Ryt balsavimo ringe liks 16 mėgstamiausių prekių ženklų

Publikuota: 2017-03-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiandien vidurnaktį baigsis pirmasis „Metų prekės ženklo 2017“ balsavimo etapas. Į antrajį etapą pateks 16 daugiausia internautų simpatijų surinkusių prekių ženklų.

Balsuodami verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai renka savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet. Šis balsavimas – dalis konkurso „Metų prekės ženklo 2017 m.“.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2017“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

Balsuoti metų prekės ženklo rinkimuose už savo favoritą galite čia.

Šiuo metu daugiausia balsų surinkęs penketukas: gerokai į priekį nuo konkurentų atitrūkusi „Kakė Makė“, toliau rikiuojasi „Rokiškio“, „Grite“, „Ecodenta“ ir „Švyturys“.

Toliau poromis

Tolimesni balsavimo etapai vyks poromis – daugiausia balsų surinkę prekių ženklai atsitiktine tvarka bus sudėlioti po du ir poromis rungsis keliuose atkrintamuosiuose balsavimo etapuose, kol bus išrinktas šios nominacijos nugalėtojas – „Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklas“. Antrajame etape bus galima balsuoti nuo kovo 3 d. 10 val. ryto iki kovo 7 d. vėlyvo vakaro.

Visi internautų balsai yra audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t.t. Nesąžiningi balsai bus minusuojami.

Konkurso nugalėtojai, kaip ir kartu renkama efektyviausia rinkodaros kampanija, bus paskelbti metinėje rinkodaros ir reklamos profesionalų konferencijoje „Password 2017 m.“ kovo 16 d.

Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą šiemet pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje.

Kartu su „Metų prekės ženklu“ konferencijoje „Password 2017 m.“ yra renkamos ir bus apdovanotos efektyviausios rinkodaros kampanijos. Čia šiemet dalyvauja rekordinis skaičius dalyvių – į efektyviausios rinkodaros kampanijos titulą pretenduoja 76 dalyviai.

Komisija šiuo metu vertina gautas paraiškas ir kovo pradžioje paskelbs finalininkus, kurie savo kampanijas pristatys per konferenciją. Iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau