Metų geriausieji: efektyviausios kampanijos ir prekės ženklai

Publikuota: 2017-03-16

Metų prekės ženklu šiemet tapo „Grite“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai.

Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti kasmetėje VŽ reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2017“. Šie konkursai – neatsiejama „Password“ konferencijos dalis.

„Visi verslai ieško kelių ir būdų, kaip parduoti daugiau, kaip pasitelkti efektyvesnius sprendimus. Didžiausias sėkmingo verslo turtas – kūrybiškumas, tad ir šios konferencijos tikslas – parodyti geriausią praktiką, atskleisti kūrybiškiausius ir efektyviausius sprendimus, pasimokyti vieniems iš kitų“, – pradėdamas konferenciją „Password 2017“ kalbėjo Rolandas Barysas, VŽ vyriausiasis redaktorius.

Laurai „Grite“

Svarbiausias šiųmečio konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas iškeliavo į „Grigeo Grigiškes“ ir atiteko jų prekės ženklui „Grite“.

„Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tad džiugu, kad per pastaruosius metus matome jo nuoseklų augimą, inovatyvius žingsnius, naujų produktų kūrimą ir plėtrą, „premium“ kategorijos gaminius. Šis prekės ženklas sėkmingai vėl susigrąžina savo vartotojų dalį iš užsienio gamintojų, tad vis dažniau „Grite“ produktų matome lietuvių namuose“, – komisijos sprendimą pagrindinį apdovanojimą skirti „Gritei“ reziumuoja Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir konkurso „Metų prekės ženklas“ komisijos pirmininkas.

Šis prekės ženklas pirmaujančias pozicijas užima ir rinkos tyrimų „Baltmi“ tyrime, kur buvo analizuota prekės ženklų finalininkų skvarba namų ūkiuose, t. y. kokia dalis jų nors kartą pirko produktą per antrąjį 2016 m. pusmetį. Rinkos tyrimų įmonės „Rait“ atliktas vartotojų tyrimas taip pat signalizuoja „Grite“ šuolį į viršų.

„Pagal emocinio ryšio su vartotojais stiprumo indeksą „Grite“ rikiuojasi iš karto po didžiųjų pienininkų „Dvaro“ ir „Rokiškio“, tačiau turi mažiausiai priešingai teigiančių respondentų“, – pabrėžia Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ vadovė.

Laimingųjų ratas

„Žemaitijos“ prekės ženklas šiemečiame konkurse „Metų prekės ženklas“ gavo apdovanojimą už inovacijas pieno kategorijoje. „Kakė Makė“ – už unikalią poziciją rinkoje.

„Tai prekės ženklas, kurį drąsiai galime vadinti unikaliu ir fenomenaliu, apie kurį mes galime šiandien diskutuoti su bet kokio amžiaus žmogumi, nuomonę apie jį turi visi, o jo nepastebėti sunku. Rezultatai rodo, kad šis prekės ženklas garantuoja sėkmę įvairiems produktams“ , – teikdama apdovanojimą kalbėjo p. Radavičiūtė.

„Utenos“ prekės ženklas apdovanojimą gavo už ilgalaikį sugebėjimą stebinti, komisijai pro akis neprasprūdo gražios pernykštės socialinės akcijos – ežero valyvas, kiti prekės ženklo rinkodaros sprendimai. „Lays“ apdovanotas už pozityvumą ir aktyvumą rinkoje, tai, kaip rodo „Kantar TNS“ duomenys, vienas daugiausia investuojančių į rinkodarą ir komunikaciją prekės ženklų tarp finalininkų.

Savininkus pakeitęs prekės ženklas „Zigmas“ apdovanotas už įspūdingą prekės ženklo atgimimą. Atnaujintas prekės ženklas „Auga“ – už dizaino inovacijas.

Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2016 m. rinkoje, – „Volfas Engelman Flandrijos Pinta“.

Daugiausia internautų simpatijų VŽ portale pelnė „Žemaitijos pienas“.

Efektyviausiųjų laurai

Kartu konferencijos metu dėl geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardo kovojo 24 stipriausi komunikacijos ir reklamos projektai. Po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė kampanijai „Kakė Makė“ ženklo produktų įvedimas į rinką“.

Auditorija taip pat rinko savo favoritą – daugiausia „Password 2017“ dalyvių simpatijų pelnė „Minecraft Tesla Gigafactory in Lithuania“

rinkodaros kampanija. Iš viso buvo apdovanota 12 stipriausių kampanijų.

Šiemet konkurse į efektyviausios kampanijos titulą pretendavo rekordinis skaičius dalyvių – buvo pateiktos net 76 paraiškos, kai pernai varžėsi 44.

infogr.am::password_2017_m_nugaletojai-1

infogr.am::metu_prekes_zenklo_2017_m_nugaletojai

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau