽ vyriausiasis redaktorius.

Laurai „Grite“

Svarbiausias šiųmečio konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas iškeliavo į „Grigeo Grigiškes“ ir atiteko jų prekės ženklui „Grite“.

„Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tad džiugu, kad per pastaruosius metus matome jo nuoseklų augimą, inovatyvius žingsnius, naujų produktų kūrimą ir plėtrą, „premium“ kategorijos gaminius. Šis prekės ženklas sėkmingai vėl susigrąžina savo vartotojų dalį iš užsienio gamintojų, tad vis dažniau „Grite“ produktų matome lietuvių namuose“, – komisijos sprendimą pagrindinį apdovanojimą skirti „Gritei“ reziumuoja Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir konkurso „Metų prekės ženklas“ komisijos pirmininkas.

Šis prekės ženklas pirmaujančias pozicijas užima ir rinkos tyrimų „Baltmi“ tyrime, kur buvo analizuota prekės ženklų finalininkų skvarba namų ūkiuose, t. y. kokia dalis jų nors kartą pirko produktą per antrąjį 2016 m. pusmetį. Rinkos tyrimų įmonės „Rait“ atliktas vartotojų tyrimas taip pat signalizuoja „Grite“ šuolį į viršų.

„Pagal emocinio ryšio su vartotojais stiprumo indeksą „Grite“ rikiuojasi iš karto po didžiųjų pienininkų „Dvaro“ ir „Rokiškio“, tačiau turi mažiausiai priešingai teigiančių respondentų“, – pabrėžia Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ vadovė.

Laimingųjų ratas

„Žemaitijos“ prekės ženklas šiemečiame konkurse „Metų prekės ženklas“ gavo apdovanojimą už inovacijas pieno kategorijoje. „Kakė Makė“ – už unikalią poziciją rinkoje.

„Tai prekės ženklas, kurį drąsiai galime vadinti unikaliu ir fenomenaliu, apie kurį mes galime šiandien diskutuoti su bet kokio amžiaus žmogumi, nuomonę apie jį turi visi, o jo nepastebėti sunku. Rezultatai rodo, kad šis prekės ženklas garantuoja sėkmę įvairiems produktams“ , – teikdama apdovanojimą kalbėjo p. Radavičiūtė.

„Utenos“ prekės ženklas apdovanojimą gavo už ilgalaikį sugebėjimą stebinti, komisijai pro akis neprasprūdo gražios pernykštės socialinės akcijos – ežero valyvas, kiti prekės ženklo rinkodaros sprendimai. „Lays“ apdovanotas už pozityvumą ir aktyvumą rinkoje, tai, kaip rodo „Kantar TNS“ duomenys, vienas daugiausia investuojančių į rinkodarą ir komunikaciją prekės ženklų tarp finalininkų.

Savininkus pakeitęs prekės ženklas „Zigmas“ apdovanotas už įspūdingą prekės ženklo atgimimą. Atnaujintas prekės ženklas „Auga“ – už dizaino inovacijas.

Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2016 m. rinkoje, – „Volfas Engelman Flandrijos Pinta“.

Daugiausia internautų simpatijų VŽ portale pelnė „Žemaitijos pienas“.

Efektyviausiųjų laurai

Kartu konferencijos metu dėl geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardo kovojo 24 stipriausi komunikacijos ir reklamos projektai. Po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė kampanijai „Kakė Makė“ ženklo produktų įvedimas į rinką“.

Auditorija taip pat rinko savo favoritą – daugiausia „Password 2017“ dalyvių simpatijų pelnė „Minecraft Tesla Gigafactory in Lithuania“

rinkodaros kampanija. Iš viso buvo apdovanota 12 stipriausių kampanijų.

Šiemet konkurse į efektyviausios kampanijos titulą pretendavo rekordinis skaičius dalyvių – buvo pateiktos net 76 paraiškos, kai pernai varžėsi 44.

infogr.am::password_2017_m_nugaletojai-1

infogr.am::metu_prekes_zenklo_2017_m_nugaletojai

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 9

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 9

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
Paskirta „Telia Lietuvos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė 6

AB „Telia Lietuva“ valdyba naujai suformuoto Rinkodaros ir komunikacijos padalinio vadove paskyrė Vaidą...

Vadyba
2018.02.12
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Interneto prekės ženklas „Skynet“ tampa „Penki“ 7

Idrako Dadašovo valdoma įmonių grupė „Penki kontinentai“ po daugelio metų atsisako vilniečiams gerai žinomo...

Technologijos
2018.02.12
Meryl Streep registruoja savo prekės ženklą

Viena garsiausių ir daugybę apdovanojimų pelniusi aktorė Meryl Streep padavė prašymą patentuoti savo vardo...

Rinkodara
2018.02.11
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Žiemos olimpinės žaidynės – šįkart per TV3 kanalus 8

Penktadienį prasideda Žiemos olimpinės žaidynės Pietų Korėjoje, Pjongčange. Šį kartą visą olimpiadą,...

Rinkodara
2018.02.09
Dar vienas pokytis reklamos agentūrų pasaulyje Premium 3

Kūrybinė agentūra „Folk“ prisijungė savo steigėjos reklamos agentūros „Milk“ dizaino skyrių ir nuo šiol...

Rinkodara
2018.02.09
LaVaras Ballas žada savo prekiniu ženklu „Vytautą“ eksportuoti į Ameriką 2

Dėmesio centre atsidūrusi ekstravagantiškoji amerikiečių sportininkų Ballų šeima prašneko apie mineralinio...

Rinkodara
2018.02.08
„Maxima“, aplenkusi „Lidl“, atsistojo ant antro laiptelio 4

Per 2017 m., palyginti su ankstesniais metais, reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 2%. Devyni iš dešimties...

Rinkodara
2018.02.08
„Keulė Rūkė“ seka R. Kalinkino pėdomis: už reklamą kovos iki galo Premium 13

Ateinantį pirmadienį vyks pirmos instancijos teismo posėdis, kuriame bus nagrinėjama užkandinės „Keulė Rūkė“...

Rinkodara
2018.02.08

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau