Ryt balsavimo ringe liks 16 mėgstamiausių prekių ženklų

Publikuota: 2017-03-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiandien vidurnaktį baigsis pirmasis „Metų prekės ženklo 2017“ balsavimo etapas. Į antrajį etapą pateks 16 daugiausia internautų simpatijų surinkusių prekių ženklų.

Balsuodami verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai renka savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet. Šis balsavimas – dalis konkurso „Metų prekės ženklo 2017 m.“.

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2017“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.

Balsuoti metų prekės ženklo rinkimuose už savo favoritą galite čia.

Šiuo metu daugiausia balsų surinkęs penketukas: gerokai į priekį nuo konkurentų atitrūkusi „Kakė Makė“, toliau rikiuojasi „Rokiškio“, „Grite“, „Ecodenta“ ir „Švyturys“.

Toliau poromis

Tolimesni balsavimo etapai vyks poromis – daugiausia balsų surinkę prekių ženklai atsitiktine tvarka bus sudėlioti po du ir poromis rungsis keliuose atkrintamuosiuose balsavimo etapuose, kol bus išrinktas šios nominacijos nugalėtojas – „Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklas“. Antrajame etape bus galima balsuoti nuo kovo 3 d. 10 val. ryto iki kovo 7 d. vėlyvo vakaro.

Visi internautų balsai yra audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t.t. Nesąžiningi balsai bus minusuojami.

Konkurso nugalėtojai, kaip ir kartu renkama efektyviausia rinkodaros kampanija, bus paskelbti metinėje rinkodaros ir reklamos profesionalų konferencijoje „Password 2017 m.“ kovo 16 d.

Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą šiemet pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje.

Kartu su „Metų prekės ženklu“ konferencijoje „Password 2017 m.“ yra renkamos ir bus apdovanotos efektyviausios rinkodaros kampanijos. Čia šiemet dalyvauja rekordinis skaičius dalyvių – į efektyviausios rinkodaros kampanijos titulą pretenduoja 76 dalyviai.

Komisija šiuo metu vertina gautas paraiškas ir kovo pradžioje paskelbs finalininkus, kurie savo kampanijas pristatys per konferenciją. Iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 2

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07
Lietuvių sėkmė: lėtais žingsniais iki „Walmart“ Premium 1

Lietuvių sukurtas prekės ženklas „Curonian Deco“ palengva skinasi kelią JAV rinkoje ir kitiems metams čia...

Rinkodara
2017.12.07
„Pepco“ savininkės akcijų vertė nėrė žemyn 1

Tarptautinė kontroliuojančioji bendrovė „Steinhoff International Holding Limited“, kuriai priklauso Lietuvoje...

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Tarp savaitės reklamų: nuo „Megos“ iki „Viasat“ 2

Tarp naujausių savaitės reklamų: stebuklingos „Mega“ kalėdos („Tintinno Media Production House“), „Viasat“ su...

Rinkodara
2017.12.05
Istorijos ir žinių neišbarsčiusius prekės ženklus gaivinti verta

Kartais sukurti ką nors nauja yra lengviau nei reikia pastangų iš užmaršties prikelti sena. Tai paminima...

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi reklamos užsakovai – su pliusu

Per dešimt šių metų mėnesių reklamos apimtis, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, ūgtelėjo 3,9%.

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
Naujas sandoris: „Publicum“ ir „Idea“ grupės vienijasi po „Havas“ vėliava 1

„Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę, kuri visame...

Rinkodara
2017.12.05
5 patarimai, kaip užkariauti klientų dėmesį šventiniu laikotarpiu 4

Daugeliui žmonių prieš Kalėdas didžiausiu galvos skausmu tampa dovanų išrinkimas ir pirkimas.

Rinkodara
2017.12.05
„Maximos“ ir „Norfos“ sėkmingiausių parduotuvių penketukas Premium 2

Vertindami parduotuvių rezultatus, prekybininkai pirmiausia žvelgia į pelno eilutę, bet lygiai taip pat...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau