„Password“ – 24 įdomiausi rinkodaros projektai

Publikuota: 2017-03-07
Efektyviausios rinkodaros kampanijos bus paskelbtos per „Password 2017 m.“ kovo 16 d. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Efektyviausios rinkodaros kampanijos bus paskelbtos per „Password 2017 m.“ kovo 16 d. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurse komisija šešiose skirtingose kategorijose išrinko 24 finalininkus. Jie savo kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“.

Po pristatymų konferencijoje bus renkamos atskirų kategorijų laimėtojos, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Šiemečiame konkurse į efektyviausios kampanijos titulą pretendavo rekordinis skaičius dalyvių – buvo pateiktos net 76 paraiškos, kai pernai varžėsi 44 dalyviai.

Įvaizdis vis svarbiau

Daugiausia dalyvių šiemet savo įdomiausius ir efektyviausius metų darbus teikė efektyviausios įvaizdinės ir efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanijų kategorijoms – čia sulaukta po 18 paraiškų. Į finalą šiose kategorijose atitinkamai pateko po 6 kampanijas.

„Čia ir bus didžiausia konkurencija, ypač didelio biudžeto įvaizdinės kampanijos kategorijoje“, – kalba Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, konkurso komisijos narė.

Pasak jos, ši tendencija išties džiugina – įmonės skiria vis daugiau dėmesio įvaizdžiui, ne vien pardavimų skatinimui ar nuolaidų rinkodarai.

„Maloniai stebina kampanijos, kur drąsiai pabrėžiama, kad svarbiausias parametras yra ne investicijų į rinkodarą atsipirkimo rodiklis, o ryšio su klientu stiprinimas, vartotojų lojalumas ar prekių ženklo įvaizdžio stiprinimas“, – priduria Kristina Maikštėnienė, „ISM Executive School“ rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė. Kalbinti komisijos nariai pabrėžia, kad tarp pateiktų paraiškų vis daugiau matome integruotų rinkodaros projektų.

„Tikslinę auditoriją tampa vis sunkiau pasiekti. Nebeužtenka vien atskiros reklamos ar komunikacijos kampanijos, tad ir tarp pateiktų projektų – ne vienas integruotas sprendimas, apimantis ir produktų vystymą, ir socialinius veiksmus, ir daugybę kitų parametrų“, – antrina Audrius Savickas, verslo konsultacijų įmonės „Strategy Labs“ asocijuotasis partneris.

Paskui vartotoją

Pasirenkant, keičiant rinkodaros strategiją ar įgyvendinant atskirą reklamos kampaniją svarbiausia atsigręžti į vartotojus.

„Įsiliejimas į terpę, kur yra tavo vartotojas, kalbėjimas jo kalba – šiandienio verslo sėkmė. Paprasta yra išleisti solidžią sumą reklamos kampanijai, „užbombarduoti“ vartotoją gausia komunikacija, tačiau neretai tada prekių ženklai sulaukia priešingos reakcijos. Svarbiausia atrasti organišką kelią pas vartotoją“, – kalba p. Jermakaitė.

Pasak Rolando Sereikos, UAB „Deeper“ rinkodaros vadovo, komisijos nario, šiemet džiugino ir paraiškos, peržengiančios Lietuvos sienas, – rinkodaros sprendimai, įgyvendinti globalesniu mastu.

„Džiugino ir faktas, kad buvo ne viena kampanija, prieš kurią pradedant buvo atlikti tyrimai, ir, tik turint pradines tikslesnes įžvalgas, imtasi veiksmų, – sako p. Sereika. – Taip prekių ženklai gali pasiekti daugiau, o ne šaudyti pro šalį.“.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Šių metų konkursui buvo teikiami rinkodaros ir komunikacijos projektai, kurie įgyvendinti nuo 2016 m. pradžios iki 2017 m. vasario vidurio. Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai yra trys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Į pastaruosius yra kreipiama daugiausia dėmesio.

„Nebereikia slėptis, visi šiandien žinome vieni kitų atlyginimus, tad norisi tikėtis, kad ir pareiškėjai, pristatydami savo projektus konferencijoje, bus atviresni kalbėdami apie biudžetus, pasiektus rodiklius“, – linksmai nūdienos paralelę, kai buvo paviešinti vidutiniai atlyginimai Lietuvoje, primena Regimantas Urbanas, UAB „Trafi“ rinkodaros vadovas, komisijos narys, ir priduria, kad tarp šių metų finalininkių matome ir ne vieną tikrai plataus atgarsio sulaukusią kampaniją.

„Smagu, kad kampanijos yra ir gerai matomos, ir plačiai girdimos, ir kartu demonstruoja puikius efektyvumo parametrus“, – kalba p. Urbanas.

Nugalėtojai – efektyviausios rinkodaros kampanijos – bus paskelbti „Password 2017 m.“ kovo 15-16 d.

infogr.am::password_2017_m_finalininkai

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau